Hoi allemaal,
Dacht vandaag, zal eens een stukje gaan rijden op m'n Yamaha XJ600S Diversion uit '94. Er zijn wat problemen mee en ik wil'm eigenlijk naar een dealer / reparateur brengen. Helaas, zo ver kwam ik niet
De motor startte netjes in zijn vrij, maar zo gauw ik hem naar zijn 1 schakel schiet de motor naar voren en slaat-ie af. Vervolgens krijg ik de motor ook niet meer van zijn plaats met de koppeling in, omdat-ie in een versnelling staat.
Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt, en geconstateerd dat het niet de verschillende beveiligingen zijn, zoals van de standaard. Dan zou de motor bv gewoon te verplaatsen zijn met de koppeling in. Op basis van de zoekopdracht denk ik dat de koppeling plakt, en nu stond bij de posts dat ik hem mogelijk "los kon draaien", als iets zonder de koppeling open te hoeven schroeven etc.
Er stond alleen niet bij hoe dat moest :-]
Kan iemand hier kort wat over uitleggen?
Dacht vandaag, zal eens een stukje gaan rijden op m'n Yamaha XJ600S Diversion uit '94. Er zijn wat problemen mee en ik wil'm eigenlijk naar een dealer / reparateur brengen. Helaas, zo ver kwam ik niet
De motor startte netjes in zijn vrij, maar zo gauw ik hem naar zijn 1 schakel schiet de motor naar voren en slaat-ie af. Vervolgens krijg ik de motor ook niet meer van zijn plaats met de koppeling in, omdat-ie in een versnelling staat.
Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt, en geconstateerd dat het niet de verschillende beveiligingen zijn, zoals van de standaard. Dan zou de motor bv gewoon te verplaatsen zijn met de koppeling in. Op basis van de zoekopdracht denk ik dat de koppeling plakt, en nu stond bij de posts dat ik hem mogelijk "los kon draaien", als iets zonder de koppeling open te hoeven schroeven etc.
Er stond alleen niet bij hoe dat moest :-]
Kan iemand hier kort wat over uitleggen?
Laatst bewerkt: