• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Pivot Kit R1('02), wie heeft interesse?

Lid geworden
4 mrt 2003
Waarderingsscore
0
Al :] op zoek naar gadgets en mods voor mijn R1 ('02) kwam ik op de volgende site: http://www.vfxkits.com/products.html

Aangezien ik eerdaags een achterlicht met geintergreerde knippers binnenkrijg *D zocht ik naar een mooie oplossing om mijn nummerplaat te bevestigen. En ik heb het gevonden, de PivotKit op bovenstaande site (zie ook plaatje). Deze nummerplaathouder heeft exact dezelfde bevestigingspunten... afijn lees zelf maar op de site. :9~ Oh-ja bij deze houder kan je je plaat naar achter klappen!

Ik ben denk ik van plan om deze aan te schaffen en heb het bedrijf gemaild voor de prijs.
Incl. verzendkosten ±99,- euro. Maar als ik er meer tegelijk bestel (5 of meer) dan krijg ik korting en de verzendkosten worden minder.

Wie heeft er dus ook interesse en zou een gezamelijke bestelling willen aangaan?
Graag een reply met naam en e-mailadres dan maak ik een inventarisatie en neem
ik contact met je op.

full

ik vind die achterlichten voor een r6 uit 2001 wel mooie dat ze knipperen...of hebben ze die kastjes ook in nederland ergens bij een dealer??

Ziet er goed uit die Pivot plaathouder. :9~
Ik heb er zeker interesse in.
Houd me op de hoogte van je aantal bestellingen. En anders bestel ik met je mee.
Greetz Spyke

maar hoe zit het eigenlijk met nummerbord verlichting heb je daar al een oplossing voor zo ja dan is het zeker interesant ik heb zelf een 2003 R6 en vind die kunstof zooi achterop maar niks groet bjorn

maar hoe zit het eigenlijk met nummerbord verlichting heb je daar al een oplossing voor zo ja dan is het zeker interesant ik heb zelf een 2003 R6 en vind die kunstof zooi achterop maar niks groet bjorn

Ja als je goed kijkt dan zie je bij de R1-versie zichtbaar twee blauwe ledjes zitten (wit licht?!) en bij de R6 versie zitten ze denk ik gebogen (uit beeld) achter het R6-logo. Is een beetje moeilijk te zien omdat er geen bedrading is gemonteerd/afgebeeld. Zal ze hierover nog wel even mailen.

ja is goed ik hoor het wel moet wel effe oplossing zoekn voor richting aanwijzers maar komt wel goed want vind die geintegreede knipper niet echt wat en kost ook een hoop

Zonder plaatverlichting rijden.
En ipv 100€ uit te geven, plooi je toch gewoon een stukje aluminium. In geval van problemen met de plaatverlichting, boor je een gaatje en zet je er een powerled in.

full

Zonder plaatverlichting rijden.
En ipv 100€ uit te geven, plooi je toch gewoon een stukje aluminium. In geval van problemen met de plaatverlichting, boor je een gaatje en zet je er een powerled in.

Ja heb je helemaal gelijk in, maar als ik nu toch geld aan het uitgeven ben, dan maar goed!
En dan vind ik die optie dat je je plaat kan wegdraaien wel handig }) en die ledjes subtiel.

ik denk dat ik toch effe in nederland ga kijken voor zoiets
zal er vast wel wezen maar heb die site al in facotieten staan dus als ik het niet kan vinden dan bestel ik hem daar wel

effe oplossing zoekn voor richting aanwijzers maar komt wel goed want vind die geintegreede knipper niet echt wat en kost ook een hoop

Weet je het zeker van die knippers? Op eerder vernoemde link hebben ze ook voor de R6 zo'n achterlichtkitje staan (met filmpjes) en dat ziet er ook erg goed uit hoor.

En je bent weer van de lijst geschrapt... ;( :P

is wel een hele mooie oplossing die pivot kit mooiste wat ik tot nu toe gezien heb maar als je bestelt zeg je het maar ga misschien toch nog overstag

Ja als je goed kijkt dan zie je bij de R1-versie zichtbaar twee blauwe ledjes zitten (wit licht?!) en bij de R6 versie zitten ze denk ik gebogen (uit beeld) achter het R6-logo. Is een beetje moeilijk te zien omdat er geen bedrading is gemonteerd/afgebeeld. Zal ze hierover nog wel even mailen.

Dit mailden ze net terug:

Yes there are 2 BLUE LEDs on both the R6 and R1 kits. These LEDs are wired
and connectorized. They plug into the OEM bullet receptacles (+12V) where
the original license plate hooks up. The pictures you have are Computer
Generated CAD renderings, this is why there is no wiring shown.

The Pivot Kit R1 uses Ultra Super Blue LEDs (over 1000 mcd's) with a
wide-angle lens for greater dispersion of light. The BLUE LED's are mounted
in such a way to provided the following trick night time illumination:

.      Illumination of the License Plate (LEDs are aimed in such a way as to
reflect light onto the full width of plate)
.      Illumination of the R1 Emblem
.      Undertail & Ground effects illumination

The Pivot Kit R6 is exactly the same price as the R1.

Once again thanks for your enthusiasm! I wish our website was updated so
you can read all the details and see more pictures. Hopefully it will be
updated by tomorrow.

super dat van die mail/ heb net ook effe dat filmpje gezien maar ik zou er zelf gewone knipperlichten opwillen omdat ik ook running lights heb

super dat van die mail/ heb net ook effe dat filmpje gezien maar ik zou er zelf gewone knipperlichten opwillen omdat ik ook running lights heb

Ja runninglights behoud je volgens mij gewoon! Zie de specs op de site...
Oh-nee, hun bedoelen natuurlijk gewoon dimlicht. Shit was ik effe vergeten. Maar misschien werkt het alsnog aangezien de wiring reageert op je knippers. Dus waarom zouden ze niet alletwee kunnen knipperen!

De R1 heeft namelijk standaard ook runninglights hoor! ;)

running lights is dat je 4 knipperlichten permanet branden is een stuk veiliger savonds

Oh ik dacht dat ze dan allevier knipperen (voor door de file)! |(
Is dat op die R6 van jou standaard of heb je dat ingebouwd?

Je kan trouwens met die achterlicht-kit zoveel verschillende 'kermis'-effecten instellen voor je achterlicht, dat je echt wel opvalt.

maar ik hoor het wel als je gaat bestellen vind het erg mooi kost wel weer wat maar je moet er wat voor over hebben

maar ik hoor het wel als je gaat bestellen vind het erg mooi kost wel weer wat maar je moet er wat voor over hebben

Helemaal mee eens! Ik wacht nog ff dag of twee om te zien of meer mensen interesse hebben en dan neem ik wel even contact met je op voordat ik ga bestellen.

Terug
Bovenaan Onderaan