Brammo
Elektronen verslinder
- 12 feb 2007
- 2.602
- 336
Ja, de Brammo is er nog, rij er dagelijks op, staat nu iets over de 50.000 km.Heb je jou Brammo nog? Dat vond ik een leuke motor om te zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de Brammo is er nog, rij er dagelijks op, staat nu iets over de 50.000 km.Heb je jou Brammo nog? Dat vond ik een leuke motor om te zien.
Het voornaamste punt bij jou is dat jij zo elektrisch minded bent dat jij je niet kan voorstellen dat iemand er op tegen kan zijn. Nou dat is dus wel zo, voor mij is elektrisch meer een noodzakelijk iets, iets wat moet en daar hou ik niet van. Het wordt in mijn ogen, zeker in reclames veel te veel gebracht als de redding van de wereld nou dat is het zeker niet!Ik heb hier lang over nagedacht maar ik ben het niet met je eens.
De bedoeling is duidelijk, de startpost is duidelijk en gezien de reacties begrijpen meerdere gasten blijkbaar goed wat de bedoeling is.
Als je een elektrische motor rijdt is het onvermijdelijk dat je daar vragen en opmerkingen over krijgt, meestal positief, soms negatief. Wat telkens terugkomt zijn die fabeltjes, halve waarheden en onwaarheden die je overal leest. Mensen kijken niet verder en geloven die krantenkop, die vaak niet klopt...
Wat ik bedoel te zeggen, het hoort er bij. Tenzij je als een kluizenaar leeft ontkom je er niet aan als je elektrisch rijdt. Een topic als dit komt gewoon voort uit het elektrisch rijden.
Opmerkingen zijn natuurlijk prima, maar ze moeten wel juist zijn. Het moet wel ergens op slaan. Ongefundeerde dingen zeggen, die dingen blijven herhalen ondanks dat ze weerlegd zijn voegt niets toe.
En dan hebben we nog mensen die alleen maar komen om te schelden, daar heb je echt niets aan en daar ben ik klaar mee.
Blijkbaar heb je weinig van me gelezen, en schijnbaar helemaal niet in het motorscooter deel, anders had je geweten dat ik een discussie niet gauw uit de weg ga.
Ik weet ook dat de motorwereld niet in is voor een grootscheepse omslag, dat heb je ook kunnen lezen. Is ook niet realistisch. Ik heb hier al eens gezegd dat motorrijders conservatief zijn, net na de Amish.
Ik ga de motorrijders dan ook echt niet “bekeren”. Wat ik wel doe is onwaarheden over mijn motor aan de kaak stellen, en soms opperen dat elektrisch een optie zou kunnen zijn waar niemand ooit aan denkt; net als aan een motorscooter, die wordt ook altijd overgeslagen.
Gelukkig is hier ook een (zij het kleine) groep belangstellenden waar we onderling mee kunnen kletsen over elektrische motoren en die groep waardeer ik.
Nou, dat is ook wat...Het voornaamste punt bij jou is dat jij zo elektrisch minded bent dat jij je niet kan voorstellen dat iemand er op tegen kan zijn. Nou dat is dus wel zo, voor mij is elektrisch meer een noodzakelijk iets, iets wat moet en daar hou ik niet van. Het wordt in mijn ogen, zeker in reclames veel te veel gebracht als de redding van de wereld nou dat is het zeker niet!
Ik ga ook wel elektrisch rijden in de toekomst maar ik hoop dat een combinatie mogelijk blijft. Auto, elektrische motoren niet.
Ik heb hem ook nog, zit tegen de 20000km nu lekker in de winterstalling en mag de Diversion het vuile werk op knappen.Ja, de Brammo is er nog, rij er dagelijks op, staat nu iets over de 50.000 km.
Misschien hebben ze wel gelijk, had je daar al aan gedacht?Twee artikelen over twee echt grote bedrijven, leiders in hun branche, met beide dezelfde strekking, ze zien beide niets in batterij elektrische voertuigen.
Mij maakt het niet uit, ik heb er geen invloed op, kan me er ook niet druk om maken.
Ik noem dit vanwege de redenen die ervoor worden aangevoerd, redenen die niet kloppen.
Zelfs grote internationale multimiljaren technologiebedrijven laten zich leiden door misinformatie.
Toyota CEO shows lack of vision, spreads EV misinformation, and spells the end for the automaker
Toyota CEO Akio Toyoda went on a rant about battery-electric vehicles at an annual meeting of the automaker. He spread misinformation about electric vehicles and claimed that it wasn’t a good idea to push for a massive electrification. This small-mindedness could spell the end for the automaker...electrek.co
World's largest auto supplier Bosch takes bold (and dumb) stance against electric cars
Bosch, the world’s largest automotive supplier, has decided to take a bold, and arguably dumb, stance against electric cars based on new comments from its chairman. Bosch and Electric Cars Some people often forget that the transition to electric vehicles not only disrupts automakers but also the...electrek.co
Ja die blijven wel onderdelen leveren, die blijven wel aan het werkBosch maakt ook aandrijflijnen voor EV’s. Ze zittten in ICE, BEV en FCEV en houden alle opties lekker open. Waterstofauto’s hebben hoogwaardige filters nodig.
Je bent weer lekker aan het trollen hè? Het is blijkbaar je hobby, niet alleen bij elektrische motoren maar bij tal van onderwerpen.Ik kreeg laatst een "Wachttoren" in mijn handen gedrukt. Daar stonden ook "artikelen" in.
Het viel mij wel op dat de berichtgeving nogal eenzijdig en dogmatisch was. Er was onder andere sprake van uitverkorenen.
Je moet de mogelijkheid open houden dat electrek heel misschien niet de gehele waarheid vertelt. Daarom vergelijk ik het met anderen die hetzelfde doen. Zie ook de titel van dit topic. Er wordt volgens TS flink op los gelogen om het elektrisch rijden zwart te maken. Zou het dan gek zijn als er ook op los gelogen wordt om elektrisch rijden in een goed daglicht te stellen?Je bent weer lekker aan het trollen hè? Het is blijkbaar je hobby, niet alleen bij elektrische motoren maar bij tal van onderwerpen.
Net of een site met de naam electrek wel objectief isJe wordt voorspelbaar. Ik stop die artikelen er niet voor niets bij.
Het is niet De Telegraaf en dus is het niet betrouwbaar ?Net of een site met de naam electrek wel objectief is
De Televaag hahaha......Het is niet De Telegraaf en dus is het niet betrouwbaar ?
Waarom zou wat jij doorgaans leest wel betrouwbaar zijn ?
Wat ik gemerkt heb is dat je moet oppassen met partijen die ergens belang bij hebben.
Autofabrikanten hebben belang bij het in stand houden van de huidige situatie, dit kost het minst en zo verdienen ze het meest.
Oliemaatschappijen willen al helemaal geen verandering, ze willen immers olie blijven verkopen.
Deze partijen hebben een stevige vinger in de pap, heel veel van wat je over elektrisch vervoer leest komt bij hen vandaan en er zit altijd een gekleurd sausje over. Soms lijkt het net echt, er zit altijd een bedoeling achter.
Daarom lees ik ook andere bronnen, liefst bronnen die niets met olie of bestaande fabrikanten te maken hebben, dan lees je ineens heel andere dingen.
Mijn tip, ga gewoon lezen maar houd altijd in je achterhoofd wie het schrijft en wat hun belangen zijn.
Dat had ik begrepen, maar heb je ook gelezen wat ze je niet willen vertellen ? Dat is wat langer zoeken.Ik heb meer vertouwen in hydrogen.co.....