Plirki's Gsx

klopt heb je helemaal gelijk in zo denk ik er zelf ook over,vast niet iedereen zal mijn project mooi vinden maar ja ieder zijn eigen mening.gr ivo. 8-)
 
Ik kan wel wat kritiek hebben :+ hoor

En volgens mij was dat ook de bedoeling van een streetfighter,
Om een motor naar je eigen smaak te verbouwen,en mijn smaak zal vast niet iedereen delen ;)
Er is maar 1 iemand die er bij moet gaan kwijlen en dat ben jezelf! Gelukkig dat er smaken zijn zoals jij die hebt. Anders zou hier iedereen een GSXR1100 hebben met een 916 of R1 kont...... Je komt tenmninste boven het maaiveld uit en da's altijd leuk om te zien. Overigens ben ik er ook niet echt een liefhebber van, maar vind het toch leuk om eens wat anders te zien. Stuurkuipje zou naar mijn mening iets hoger mogen..... Ben erg benieuwd naar je vorderingen.
 
Houdt meer van strak, en niet van dat gewelfde/gegolfde als je begrijpt wat ik snap!

Maar ieder zijn eigen smaak, daarom blijft het ook leuk om naar meetings te gaan!!

Enne vooral doorgaan!!

Grt Bobbl 8-) 8-) 8-) 8-)
 
ik vind de lijnen verschikkenlijk gaaf, erg mooi kuipwerk! vind alleen dat er wel een wat dikkere achterbrug op mag...
 
smaak, smaak, smaak... valt over te twisten.

Maar ik vin dat je een leuke bike aan het bouwen bent.

mooi maskertje aan de voorkant.... komt me bekend voor.

full


alleen de mijne rijdt sinds 3 weken weer :Y

keep up the good works !

Tip: plaats je spanningsregelaar, gelijkrichter weet ik veel, wel in de wind want ik had de mijne zo goed weg gewerkt dat ie niet meer wilde bijladen |(
 
ik vind dat stuurkuipje echt afschuwelijk lijkt wel een kop uit een sprookjesbos in de efteling. 8-) maar goed ieder zijn eigen smaak.gr ivo.

Wat misschien nog wel het meest jammere is: de tank is vrij smooth & simple itt stuurkapje/seatunit.. Jammer dat het niet bij mekaar past..
 
Misschien wat grovere lijnen of iets van een luchthapper oid aan je tank maken?
En kontje wat hoger, en dikkere achterbrug.
Verder wel superproject hoor! De kont en voorkapje zijn wél mijn smaak!! :Y
 
Misschien wat grovere lijnen of iets van een luchthapper oid aan je tank maken?
En kontje wat hoger, en dikkere achterbrug.
Verder wel superproject hoor! De kont en voorkapje zijn wél mijn smaak!! :Y


Ik wil de tank in 2 kleuren laten spuiten,geen strakke lijnen maar een beetje druk door elkaar heen.
Dan zullen de rechte lijnen al wat wegvallen.
en de kont nog hoger :? ik heb ff een fototje vanuit een andere hoek genomen
Maar dat is volgens mij hoog genoeg *D
Achterbrug heb je gelijk in, Daar zou ik eigenlijk een brace onder moeten maken

full
 
Ik wil de tank in 2 kleuren laten spuiten,geen strakke lijnen maar een beetje druk door elkaar heen.
Dan zullen de rechte lijnen al wat wegvallen.
en de kont nog hoger :? ik heb ff een fototje vanuit een andere hoek genomen
Maar dat is volgens mij hoog genoeg *D
Achterbrug heb je gelijk in, Daar zou ik eigenlijk een brace onder moeten maken

(Afbeelding)

Vind een brace altijd wel grappig, maar echt massief wordt het nooit. Veel leuker is een dikke brug van een 05-06 ZX6R, ZX10R, CBR600/1000RR of een mille!!! Dat zijn gewoon zulke dikke dingen, geven je bike een veel volwassener uiterlijk! heb er zelf 1 van een rs250 ingebouwd,
ook een erg dikke brug! :)
 
Met brace en drukke paint op de tank zal het idd wel beter staan.
En kontje ziet er zo ook hoog genoeg uit, leek net op die andere foto of die lager stond.

Succes met bouwen verder! :9
 
volg me topic ff,ben net bezig met een brace op zo'n gsx-r brug.
ik maak de brace aan de onderkant van de brug en maak hem aan een kant dicht






fighterfan :W
 
volg me topic ff,ben net bezig met een brace op zo'n gsx-r brug.
ik maak de brace aan de onderkant van de brug en maak hem aan een kant dicht






fighterfan :W
Ik heb die toen bij Deget eronder laten maken. Zag er toen (inmiddels verkocht) erg mooi en vakkundig uit. Ik heb nare ervaringen met gelas aan de achterbrug, vandaar dat ik naar deze makkers ben gegaan. Bij een vorige laspoging door een "vakkundig" lasser is uiteindelijk mijn echterbrug gaan scheuren ivm de grote krachten die er op zitten. De las zag er aan de buitenkant heel mooi uit, maar was toch schijnbaar te zwak.

full
 
volg me topic ff,ben net bezig met een brace op zo'n gsx-r brug.
ik maak de brace aan de onderkant van de brug en maak hem aan een kant dicht

fighterfan :W

Ik heb hem gezien,Ik ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden
Dat zal er wel een stuk beter uit gaan zien 8-) Ik hou je in de gaten Fighterfan :Y
 
Kan iemand mij zeggen waar die rot slangetjes naartoe moeten?

Ik dacht zelf:
1 gaat naar dat kleine plastic filtertje (niet op de foto)
2+3 Geen idee (ontluchting van carbs?,maar waarheen?)
4+5 Benzine aanvoer
6 :?

En dan zit er bij de carbs nog een aansluitinkje?

full
 
Ik ben geen Gixxer kenner, maar 6 lijkt me de ontluchting van het karter (wordt vaak ook via de kleppendeksel geregeld. Deze uitgang gaat vaak naar de luchtfilterkas toe. Heb je daar niet toevallig een los uiteinde nu aanzitten?

Op de onderste foto is een aansluiting die ze gebruiken om de carbs te synchroniseren. Die moet normaal dicht zijn. Ik weet niet of ze die voor de Gixxer toch nog ergens anders voor gebruiken.
 
Kan iemand mij zeggen waar die rot slangetjes naartoe moeten?

Ik dacht zelf:
1 gaat naar dat kleine plastic filtertje (niet op de foto)
2+3 Geen idee (ontluchting van carbs?,maar waarheen?)
4+5 Benzine aanvoer
6 :?

En dan zit er bij de carbs nog een aansluitinkje?

(Afbeelding)
Gixxer kenner :P

1 moet op 6 is de carterventielatieslang..
2 en 3 zijn overloop slangen voor de carburateur dus naar beneden laten lopen ofzo...komt haast nooit wat uit..
4 en 5 gaan op de benzinekraan..
En op de volgende foto is de vacuum aansluiting die verbind je met een rubber slangetje naar je benzinekraan (3 van de 4 zijn afgedopt)op de kleine aansluiting...

Edit..die nr 1 slang gaat op een plastic filtertje :? als dat zo'n filter is met een gaasje er onder dan zou hij daar op moeten sommige modellen hebben dat systeem maar dan moet op nr 6 je carter ontluchtings slang en die gaat weer onder naar je luchtfilter huis...daar zit ook een aansluiting!

At your service ;)

Gr Ron.
 
Laatst bewerkt:
Gixxer kenner :P

1 moet op 6 is de carterventielatieslang..
2 en 3 zijn overloop slangen voor de carburateur dus naar beneden laten lopen ofzo...komt haast nooit wat uit..
4 en 5 gaan op de benzinekraan..
En op de volgende foto is de vacuum aansluiting die verbind je met een rubber slangetje naar je benzinekraan (3 van de 4 zijn afgedopt)op de kleine aansluiting...

At your service ;)

Gr Ron.

Niets aan toe te voegen.
Ik ga U vlg. week Zondag op de mini-streetfightermeeting de hand schudden. :}
 
Gixxer kenner :P

1 moet op 6 is de carterventielatieslang..
2 en 3 zijn overloop slangen voor de carburateur dus naar beneden laten lopen ofzo...komt haast nooit wat uit..
4 en 5 gaan op de benzinekraan..
En op de volgende foto is de vacuum aansluiting die verbind je met een rubber slangetje naar je benzinekraan (3 van de 4 zijn afgedopt)op de kleine aansluiting...

At your service ;)

Gr Ron.

Duidelijker kan denk ik wel niet

Thanks! man :}
 
Jaaa *O* Eindelijk alle draden opnieuw aan elkaargeknoopt
En alles werkt, (nouja bijna alles- O-)
Ik ben blij dat er na 5 1/2 maand weer een beetje leven is gekomen.

En met dat bijna alles bedoel ik het knipperlicht wat alleen "Knip aan" gaat en dan niet meer uit (relais kapot?)

ff een fototje :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan