Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Ja zo krijgen ze toch imago schade, mensen die net dachten er eentje te kopen haken mogelijk af en gaan voor een x-max 400.
 
Laatst bewerkt:
ik wist niet eens dat ze piaggio dealer waren anders had ik hem daar gekocht is veel dichter bij huis voor mij.
al met al ben ik 4 maanden verder bijna niet meer op gereden na de 1000km beurt en word ik er alleen maar droevig van.
het einigste wat ik wil is probleemloos scooter rijden.
dit speelt al vanaf de eerste dag dat ik hem had .
 
Laatst bewerkt:
Echt balen voor je,ik daarentegen rij sinds de nieuwe voorband, probleemloos,
net de 2000km gepasseerd en t lijkt of die nu echt los komt,gaat als een speer,
en als ik vanaf 80 het gas erop gooi dan is het one big smile,
misschien dat Roke wat voor je kan betekenen,ik had daar mn Cube 300 vandaan.
 
Als ik even mag aanhaken....
Ik zou idd even langs Roke rijden,ik kom er zelf met mijn Tuono.
Ik had ook wat problemen met mijn motor en bij Motoport konden ze mij niet verder helpen :(
Na een uurtje sleutelen was het probleem verholpen :}
 
Laatst bewerkt:
ben net terug heb mijn scooter daar kunnen achterlaten wil niet te vroeg juichen maar het zat bijna 100% zeker in de achterband.
als je hem op de middebok zet en gas geeft stuiterd hij bijna om zoveel trilling.
hij snapt niet waarom scooterspot het probleem ontkent.
en ze gaan ook nog effe naar dat uitvallen kijken voor de zekerheid.
ik zeg altijd waar Roke is is vuur....
Thx mish ben zeer goed geholpen daar word vervolgd.
 
Laatst bewerkt:
ben net terug heb mijn scooter daar kunnen achterlaten wil niet te vroeg juichen maar het zat bijna 100% zeker in de achterband.
als je hem op de middebok zet en gas geeft stuiterd hij bijna om zoveel trilling.
hij snapt niet waarom scooterspot het probleem ontkent.
en ze gaan ook nog effe naar dat uitvallen kijken voor de zekerheid.
ik zeg altijd waar Roke is is vuur....
Thx mish ben zeer goed geholpen daar word vervolgd.

Ben heel benieuwd. Zou mooi zijn als je je scooter straks éindelijk tiptop terugkrijgt. Het lullige is, je kan dat ding zowat niet meer zien of luchten. Terwijl als je direct serieus genomen en goed geholpen was, had je waarschijnlijk al 5000 probleemloze en plezierige kilometers op de teller gehad..
 
Succes ik hebbnet mijn gp800 terug van roke.
Ben erg tevreden.
Iets minder over hoe ze mij op de hoogte hielden, maar wel over de service en kundigheid.
 
Nieuwe job, hoef nu minder te rijden.
Maar desalniettemin een fijne 5K op de teller :]
Rijd nog steeds af en toe een klein stukje om
 
Die kun je vandaag goed gebruiken als je je machine gaat ophalen, iedereen be carfull akelig weer vandaag met die windstoten en (hagel)buien.
nog niks gehoord anders zou het zaterdag worden ook goed als ik zo naar buiten kijk :Y
edit.kreeg net smsje dat het verholpen is ben benieuwd en dat er geen kosten zijn ;)
nou de vraag ga ik de Beverly nog een kans geven ....................... O-)
 
Laatst bewerkt:
Die verwarmde handschoenen vind ik niet nodig, ondanks dat ik elke dag door weer en wind rijd. Heb zelf de 3 vingerige hanschoen[pink en ringvingeren en de wijs en middelvinger en duim appart] , inklusief handkappen van Acerbis met LED verlichting erin en nooit geen koude handen. Nou ja , wel als ik straks met -2 naar werk gaat, da voel je wel iets maar valt nog ,mee. Lijkt mij toch beetje onhandig , van die wanten , om remhandels te bedienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan