TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.351
- 20.009
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uw mening wordt zeer gewaardeerd Thanks !Wat het moet worden is meestal een kwestie van persoonlijke smaak en budget.
Maar als ik jou lijstje bekijk dan zou ik (uit persoonlijke ervaring) je de TDM aan kunnen raden. Verreweg de meeste fun per euro.
Superdegelijke fietsen die geweldig rijden voor weinig geld qua aanschaf en onderhoud.
BMW is natuurlijk superdegelijk en misschien een betere keuze als je echt offroad wilt gaan maar aanzienlijk duurder in aanschaf en onderhoud en eigenlijk best wel saai want half Nederland rijd BMW volgens mij. Een BMW of een Harley moet je pas kopen als je met pensioen gaat .. j/k
En nu op 13 in zo'n 8 jaar tijd.Oef oud topic, heb 1 motor opgegeven in de poll. Zit nu aan m'n 11de motor in iets meer als 7 jaar.
Sinds een week terug moet ik mijn lijstje bijwerken (maar mijn stem in de pol kan ik niet meer veranderen )8
Suzuki VL 125 LC Intruder (2001)
Suzuki GSX 750 F (1998)
Suzuki GSX 750 F (2001)
Suzuki GSX 750 F (1999)
BMW K 1200 S (2007)
Suzuki GSX 750 F (1998)
Suzuki GSX 750 F (2001)
Suzuki GSX 750 F (2004)
Niet iedereen is hetzelfde.Puch Maxi
Yamaha DT80 LC
Zundapp KS50
Yamaha DT125LC
Zundapp GTS50
Aprilia RS4 50 SBK (2010)
Honda CR250 (1996)
Suzuki DR500
Suzuki TR250 (1975?)
Honda XR600R (1995)
Yamaha YZ250 (2005)
Cagiva Mito (project bike)
Honda GL1000 (1975)
Triumph 3TA (jaren 60)
Suzuki GT750 (1975)
Honda Transalp 600 (1989)
Mijn eerste brommer had ik op mijn 11de dat is nu 14 jaar geleden. Brommers niet meegeteld heb ik nu 11 motoren gehad in 14jaar tijd, waarvan nog 5 in mijn bezit.
Dit nog steeds.Ik heb al zoveel motoren gehad dat ik zelf niet eens meer weet hoeveel. Meer dan 9 dus.
Dat is dus uiteindelijk niet gebeurt.Nr.9 zal begin december nr.8 opvolgen, dan heeft die 99.999+1km, en ga ik verder met 33.358km op nr.9