Pitbox MSL -------- 16 juni Zandvoort!!!

ik moet toch even mijn frustratie kwijt, ik kijk heel de focking week op buienradar en ze gaven overdag droog weer op. Ik heb woensdagavond nog een foto gemaakt, gedurende de dag in zandvoort
fotova.jpg
.

Volgens mij staat er toch echt donderdag van 08:00 tot 17:00 0mm regen !!! Nou en dat was mooi niet het geval... 150 euro naar de donder :) buienradar bedankt
 
Laatst bewerkt:
JAaaaaa!!! Zeker 1 extra sessie!!!
3 droge sessies!!! Heb er 1 gemist omdat ik velgen moest wisselen van regenbanden naar supercorsa!! Mooie afsluiting *O*
 
Te plat en te weinig rijhoogte. Hij liftte de motor op de uitlaat :/
Ja klopt hij schuinde de motor veel te veel af, dan kan je erop wachten tot het mis gaat inderdaad. Wel vervelend ,was hem onderweg ook tegengekomen en toen ging die ookal" te plat" door de bochten. Die foto ziet er wel spectaculair uit moet ik zeggen! Alsof die aan t driften is.
 
Was er naartoe gerend toen ik hem zag liggen. Hij begreep niet hoe het kwam, tot ik z'n gladde 2 takt olie zag liggen :X

Balen, maar schade viel gelukkig mee.
Ik zat samen met hem in de pitbox en hij vertelde dat er een slangetje niet goed zat en toen die goed zat gaf die gas en gleed zijn achterband weg :X echt balen! Alleen kuipruitje kapot
 
Ja klopt hij schuinde de motor veel te veel af, dan kan je erop wachten tot het mis gaat inderdaad. Wel vervelend ,was hem onderweg ook tegengekomen en toen ging die ookal" te plat" door de bochten. Die foto ziet er wel spectaculair uit moet ik zeggen! Alsof die aan t driften is.
Hoorde van post 4 dat ze erop stonden te wachten. Bocht na bocht platter tot het fout ging.
Fotograaf kon er op wachten en deed dat ook, vandaar die prachtige foto.
 
Ja klopt hij schuinde de motor veel te veel af, dan kan je erop wachten tot het mis gaat inderdaad. Wel vervelend ,was hem onderweg ook tegengekomen en toen ging die ookal" te plat" door de bochten. Die foto ziet er wel spectaculair uit moet ik zeggen! Alsof die aan t driften is.

Het is echt een moddervette foto :} Wel een dure ;)
 
Zag nog iemand in de Tarzan liggen, uitkomen pitstraat :X
Was waarschijnlijk dezelfde die in Hugenholtz ook al een mcCoy actie had. Stond helemaal dwars, zag er spectaculair uit en hij had een goede controle leek het. (Of was het mazzel?)

Ging wel iemand plat in Hugenholtz zonder gevolgen. Afgebroken remhandel die vervangen kon worden dus sessie erna gewoon weer gaan.

O ja, Knoef nog een pracht actie zien maken op zijn vertrouwde stek. Had de gele vlag al klaar maar wonder boven wonder liep het goed af. Kwam hoofdschuddend langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan