Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij (2000 CBR600F) past 't. Ff een kwestie van de spiegels inklappen.
idd zo werkt het voor mij ook,Je stuur kan best breder zijn als de deuropening.
Eerst ene kant v.h. stuur naar binnen steken, stuur draaien en dan de andere kant.
Ja, spiegels naar binnen duwen en gaan met die banaan
Uh, tenzij je een harley hebt met zo'n belachelijk breed stuur...
Uh, tenzij je een harley hebt met zo'n belachelijk breed stuur...
Je stuur kan best breder zijn als de deuropening.
Eerst ene kant v.h. stuur naar binnen steken, stuur draaien en dan de andere kant.
(ook offtopic)(offtopic) orpheus : Hoe bevalt de cbr600f?Ik ga over op een 600cc 4-cyl , en 1 mogelijkheid is de cbr600f 1999-2000.Ik zou graag wat "gebruikerservaring" horen )
(ook offtopic)
Ik kan er goed mee uit de voeten, iig. Ik heb er het afgelopen jaar zo'n 15.000-20.000 km mee gereden onder alle omstandigheden en hij past mij goed. Het stuurt makkelijk en het vermogen is voor mij voldoende. Ik kan er redelijk sportief mee rijden maar ook langere stukken en woonwerk zijn voor mij prima te doen, aangezien de houding nog redelijk rechtop is en het comfort ook redelijk is. Het grote voordeel van deze boven mijn vorige ('98) CBR vind ik dat ik nu ook fatsoenlijk wat kwijt kan in de buddy. Met enig passen en meten kan ik mijn schrijfremslot, kettingslot, motorpapieren, standaard gereedschapsetje + manual en een plankje voor als ik een keer op een zachte ondergrond sta meenemen. Ook vind ik de looks beter dan van de voorgaande modellen, maar das natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik weet wat:
Ik heb een deuropening. Jullie hebben motors!
Als jullie nou het breedste deel van de motor meten en ik de deur dan zijn we er. Goed om te horen dat een Transalp zo naar binnen gaat. Ik wil er volgende week eentje huren namelijk.