Past hier een motor tussen?

Laat in iedergeval je buddy steppies uitstaan, die schuren bij mij nog wel eens langs het frame van m'n kelderboxdeur maar liever die steppies dan m'n uitlaat :D
 
Beide paaltjes uitgraven en een tegeltje naar buiten opschuiven, scheelt toch weer een 60 cm....of....paaltjes op sodemieter geven met moker, foto maken als bewijs, daarna weghalen onder het mom "aan dit soort paaltjes kunnen kinderen zich verwonden" })
 
Is er niemand in de regio Nijmegn die het een keer met zijn motor wil proberen. Ik wil anders met mijn vfr ook wel een keer langskomen om te zien of het mij zal lukken. ALs het mij lukt zal het met meer motors te doen zijn.
 
je kaan ook een bus benzine halen en de schutting van de buurman van tegenover plaats laten maken. Wordt jou draai een stuk makkelijker van :9
 
Ik heb een vergelijkbare situatie gehad. Heb toen een proefrit met mijn nieuwe motor gemaakt en geprobeerd binnen te komen. Lukte niet (ZZR600). Ik kon gelukkig wel een brede poort maken en heb dat ook gedaan. Had een poort nodig van zo'n 2 meter breed.

Dus, proefritje en proberen. Maar dat gaat met een Thundercat zeker niet lukken. (Paaltje zou ik toch verwijderen als ik in jouw situatie was en bewaren om weer in de oude situatie terug te kunnen brengen. :Y )

Overigens zou je ook eens in de reglementen van de woningbouwvereniging kunnen nazien of zij er wel iets over te zeggen hebben. Vaak vinden medewerkers en bestuursleden bij dergelijke verenigingen zichzelf belangrijker dan ze zijn. :X
 
Ja dat is mss een serieus goed idee.

Je maakt gewoon een stuk van je eigen hek (+/- 1 meter) rolbaar. Je weet wel zoals in die transporter busjes ook het geval is. Kan je als je aan komt rijden gewoon je hek naar binnen schuiven en heb je een makkelijkere draai en als je klaar bent schuifje het hek weer terug. :Y
 
easy tip.

Koop standaard schuttingpalen bij de gamma, standaard scherm ertussen. Aan een kant scharnieren van een cm of 80 lang, ook gewoon bij de gamma ofzo.
Boerensluitsetje erop en een wieltje van 5 euri om het schuttingpaneel te ondersteunen...Klaar is kees...Wel de schuur goed beveiligen want zo'n paneel ligt er zo uit he...
 
Volgens mij een van de motoren met de kortste draai ooit: Ducati Multistrada :}

Ik heb er zelf een en verbaas me iedere keer weer over hoe makkelijk je op een straat kunt draaien en hoe kort :Y

Maar, de draai die jij moet maken zal lastig worden.
 
Moet makkelijk lukken, ik moet vanuit een gangetje van 1.20 breed een deur van 85 cm in.
En m'n ducje heeft een draaicirkel als een olietanker........
Gewoon de achterkant stukje optillen en verzetten does the trick.
 
Er staan hier een paar goede tips als de motormover, paaltje tijdelijk in de tuin, paaltje afslijpen en removable maken met een pen in het midden etc. :Y Maar om nou een bepaalde motor te kopen zodat je hem de tuin tenminste in kunt manouvreren .. :N
 
Tja ken het probleem... maar dat was zo opgelost... Zat er over te klagen onder een bbq in de tuin met wat vrienden... tien minuten later was het probleem opgelost en hadden we ook nog een leuk kampvuur _O-
 
Stap1: Plaats hier je adres gegevens.
Stap2: Geef het een beeld van het eind resultaat.
Stap3: Zorg voor bier en goed gereedschap.
Stap4: De MF knokploeg bouwploeg komt langs om het probleem op te lossen.
Stap5: Geniet van het resultaat. 8-)
 
Er staan hier een paar goede tips als de motormover, paaltje tijdelijk in de tuin, paaltje afslijpen en removable maken met een pen in het midden etc. :Y Maar om nou een bepaalde motor te kopen zodat je hem de tuin tenminste in kunt manouvreren .. :N

Ik dacht al, komt nou níemand op dat idee |(
Dat is de enige oplossing. Paal rechtafzagen, pinnen erin maken en uitsparing in het restantgedeelte van de paal, zodat de pinnen van het losse gedeelte erin passen. Zo kan je de paal op elk gewenst moment verwijderen, maar niemand ziet dat er wat mee gedaan is, en dus geen boete :Y
Tweede stap is de hek-deur breder maken, zodat je een mooie draai met de motor kan maken op het moment dat het paaltje weggehaald is...

Klaar!
Succes ermee :)
 
easy tip.

Koop standaard schuttingpalen bij de gamma, standaard scherm ertussen. Aan een kant scharnieren van een cm of 80 lang, ook gewoon bij de gamma ofzo.
Boerensluitsetje erop en een wieltje van 5 euri om het schuttingpaneel te ondersteunen...Klaar is kees...Wel de schuur goed beveiligen want zo'n paneel ligt er zo uit he...
heb ik ook, werkt prima.
maarruh heb je in jou woning niet een gan die vanaf de voordeur in een keer doorloopt naar de achterdeur (door de keuken heen misschien) ga je toch gewoon via de voordeur :)
 
Mis ik iets of heeft jouw vraag over een remssysteem nergens mee te maken :? :?

Edit/ kzie et al na lang zoeken, op pagina 1 staat er zon ding :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan