Pol Espargaro

Ik denk dat Pol veel goodwill is kwijtgeraakt omdat hij al een contract bij Yamaha op zak had voordat hij dit seizoen ook maar iets gepresteerd had. En omdat underdog en publiekslieveling Crutchlow hierdoor zonder zitje voor 2014kwam te zitten.
 
Het gros moet em niet omdat ie Spanjaard is. Dat vind ik echt dom.
of hij daar wat aan kan doen.
 
Het gros moet em niet omdat ie Spanjaard is. Dat vind ik echt dom.
of hij daar wat aan kan doen.

Ik denk dat de meeste toch gewoon fan zijn van een rijder om het doen en laten, zowel op het circuit als in de paddock. En Pol kan goed rijden maar buiten om het racen lacht hij alleen maar veel, en dat is het wel.
 
Ik heb ook helemaal niks met Pol. Vooral dat overdreven kleffe gedoe met zijn broer vind ik niks. Is het een goede rijder, ja natuurlijk anders wordt je ook geen kampioen in de Moto2. Is het de nieuwe volgende alien? Nee dat denk ik niet. Maar ik ben niet objectief ik heb veel meer met Scott Redding ;)
 
Het gros moet em niet omdat ie Spanjaard is. Dat vind ik echt dom.
of hij daar wat aan kan doen.
Het zou best leuk zijn als hij naar Nederland emigreert. Moet je kijken hoeveel fans erbij. :+
 
Ik heb ook helemaal niks met Pol. Vooral dat overdreven kleffe gedoe met zijn broer vind ik niks. Is het een goede rijder, ja natuurlijk anders wordt je ook geen kampioen in de Moto2. Is het de nieuwe volgende alien? Nee dat denk ik niet. Maar ik ben niet objectief ik heb veel meer met Scott Redding ;)

Grappig dat er zo verschillend gedacht wordt.

Scott Redding heb ik juist weer niks mee. Die jongen zit zo vol van zichzelf... -O-
 
Die werd hem in de schoot geworpen.

Wat een onzin. Pol is ook twee keer eraf gestuiterd en had doordoor 1 DNF en een 20e plaats. Redding had in het begin van het seizoen een voorsprong opgebouwd door het 2xfalen van Espargaro. De tweede helft van het seizoen heeft Redding amper iets laten zien.

Race-wins:
Redding: 3
Espargaro: 6

Podiums:
Redding: 7
Espargaro: 10
 
Laatst bewerkt:
Onzin. Daar rijdt hij een heel jaar voor. Dat Redding het dan voor zichzelf verkloot is botte pech.


Mee eens, alleen heeft Pol echt heel weinig van de verwachtingen waargemaakt.
Na vorig jaar werd aangenomen dat hij een klasse apart zou zijn. ;)
 
Mee eens, alleen heeft Pol echt heel weinig van de verwachtingen waargemaakt.
Na vorig jaar werd aangenomen dat hij een klasse apart zou zijn. ;)
Niet ieder jaar kan even soepel verlopen. Zo veel factoren spelen een rol in een seizoen en tussen april en november kan in een jaar (helaas) veel gebeuren. Zo had ik bijvoorbeeld ook heel veel van Nico Terol verwacht dit jaar. Bleek hij dit jaar ineens met grote persoonlijke problemen te kampen: psychische problemen ten gevolge van een zelfde soort voedselprobleem dat Stoner in 2009 de kop kostte, problemen binnen de familie etc.

En misschien zat de fout bij Espargaro ook wel in de voorbereiding: als grote favoriet de concurrentie onderschat en zich te weinig (mentaal) voorbereid op komend seizoen? Blijft speculeren. Hij is kampioen geworden en heeft dit naar mening verdiend. Maar eens zien wat hij volgend jaar op de Yamaha klaarspeelt! :)
 
Wat een gezever hier... Pol heeft het dik verdiend!

Ook al ben ik geen fan, hij is gewoon de beste dit seizoe. Ook zonder blessure weet ik niet of Redding het had gered.
 
Wat een gezever hier... Pol heeft het dik verdiend!

Ook al ben ik geen fan, hij is gewoon de beste dit seizoe. Ook zonder blessure weet ik niet of Redding het had gered.
En dat wordt na de race in Valencia nog veel erger als de winter is begonnen. :+
 
BAM

558934_612615695447572_2036380808_n.jpg


1390607_612591668783308_464688297_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan