#Poll# Marquez zet de MotoGP volledig voor schut?

Zeg het maar:

  • Ja

    Stemmen: 283 84,0%
  • Nee

    Stemmen: 54 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    337
Ik denk dat er nieuwe regels moeten komen om wedstrijdvervalsing aan te pakken. Dan krijgen we ook minder overreacties zoals Rossi liet zien in Sepang. De races en kampioenschappen zullen dan zowel veiliger als spannender worden.
 
Ik denk dat er nieuwe regels moeten komen om wedstrijdvervalsing aan te pakken. Dan krijgen we ook minder overreacties zoals Rossi liet zien in Sepang. De races en kampioenschappen zullen dan zowel veiliger als spannender worden.

Dat wordt heeel ingewikkeld...niet te doen...en dat moeten we ook niet willen
 
Het is niet zijn werk om dit te zeggen!
Zijn werk is om Lorenzo te begeleiden.

Hij moet zich niet belachelijk maken door iets te zeggen wat door de hele wereld doorzien wordt als een leugen.


Verder moet ook Lorenzo z'n bek houden over dat hij in alles beter is dan Rossi.
Hij is WK geworden door de klote streken van Marquez en omdat Rossi daar op hapte.

Hij was zelfs zo zeker van zijn zaak, dat hij alles heeft geprobeerd om Rossi buiten de baan uit te schakelen voor de laatste wedstrijd........

En dan nu een grote bek opzetten over hoe goed hij wel niet is en hoe slecht Rossi wel niet is.....


En ja, misschien was hij ook kampioen geworden zonder de hulp van Marquez, maar dat zullen we nu nooit weten
 
ik snap v d goorbergh niet in de reportage op eurosport waar was de heliopname ,daar kon je on slomo precies op zien wat er mis ging en dat MM al was gevallen voor het been naar buiten kwam,wat een stel boerenl@@llen
En toch zijn er genoeg mensen die nog steeds blijven volhouden dat Rossi Marquez eraf getrapt heeft etc etc.. dan denk ik.. kom op, hebben jullie niet de herhalingen gekeken? Direct het oordeel over genomen van die Eurosport oetlullen (die er tijdens Valencia heel netjes op terug kwamen :} ). Anyway.. focus inderdaad op 2016! Ik hoop op een net zo spannend kampioenschap als dit jaar, maar dan zonder dubbele agenda's
 
Marquez claimt dat hij niet nog een DNF achter zijn naam wou hebben dit seizoen. Maar toen Pedrosa voorbij kwam dacht hij daar even niet aan?
Stel dat Marquez bij een actie Lorenzo van de baan of onderuit gereden had, dan had ie het al helemaal verkeerd gedaan. Volgende keer alle rijders die geen kans meer hebben op het kampioenschap dan niet meer laten starten, voor de zekerheid. Mooie show.

Verder moet ook Lorenzo z'n bek houden over dat hij in alles beter is dan Rossi.
Hij is WK geworden door de klote streken van Marquez en omdat Rossi daar op hapte.
Als Rossi in Misano zijn eigen race had gereden ipv. op Lorenzo te focussen, eerder naar slicks was gegaan zoals Marquez, was hij daar 1e of 2e geworden en nu dus zonder problemen wereldkampioen geweest.
 
als,als,als,daar kan ik er over Lorenzo ook wel een paar noemen!!!!
Stel dat Marquez bij een actie Lorenzo van de baan of onderuit gereden had, dan had ie het al helemaal verkeerd gedaan. Volgende keer alle rijders die geen kans meer hebben op het kampioenschap dan niet meer laten starten, voor de zekerheid. Mooie show.Als Rossi in Misano zijn eigen race had gereden ipv. op Lorenzo te focussen, eerder naar slicks was gegaan zoals Marquez, was hij daar 1e of 2e geworden en nu dus zonder problemen wereldkampioen geweest.
 
Lorenzo is een super coureur, wanneer de omstandigheden gunstig zijn.
Dus bij goed weer en een goede start, een zo'n hoog tempo aanhouden dat de rest hooguit kan volgen.

Wanneer de omstandigheden minder gunstig zijn, of tijdens de race veranderen, is het gewoon een goede coureur en ook niet meer dan dat.

Slechte weersomstandigheden?
Wisselende weersomstandigheden
Gevechten met andere coureurs?
(zoals Rossi, Marquez, Simoncelli, dan mekkert die het hardst hoe "gevaarlijk" ze wel niet zijn)

Daar kan Lorenzo dus niet zo goed mee omgaan en dat maakt hem dus geen complete topcoureur (en enorm saai om naar te kijken).
 
Laatst bewerkt:
Stel dat Marquez bij een actie Lorenzo van de baan of onderuit gereden had, dan had ie het al helemaal verkeerd gedaan. Volgende keer alle rijders die geen kans meer hebben op het kampioenschap dan niet meer laten starten, voor de zekerheid. Mooie show.
Da's nou net het probleem, als Lorenzo voor hem rijd dán houd hij daar rekening mee. Rijd Rossi of Pedrosa voor hem, dán gaat hij in de aanval. En op deze manier heeft hij Lorenzo (die trouwens dit seizoen weer supersterk was) geholpen. Overduidelijk.
 
Als Rossi in eerste instantie zijn mond had gehouden hadden we dit hele gezeur niet gehad... ;) En had hij misschien zijn 10e WK titel binnengehaald...

Verder goed gereden door JL :Y
Wat MM betreft vond ik het een beetje vreemd(beetje erg) dat hij JL niet passeerde in de laatste race. :?

Maar is allemaal wel klaar nu, seizoen is over... :)

Dus hup, door naar seizoen 2016... Die Michelins glijden best als ik zo de test van vandaag aan het bekijken ben :X
 
Snap niet dat mensen het vreemd vinden, dat twee spaanse coureurs elkaar helpen :?

...Als het twee Nederlandse coureurs waren,...ik zou dat niet erg vinden *O*
 
Snap niet dat mensen het vreemd vinden, dat twee spaanse coureurs elkaar helpen :?

...Als het twee Nederlandse coureurs waren,...ik zou dat niet erg vinden *O*
Ik zou dat wel erg vinden want dat heeft met vriendjespolitiek te maken maar niks met sport.
 
Ik zou dat wel erg vinden want dat heeft met vriendjespolitiek te maken maar niks met sport.

Nou moe?!!

Ik ben het weer een x volledig met je eens. ;) :+

Dat is nu het mooie van sport bijna onvoorspelbaar. En als het dan nog een sport is met motoren/techniek en hard gaat is het helemaal het grootste vermaak om te volgen. :Y
 
Rossi heerlijk met pensioen gaan. Lorenzo vervangen door smith en marquez doorvinales. Kunnen we heerlijk op nul beginnen en weer van onze sport genieten. Geef er in ieder geval dubbeltje meer aan uit zolang de misselijke en de gestoorde nog mee rijden.

Dat is de sleutel *D
 
VR heeft die titel toch echt zelf vergooid.
En dan was MM hem voorbij gegaan als hij kon.
Dan was Lorenzooi ook kampioen geweest
 
full
 
Daarom je moet nooit geloven wat je denkt.

Juist wel, vooral als je denken de juiste stappen volgt. We zijn ondertussen in de 21ste eeuw aangeland en er ZIJN wel degelijk feiten en waarheden; een klein voorbeeld is de technologie die de MotoGP machines mogelijk maakt. (Een grandiozer voorbeeld is dat we ondertussen weten waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan