playstation 2

Zullen ze wel zo grtrouw mogelijk hebben nagemaakt zonder de echte namen en dergelijke te gebruiken ivm te dure rechten enzo?

Nah dat lijkt me niet, want Abe rijdt wel netjes met #6 en de Antena 3-reclame is ook op z\'n motor te vinden.
Evenals het \'Honda\' op het been van Rossi, om niet te spreken van de Telefonica- en Dunlopreclame. :)

Enneh.. het is een officieel MotoGP-gelicenseerd spel.
 
Nah dat lijkt me niet, want Abe rijdt wel netjes met #6 en de Antena 3-reclame is ook op z\'n motor te vinden.
Evenals het Honda-logo op het been van Rossi, om niet te spreken van de Telefonica- en Dunlopreclame. :)

Enneh.. het is een officieel MotoGP-gelicenseerd spel.

[me]Yuri vergist zich nog steeds in de quote- en editknop |( [/me]
 
Hmm als je beginner bent in een bedrijf is het normaal dat je niet meteen een auto krijgt. Maaruh wacht gewoon nog even, zorg dat ze niet meer zonder je kunnen en dan krijg je vanzelf wel een autootje, ik weet niet exact de prijzen per maand, maar zo\'n 1000 piek per maand is nog aardig aan de prijs lijkt me (12000 per jaar) ;)
Zal eens vragen wat m\'n zwager kwijt is per maand aan z\'n autootje.
Tot 1550 gulden kan je nu een auto van rond de 45000-50000 piek leasen... Een 106-je diesel-basic kostte drie jaar terug (toen ik nog bij een leasebedrijf werkte) ongeveer 900 gulden... Kost dus wel wat, dat leasen... Maar met wat overleggen en onderhandelen kan je vaak wel kiezen tussen lease-brik en leuke stijging in cash... Ze willen duidelijk niet van je af, anders zouden ze je zelfs niets erbij geven... Misschien kan je er toch je voordeel mee doen... Jij weet het beste hoe je onderhandelingspositie is... Als je in de gelegenheid bent: probeer er meer uit te persen... Maar mocht het niet lukken: you\'re not alone... Ik moet het ook zonder lease-kar doen... Heb wel een kleine 800 gulden per maand meer dan bij een ander bedrijf in dezelfde functie, maar toch... Policy = geen leasebak in mijn functiegroep...
 
Kan eens kijken, moet wel ergens een lease-overzicht hebben...

aangezien ik belg ben, is voor mij toch weer alles anders qua prijzen en plichten en opties.. best wel jammer maja, ik zal\'t zelf moeten uitzoeken allemaal :)
Toch bedankt!

maar nu weer ontopic.. het ging hier over een PS2 geloof\'k :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan