Plek om auto met trailer veilig te parkeren omgeving Fussen zuid Duitsland

17 apr 2024
3
0
Hoi,

28 juni tot 3 Juli zoek ik een hotel oid waar ik een auto met aanhanger veilig kan stallen/parkeren, tegen evt. vergoeding.
Heeft er iemand tips wie ik kan benaderen hiervoor ?

gr eduard
 
Wat ik meestal doe is even de buurt verkennen met Google maps. Ik zag in Fussen een camper stop liggen, wellicht kun je hun vragen. Anders zelf even de buurt verkennen met Google maps misschien kom je iets beters tegen. Succes en veel plezier.
 
Waarom er niet met de motor gewoon naar toe rijden?

Vorige zomer kwam ik terug van Roemenië en reed Oostenrijk uit, Duitsland in met gedachte om nog een hotelletje te pakken.
Wat een gedoe allemaal ! Geen zin meer om nog een stop te maken.
Uiteindelijk ben ik gewoon doorgereden. Paar uurtjes later lag ik thuis in m'n eigen bedje.
Ergste was eigenlijk nog op de Autobahn al die vreselijke Baustellen, waardoor je niet goed snelheid kon houden.
Toegegeven, na Oberhausen was ik het wel zat. Laatste stuk (ca 03.00h) boven 200 gereden.

Kort door de bocht: Füssen is maar een kut-stukje.
 
Laatst bewerkt:
Waarom er niet met de motor gewoon naar toe rijden?

Vorige zomer kwam ik terug van Roemenië en reed Oostenrijk uit, Duitsland in met gedachte om nog een hotelletje te pakken.
Wat een gedoe allemaal ! Geen zin meer om nog een stop te maken.
Uiteindelijk ben ik gewoon doorgereden. Paar uurtjes later lag ik thuis in m'n eigen bedje.
Ergste was eigenlijk nog op de Autobahn al die vreselijke Baustellen, waardoor je niet goed snelheid kon houden.
Toegegeven, na Oberhausen was ik het wel zat. Laatste stuk (ca 03.00h) boven 200 gereden.

Kort door de bocht: Füssen is maar een kut-stukje.
Zonder te weten wat voor motor TS rijdt, is dit een nutteloze toevoeging.
 
Hoi,

28 juni tot 3 Juli zoek ik een hotel oid waar ik een auto met aanhanger veilig kan stallen/parkeren, tegen evt. vergoeding.
Heeft er iemand tips wie ik kan benaderen hiervoor ?

gr eduard

Het is op deze data nog geen hoogseizoen. Je zou een hotel kunnen benaderen waar je de eerste en laatste nacht slaapt en vragen of je de auto mag achterlaten. Over het algemeen is dat geen probleem. Zoals eerder gemeld, je kunt streetview gebruiken om te zien of er ruimte is.
 
Laatst bewerkt:
Waarom er niet met de motor gewoon naar toe rijden?

Vorige zomer kwam ik terug van Roemenië en reed Oostenrijk uit, Duitsland in met gedachte om nog een hotelletje te pakken.
Wat een gedoe allemaal ! Geen zin meer om nog een stop te maken.
Uiteindelijk ben ik gewoon doorgereden. Paar uurtjes later lag ik thuis in m'n eigen bedje.
Ergste was eigenlijk nog op de Autobahn al die vreselijke Baustellen, waardoor je niet goed snelheid kon houden.
Toegegeven, na Oberhausen was ik het wel zat. Laatste stuk (ca 03.00h) boven 200 gereden.

Kort door de bocht: Füssen is maar een kut-stukje.
Heel stoer maar dit is geen antwoord op de vraag van TS.
 
Ik volg deze ff, zou namelijk ook graag een adres in die buurt hebben waar ik mijn auto met aanhanger kan laten staan.
Voor mij qua tijd en gezondheid geen optie om daar in 1 keer op de motor heen te gaan,
 
Hotels waar ik ben geweest (met motoraanhanger) en die ruime parkeermogelijkheden hebben. Maar aanhanger niet laten staan..

Bergers Airport hotel (Memmingen). Heeft ook een grote garage (lijkt oude brandweer garage) die volstond met motoren. Er stond een Ierse motor transport aanhanger (zo'n ding waar 30 motoren op gaan), dus hotel heeft ervaring met groepen. Hotel heeft geen bemande receptie na 18.00 of zo, via email duidelijke vragen en afspreken

Das Flax (Dietmannsried). Modern, vlakbij autoweg, en ook grote parking.
 
Waarom er niet met de motor gewoon naar toe rijden?

Vorige zomer kwam ik terug van Roemenië en reed Oostenrijk uit, Duitsland in met gedachte om nog een hotelletje te pakken.
Wat een gedoe allemaal ! Geen zin meer om nog een stop te maken.
Uiteindelijk ben ik gewoon doorgereden. Paar uurtjes later lag ik thuis in m'n eigen bedje.
Ergste was eigenlijk nog op de Autobahn al die vreselijke Baustellen, waardoor je niet goed snelheid kon houden.
Toegegeven, na Oberhausen was ik het wel zat. Laatste stuk (ca 03.00h) boven 200 gereden.

Kort door de bocht: Füssen is maar een kut-stukje.
Waarom niet gewoon ophouden met alleen maar te vertellen hoe goed jij wel niet bent en anderen de maat nemen, zonder een antwoord op de vraag te geven?
Je hebt geen idee waarom deze persoon voor deze oplossing kiest. Wat jij gedaan hebt of welke keuzes je gemaakt hebt, is alleen maar interessant als het de vraagsteller helpt met een oplossing.
#doeslief

En verder iedereen in hun waarde laten. We zijn niet allemaal hetzelfde. Dat is nou net het leuke...
 
Terug
Bovenaan Onderaan