pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze is ook wel cool:

89436610_8_large.jpg



KLIK
 
ik heb twee jaar terug dat soort spannetjes ( en nieuwer) ook op man voorbij zien komen met de trail 3 daagse. Heel gaaf om te zien, en waarschijnlijk ook om te doen. :Y
 
Geen pic maar vlgs mij zag in net Richard's span langskomen op het RTL 4 journaal bij de Veteranendag ???
Ik weet niet?

Maar, ik heb de afgelopen twee dagen meegedaan met een tweedaagse motortocht voor veteranen, die in vier groepen gestart waren (Maastricht, Groningen, Vlissingen en Den Helder), symbolisch, aangezien veteranen in alle windstreken zijn uitgezonden.

Meestal reed ik achterop om te `blokken`.

Ik was de enige met een zijspan.

In het defilé, afgenomen door Prins Willem Alexander, mocht een heel kleine delegatie meerijden.

Ik reed (op verzoek van de organisatie) voorop met het zijspan.

Richard 8-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren speciaal voor Richard veteranendag gekeken. Inderdaad, bij de motorcolonne kwam hij in een flits voorbij.
Verder was er nog een heel revalidatieinterview, Maar de laatste keer had Richard een baard, hoe ziet hij er ook al weer uit zonder?
 
(meestal met helm)
Nu ook met baret. *D

Ja, ik heb het fragment van RTL nu ook gezien. Dit was tijdens het defilé, waar ik voorop reed van het groepje van 10 motoren dat mee mocht doen.

Het was op meerdere zenders en ook in het nieuws met verschillende beelden, een kleine reportage hier (10 minuutjes):

http://player.omroep.nl/?serid=1456

en hier het vertrek uit Maastricht:

http://www.l1.nl/L1NWS/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_5296545

Met mijn eigen filmpje:

met nog wat foto’s:

NEDERLANDSE VETRANENDAG 2011MOTORTOURTOCHT

Ik ben alleen geïnterviewd door de radio (via mobieltje zo’n 10 minuutjes) en heb ondertussen ook wel meer gezien.
o.a. het vertrek vanaf Zoetermeer naar het Malieveld. Lekker weertje :X :


Een verslag komt nog in de Big Twin en de Panorama, geloof ik.

Was wel geslaagd allemaal. Twee leuke dagen gehad. Is moeilijk uit te leggen.

En ik heb nog steeds een baardje…… ;)


Richard 8-)
 
Laatst bewerkt:
En ik heb nog steeds een baardje…… ;)


Richard 8-)
Oh, dan heb je me in ieder geval uit de twijfel gehaald. Die jongen leek me al te jong, hoewel dat revalidatieverhaal ook op jou had kunnen slaan.

Toch zat filmpjes te vinden. Journalisten hebben kennelijk een voorkeur voor treffenjacks en colours.
 
mooie foto's / filmpjes! weten jullie toevallig waar ik terecht kan in een algemeen zijspantopic? Ik zoek namelijk motorrijders met zijspan die willen meehelpen voor een goed doel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan