Paginanummer index

Tarwetijger

MF veteraan
13 dec 2002
12.332
3.083
Assen
Kan dat regeltje met de paginanummers
"Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32"
ook bovenaan de pagina komen te staan? Dat lijkt me nou zo handig...
(Dat is op andere forums ook vaak zo volgens mij...)

En nog iets anders: Als ik bijvoorbeeld naar pagina 12 ga, komen de aangrenzende pagina's niet in de balk (in het bovenstaande voorbeeld dan hè). Het zou fijn zijn als het gat in de cijfers (in dit voorbeeld 13 t/m 21) meeschuift met de actieve pagina's.. als je begrijpt wat ik bedoel. :) Het is maar een ideetje hoor.
 
Bovenaan de pagina staat een combobox waarin je de andere pagina's kunt selecteren.

Dat andere is best een goed idee op zich. Maar aangezien de programmeur met vakantie is...
 
Bovenaan de pagina staat een combobox waarin je de andere pagina's kunt selecteren.
Tuurlijk, weet ik wel, maarre, die vind ik niet zo handig... O-)
Maar die box staat bijvoorbeeld wél onder nog een keer, net als het (klikbare) overzichtje "Index > Algemene motorpraat > MF kentekenplaat stickers NIEUWE bestellingen" (zit immers in dezelfde balk).
Ik pleit er dus voor om de pagina-index-balk óók zowel boven als onder te doen, het kost wat ruimte maar goed.
Misschien bemoei ik me ook met dingen waar ik me helemaal niet mee moet bemoeien... :X ;)

Dat andere is best een goed idee op zich. Maar aangezien de programmeur met vakantie is...
Primadebima.
 
Op vrijdag 25 juli 2003 14:49 schreef Tarwetijger het volgende:Misschien bemoei ik me ook met dingen waar ik me helemaal niet mee moet bemoeien... :X ;)
Suggesties zijn altijd welkom, natuurlijk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan