[pics] Viper race can round

Ben heel benieuwd! Misschien toch maar morgen ff langs de zaak :+

Mijn huidige demper maakt ook wel een aardig geluidje, alleen die is nog al lek aan alle kanten. Dat levert wel weer een compleet vuurwerk op als je van het gas afgaat, maar het loopt wel minder.
 
Ok hier de mijne dan:
geluid komt nog, moet nog even bedenken hoe ik het ga digitaliseren

full
 
Laatst bewerkt:
Zow de demper zit er onder, hij klinkt iets dieper en voller. en het volume is iets minder maar in hoge toeren jankt ie wel meer.

crapforum.mine.nu/pics/albums/knetter2000/mov/nieuwedemper.MPG

Is het bij een nieuwe demper normaal dat ie een beetje rookt en na blijft roken? Het rook een beetje onbestemd in ieder geval. Op het eind van het filmpje hoor je ook nog een knal die gepaard ging met een vlam van een centimeter of 25. :? (vreemd genoeg niet te zien). Zou dit zijn omdat ie nog ingebrand moet worden ofzo?
 
Zow de demper zit er onder, hij klinkt iets dieper en voller. en het volume is iets minder maar in hoge toeren jankt ie wel meer.

crapforum.mine.nu/pics/albums/knetter2000/mov/nieuwedemper.MPG

Is het bij een nieuwe demper normaal dat ie een beetje rookt en na blijft roken? Het rook een beetje onbestemd in ieder geval. Op het eind van het filmpje hoor je ook nog een knal die gepaard ging met een vlam van een centimeter of 25. :? (vreemd genoeg niet te zien). Zou dit zijn omdat ie nog ingebrand moet worden ofzo?

bij mij rookte dat ook in het begin, nu niet meer. die knallen heb ik ook, en van die lekkere blauwe steekvlammen (ooit een tik op men helm gekregen van een fietser die achter me stond ) geef nu toe, klinkt toch goed :)
 
bij mij rookte dat ook in het begin, nu niet meer. die knallen heb ik ook, en van die lekkere blauwe steekvlammen (ooit een tik op men helm gekregen van een fietser die achter me stond ) geef nu toe, klinkt toch goed :)

Klinkt iets minder hard (kan geen kwaad) maar is wel voller en jankt meer op hoge toeren! ik vindt et :}
 
wacht maar dat je er een paar honderd km's mee heb gereden....

dan word ie nl. nog wel wat luider....

mooi pijpje.... lekker soundje...

wat koste dat pijpje nou....

FE
 
wacht maar dat je er een paar honderd km's mee heb gereden....

dan word ie nl. nog wel wat luider....

mooi pijpje.... lekker soundje...

wat koste dat pijpje nou....

FE

die prijs stond bij een van de foto's als ik me niet vergis :)

normale winkelprijs is 175 euro voor een ronde en 225 voor een ovale
 
Nou dat zullen we wel merken over een paar honderd km dan!
Hij koste me € 185 bij mijn vaste motorzaak, maar hij schijnt ook ergens voor € 165 te koop te zijn, maar ik had geen zin om het land af te rijden voor € 20
 
ach, het is niet het mooiste, ik ga door voor een compleet systeem uiteindelijk, maar voor nu istie qua prijs effe gewoon mooi, ja toch niet dan ?! :)
 
ach, het is niet het mooiste, ik ga door voor een compleet systeem uiteindelijk, maar voor nu istie qua prijs effe gewoon mooi, ja toch niet dan ?! :)

Ja dat is precies mijn insteek, alleen zit ik nog te twijfelen over een volledig systeem. Toch een hoop geld, waarvoor ik ook een boel andere leuke spullen kan kopen.
 
Geweldig mooie pijp, geluid zal ook wel navanant zijn..!!

Jammer van die 'doodstokjes'. Die moest je maar aan de kant gooien.
 
Haha, geluidje klopt helemaal!! Al heb ik m onder de Ninja zitten, dat klinkt helemaal :} bovenin toeren!!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan