bulldog spirit
MF veteraan
klopt heb je helemaal gelijk in zo denk ik er zelf ook over,vast niet iedereen zal mijn project mooi vinden maar ja ieder zijn eigen mening.gr ivo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat heb je heel goedIk kan wel wat kritiek hebben hoor
En volgens mij was dat ook de bedoeling van een streetfighter,
Om een motor naar je eigen smaak te verbouwen,en mijn smaak zal vast niet iedereen delen
Er is maar 1 iemand die er bij moet gaan kwijlen en dat ben jezelf! Gelukkig dat er smaken zijn zoals jij die hebt. Anders zou hier iedereen een GSXR1100 hebben met een 916 of R1 kont...... Je komt tenmninste boven het maaiveld uit en da's altijd leuk om te zien. Overigens ben ik er ook niet echt een liefhebber van, maar vind het toch leuk om eens wat anders te zien. Stuurkuipje zou naar mijn mening iets hoger mogen..... Ben erg benieuwd naar je vorderingen.Ik kan wel wat kritiek hebben hoor
En volgens mij was dat ook de bedoeling van een streetfighter,
Om een motor naar je eigen smaak te verbouwen,en mijn smaak zal vast niet iedereen delen
Ik kon het niet laten. even alle spullen erop gezet om te kijken wat het gaat worden.
De basis staat er nu,nou alles nog afwerken. Ik vind het super
(Afbeelding)
ik vind dat stuurkuipje echt afschuwelijk lijkt wel een kop uit een sprookjesbos in de efteling. maar goed ieder zijn eigen smaak.gr ivo.
Misschien wat grovere lijnen of iets van een luchthapper oid aan je tank maken?
En kontje wat hoger, en dikkere achterbrug.
Verder wel superproject hoor! De kont en voorkapje zijn wél mijn smaak!!
Ik wil de tank in 2 kleuren laten spuiten,geen strakke lijnen maar een beetje druk door elkaar heen.
Dan zullen de rechte lijnen al wat wegvallen.
en de kont nog hoger ik heb ff een fototje vanuit een andere hoek genomen
Maar dat is volgens mij hoog genoeg
Achterbrug heb je gelijk in, Daar zou ik eigenlijk een brace onder moeten maken
(Afbeelding)
Ik heb die toen bij Deget eronder laten maken. Zag er toen (inmiddels verkocht) erg mooi en vakkundig uit. Ik heb nare ervaringen met gelas aan de achterbrug, vandaar dat ik naar deze makkers ben gegaan. Bij een vorige laspoging door een "vakkundig" lasser is uiteindelijk mijn echterbrug gaan scheuren ivm de grote krachten die er op zitten. De las zag er aan de buitenkant heel mooi uit, maar was toch schijnbaar te zwak.volg me topic ff,ben net bezig met een brace op zo'n gsx-r brug.
ik maak de brace aan de onderkant van de brug en maak hem aan een kant dicht
fighterfan
volg me topic ff,ben net bezig met een brace op zo'n gsx-r brug.
ik maak de brace aan de onderkant van de brug en maak hem aan een kant dicht
fighterfan
Gixxer kennerKan iemand mij zeggen waar die rot slangetjes naartoe moeten?
Ik dacht zelf:
1 gaat naar dat kleine plastic filtertje (niet op de foto)
2+3 Geen idee (ontluchting van carbs?,maar waarheen?)
4+5 Benzine aanvoer
6
En dan zit er bij de carbs nog een aansluitinkje?
(Afbeelding)
Gixxer kenner
1 moet op 6 is de carterventielatieslang..
2 en 3 zijn overloop slangen voor de carburateur dus naar beneden laten lopen ofzo...komt haast nooit wat uit..
4 en 5 gaan op de benzinekraan..
En op de volgende foto is de vacuum aansluiting die verbind je met een rubber slangetje naar je benzinekraan (3 van de 4 zijn afgedopt)op de kleine aansluiting...
At your service
Gr Ron.
Gixxer kenner
1 moet op 6 is de carterventielatieslang..
2 en 3 zijn overloop slangen voor de carburateur dus naar beneden laten lopen ofzo...komt haast nooit wat uit..
4 en 5 gaan op de benzinekraan..
En op de volgende foto is de vacuum aansluiting die verbind je met een rubber slangetje naar je benzinekraan (3 van de 4 zijn afgedopt)op de kleine aansluiting...
At your service
Gr Ron.