pliesie en MF

bij een rij instructeur ben je heus niet veiliger dan bij iemand zonder het papiertje waarop staat "rij instructeur"
die man heeft geen ijzeren schild waarmee hij je kan beschermen of zo, je zult het dan ook zelf moeten oplossen als je een fout maakt of in gevaar komt...
even veel gevaar dus...
en als je wat euro's wilt uitsparen door je vriendin/zoon etc zelf wat tips te geven kan dat helemaal geen kwaad.
en mensen die zeggen dat het onveranwoord is die hebben OF geld teveel of zijn zelf instructeur, die zouden lessen dan eens wat goedkoper mogen maken


Net als in vorige reactie's geef je, naar mijn idee, weer aan geen donder van motorrijden te snappen.


1-is dit schadelijk voor (de toekomst van) het forum?
2-kunnen we er iets aan doen?
3-moeten we de pliesie (motoren) niet uitrusten met MF stickers?

Nee,
Nee,
O-)

Wtf wil die vent nou?!Dat mijn vriendin maar moet leren motorrijden bij ons voor de straat?! Daar zie ik nooit een politie-agent rijden, terwijl daar word gescheurd door alle sjonnie's in de buurt. Wat lijkt veiliger? Een verlaten industrie terrein op zondag avond, of in de buurt met spelende kinderen? Ik denk dat oom agent geen van beide goed vind, maar kom dan niet met die domme praat! bah, daar kan ik echt niet tegen!

Die vent wil z'n werk doen, weggebruikers beschermen tegen weggebruikers die zich afwijkend gedragen en die zich niet aan de regels houden. Wat als er toch een andere weggebruiker komt, is jou vriendin dan voldoende relaxt om kalm te blijven en weet ze hoe ze de motor onder controle moet houden, bij haar 1e les op een SM???
Persoonlijk snap ik niet waar je je druk over maakt, jij en je vriendin hebben niet eens een bon gehad, wat zeur je nou?!?!?
 
Op maandag 25 augustus 2003 15:56 schreef Baksteen het volgende:Net als in vorige reactie's geef je, naar mijn idee, weer aan geen donder van motorrijden te snappen.het is hem dus inderdaad...
ik vind het een loser met zijn Harley Pruttelson O-)


dank u, O Baksteen...
:9

8-)
 
Ok, Ok, Rustig!

Ik vind het alleen jammer dat er nergens meer een rustig plekje is waar je kan leren rijden, ik zeg niet scheuren, want dat kan ik nog helemaal niet, en dat moet je dan niet doen! levensgevaarlijk! :9 . Eerst maar leren rijden. maar goed, dat kan dus nergens meer. ;(

Misschien reageerde ik wel explosief, maar ik vind het zo vreemd dat nu opeens iedereen doet alsof zij dit nooit deden vroeger. Ik denk dat de helft van de motorrijders wel eerst heeft geprobeert of het rijden een beetje lukt vordat ze aan de lessen begonnen. maar goed, dat zijn my 2 cents.
 
Ik dacht al, waar blijft 'ie....

:} :}

En als-ie d'er is, dan doet-ie het ook goed!!
't Is al even onzinnig als z'n potjes-zijn-gevaarlijk-topic.

Ik zal niet gauw dit emodinges gebruiken, maar bij HD4ever is het wel op z'n plaats.
Hier komt-ie: :r :r :r :r :r :r :r
 
Lekker off-topic dat geouwehoer.

Vandaag op Zandvoort kwam de politie ook weer een MF-meeting verstoren.

Nou ja, meeting.... er waren genoeg MFers :)
Nou ja, verstoren.... de heren waren gezellig en hebben ook ff een rondje meegegumd :}

Maak je niet druk, op de PPP vaak genoeg met motoragenten gekletst die nergens problemen over maken zolang je je gedraagt (een kneedown met 90 op de ppp werd vrolijk gevolgd door een klpd'er die er nog een schepje bovenop deed). Natuurlijk lopen er ook zeurpieten tussen, maar ik heb nog nooit last gehad van een agent.

BOA's zijn toch geen agenten?
 
Nou ja, meeting.... er waren genoeg MFers :)
Nou ja, verstoren.... de heren waren gezellig en hebben ook ff een rondje meegegumd :}

Maak je niet druk, op de PPP vaak genoeg met motoragenten gekletst die nergens problemen over maken zolang je je gedraagt (een kneedown met 90 op de ppp werd vrolijk gevolgd door een klpd'er die er nog een schepje bovenop deed). Natuurlijk lopen er ook zeurpieten tussen, maar ik heb nog nooit last gehad van een agent.

BOA's zijn toch geen agenten?

Dat is pas :} :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan