Pfff, heb ik weer...

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Motorrijder voor mn neus op zn plaat net 30 min geleden :(

Auto voor hem gaat VOL in zn ankers om ergens af te slaan...wat ie vervolgens ook nog es niet doet...motorrijder schrikt zich wezenloos en overremt zich...voorwiel eronderuit en op zn plaat...auto doet zn licht uit en naait er vol gas vandoor :( :( :( :( :(

Hij had gelukkig niets, motor ook niet echt....alleen carter kapot dus 1 grote olie bende op de weg. Politie maar ff gebeld dat ze t moeten laten opruimen.

Vervolgens die man maar ff naar huis gebracht met mn bussie (oprijplaat en spanbanden toch bij me :) ) dus hij was ook welk blij daarmee.....

Ik zit nu alleen met een bus vol met olie :X

En nu ga ik slapen! Heb ik wel verdiend :+
 
Dan zou ik toch graag eens die auto willen bewerken met een shovel :(
Kijken wat 'ie daarop te zeggen zou hebben...
 
Netjes geholpen. :}
Je hebt zelf 't kenteken ook niet kunnen zien? Jammer, zulke figuren kunnen niet hard genoeg aangepakt worden. :(
 
Neej, heb het kenteken zelf ook niet gezien..had t al zwaar genoeg om niet over de motorrijder heen te rijden want t was een grote glibberpartij door de olie die uit de motor kwam :(

Mooi een ******streek van die automobilist!
 
damn zonde dat die kentekenplaat niet bekend was, konden we een mf meeting in zn huiskamer houden :+
 
Politie heeft dus helemaal niets aan dat oliespoor gedaan :( Lag vandaag nog steeds een mega-vlek en hij was zeker niet behandeld met van dat zand enzo :( Hij is gewoon uiteengereden door de auto's.......

Slechte zaak, daarvoor belde ik juist de politie :X
 
Netjes van je gedaan ( kan ik helaas niet met alleen me motor rijbewijs ) ben wel eens voor een andere een nieuwe kettingklinkstukje gaan halen waarvoor ik 4 dealers af heb moeten rijden :P

maar geeft je wel een goed gevoel.
 
Politie heeft dus helemaal niets aan dat oliespoor gedaan :( Lag vandaag nog steeds een mega-vlek en hij was zeker niet behandeld met van dat zand enzo :( Hij is gewoon uiteengereden door de auto's.......

Slechte zaak, daarvoor belde ik juist de politie :X

Je was gelukkig op de juiste plek om de juiste tijd :} :}
Alleen erg slordig dat ze die olie niet ff opgeruimd hebben :(
 
klasse van je dat je m geholpen heb zou hetzelfde gedaan hebben :} :} :} :}
maar wat een flikker die automobillshit
ook weer lekker slordig van oom agent waar doe je nog de moeite voor
 
Dikke actie gozer ..

.. Zo willen wij er meer zien, :} :} :}
trouwens wel een kut actie dat die gozert
in de niet afslaande auto gewoon bruut door scheurt ... :(

Slaap lekker ........ :Z :Z :Z


Latezzz
 
Goed gedaan!

Aan al die reacties over de wat minder nette automobilisten te lezen is het misschien wel wat om de Motor-Forum knockploeg op te richten, een aparte topic met adressen/kenteken platen van automobilisten ergens en de knockploeg kan op werkbezoek gaan en betreffende bestuurder wat morele vaardigheden bij te brengen ;)
 
Erg cool van je dat je ff hielp :} :} :}
En zo'n automobielhufter moeten ze gelijk afschieten |(
 
Wat een eikel zeg... Ik ben er ook altijd nog bang voor dat iemand mij van mijn motor rijde en er vervolgens vandoor gaat... een nieuwe motor zou ik dan echt niet kunne betalen. Wel heel erg jammer dat je zijn kenteken niet hebt... dan zouden we even een meeting op zijn auto kunnen hebben. (of op hem :P )

wel geode actie van jou trouwens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan