Pech , en dan ?

OK, on topic; vroegah zorgde ik ervoor altijd alles bij me te hebben, totdat ik daarin een obsessieve lijn begon te ontdekken, en niet in de ...........

Leuk topic BTW.
Beste wat je kan doen is gewoon zorgen dat je fietsje in orde is, je kan alles wel meesjouwen, maar vervang gewoon de gevoelige zaakjes( kabels, banden), en verder telefoon en betaalpas en gaan. Vroegah hadden we al die zooi als gps en noem maar op niet, ritjes Spanje, Italië met een TX750 notebene. Gewoon geen ongelukken maken is het belangrijkste.
Ik ga dit jaar met de cabrio, moet spullen voor dochter en kleinkinderen meenemen want die gaan met het vliegtuig....
 
Laatst bewerkt:
Neem wat standaard gereedschap mee (doppensetje, Bahco, tangetje), bandenreparatiesetje, ductape, tyrips. Verder wat cash, creditcard en heb een ANWB abbo. Lijkt me genoeg voor het grootste gedeelte van Europa.

Verder ook EHBO setje, babydoekjes (ipv handschoenen), lampies en vizier reiniger. In Nederland neem ik alleen het standaard gereedschapsetje mee onder het zadel.
 
Beste wat je kan doen is gewoon zorgen dat je fietsje in orde is, je kan alles wel meesjauwen, maar vervang gewoon de gevoelige zaakjes( kabels, banden), en verder telefoon en betaalpas en gaan. Vroegah hadden we al die zooi als gps en noem maar op niet, ritjes Spanje, Italië met een TX750 notebene. Gewoon geen ongelukken maken is het belangrijkste.
Ik ga dit jaar met de cabrio, moet spullen voor dochter en kleinkinderen meenemen want die gaan met het vliegtuig....

Helemaal mee eens. Alleen mijn Leatherman en GPS moeten ook echt mee hoor, altijd! :t
 
Ik sleep een complete werkplaats mee, dat moet gewoon...
0C70A6B3-7692-4B3E-B1C2-8D54234208D5.jpeg
0DFD35AA-6192-4E4F-A5F7-FC62B514C2A4.jpeg
 
Als ik nu nog aan terug denk wat er allemaal had kunnen gebeuren als..... 🤪
Geen mobieltje, geen ANWB routekaarten, hoe hebben we overleefd 😅😅

Ik ben halverwege de jaren tachtig gaan motorrijden.Ruim vijftien jaar de weg kwijt geweest. Pas na 2000 heb ik de weg gevonden: GPS gekocht. Ik heb een afwijking, ik ben erg onhandig met navigeren. In de buurt komen lukt nog wel, maar het gaat altijd fout ... vaak zelfs met GPS nog... _O-
 
....., ik ben erg onhandig met navigeren. In de buurt komen lukt nog wel, maar het gaat altijd fout ... vaak zelfs met GPS nog... _O-
och, we wisten niet eens waar we heen gingen : Italië en verder zien we wel, dus verdwalen kon niet, gewoon op de borden kijken en dan: hé, Venecia, komt me bekend voor, gaan we doen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan