Pitbox MSL -------- 16 juni Zandvoort!!!

Hoorde van post 4 dat ze erop stonden te wachten. Bocht na bocht platter tot het fout ging.
Fotograaf kon er op wachten en deed dat ook, vandaar die prachtige foto.
Ja wij hadden het er ookal over, zat er gewoon aan te komen. Zijn zithouding was niet goed voor zulke bocht snelheden.

Zag de foto's op het circuit daar zie je hem ook door het grind vliegen. Toen ik de Tarzan in reed stond die net weer op 2 benen en liep naar zijn motor.
 
Was waarschijnlijk dezelfde die in Hugenholtz ook al een mcCoy actie had. Stond helemaal dwars, zag er spectaculair uit en hij had een goede controle leek het. (Of was het mazzel?)

Ging wel iemand plat in Hugenholtz zonder gevolgen. Afgebroken remhandel die vervangen kon worden dus sessie erna gewoon weer gaan.

O ja, Knoef nog een pracht actie zien maken op zijn vertrouwde stek. Had de gele vlag al klaar maar wonder boven wonder liep het goed af. Kwam hoofdschuddend langs.
In Hugenholtz was een witte motor die onderuit ging toch?

Vond die R6 ook niet netjes rijden tov de ander op het circuit.
 
Zag nog iemand in de Tarzan liggen, uitkomen pitstraat :X

nog bedankt voor de snelle reacties jongens.
je dacht zeker dat ik een omtrapsessie in de tarzan had georganiseerd :P
gelukkig is de schade beprekt gebleven tot een kuipruitje en wat krasjes op de kuip.
ik had een onboard camera die naar achter filmde, kon je precies zien toen ik weg reed nadat ik t benzine slangetje er weer op had dat ik een spoortje gelekte benzine uit de kuip verloor precies voor mn achterband.
ik lag binnen 15 meter al omver met de langzaamste highsider ooit denk ik :')
ik zal t filmpje even op youtube zetten later.
 
Laatst bewerkt:
Wel sympathiek dat je nog even de moeite hebt genomen om iedereen te filmen :+

Zelf nog nergens last van?

ik ben met mn rechterkuit tegen mn stepje gekomen, blauwe plek.
voor de rest niets.
ik ging ook maar met een gangetje van 20km p/u of zo denk ik?
 
ik ben met mn rechterkuit tegen mn stepje gekomen, blauwe plek.
voor de rest niets.
ik ging ook maar met een gangetje van 20km p/u of zo denk ik?
Valt mee maar toch balen! Ik heb de ergste high-sider ooit. Met 20km/h en motor totall loss. _O-
 
ik ben met mn rechterkuit tegen mn stepje gekomen, blauwe plek.
voor de rest niets.
ik ging ook maar met een gangetje van 20km p/u of zo denk ik?

De hele dag warm aan het draaien, kan je rijden, ga je met een gangetje van 20 onderuit _O- _O-

Natuurlijk wel balen, maar gelukkig is de schade beperkt.

Vroeg me wel af nadat ik je sessie daarvoor heb staan te bekijken vanuit de pits, waarom je niet later remt voor de Tarzan?? Je houdt zo'n beetje hetzelfde rempunt aan als een 600.
 
De hele dag warm aan het draaien, kan je rijden, ga je met een gangetje van 20 onderuit _O- _O-

Natuurlijk wel balen, maar gelukkig is de schade beperkt.

Vroeg me wel af nadat ik je sessie daarvoor heb staan te bekijken vanuit de pits, waarom je niet later remt voor de Tarzan?? Je houdt zo'n beetje hetzelfde rempunt aan als een 600.
ik rem na t bordje 100, dan probeer ik niet te veel te remmen en de snelheid er in te houden.
t rempunt ie niet zo heel belangrijk meer dat je em niet dood remt.
je moet echt een soort knop omzetten omdat je hersenen al lang 10x hebben gezegd REMMEN. dat moet je uitschakelen.
ik heb in iedergeval heel veel respect voor iemand die hier hard mee rond kan gaan, want dat is echt heel moeilijk.
ik heb nog weinig kilometers er op zitten. ik wil er richting de 2:05 komen voordat mn 250 er is.
want dan zal ik er niet heel veel meer op rijden denk ik.
 
Laatst bewerkt:
nog bedankt voor de snelle reacties jongens.
je dacht zeker dat ik een omtrapsessie in de tarzan had georganiseerd :P
gelukkig is de schade beprekt gebleven tot een kuipruitje en wat krasjes op de kuip.
ik had een onboard camera die naar achter filmde, kon je precies zien toen ik weg reed nadat ik t benzine slangetje er weer op had dat ik een spoortje gelekte benzine uit de kuip verloor precies voor mn achterband.
ik lag binnen 15 meter al omver met de langzaamste highsider ooit denk ik :')
ik zal t filmpje even op youtube zetten later.
Dat ik dat nou weer net moet missen :X
Filmpje zegt ook niet al te veel, alleen een slow motion actie lijkt het wel. Wat wel snel is is de snelle actie van de marshals. _O-

Maaruh, succes met dat ei op je kuit. Hoop je snel de 2:05 te zien halen. :W
 
t was ook eigenlijk niet zo veel, als mn ruitje niet stuk was had ik snel mn band schoongemaakt en verder gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan