Poll: Welke motor? Buel of Kawasaki?

Buel of Kawasaki?

  • Buel lightning xb12s

    Stemmen: 16 29,6%
  • Buel firebolt xb12r

    Stemmen: 3 5,6%
  • Kawasaki z1000

    Stemmen: 23 42,6%
  • Kawasaki z750

    Stemmen: 5 9,3%
  • Buel firebolt xb9r

    Stemmen: 0 0,0%
  • lightning xb9s

    Stemmen: 2 3,7%
  • een aprilia

    Stemmen: 1 1,9%
  • een triple speed

    Stemmen: 4 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    54

pascalzxr750

MF'er
5 dec 2003
163
0
halsteren
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe motor en ben nog aan het twijfelen tussen een aantal motoren (zie poll) en was wel benieuwd wat jullie hier over te melden hebben
 
Een vriend van mij heeft een Buell xb12/s en het rijd super :}
Omdat hij het kontje van de xb12/s niet mooi vond, heeft hij
er één op laten zetten van een xb12/r.

Super mooi ding waarmee je echt goed kan rijden.

Dus BUELL :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de buell gaan veel tijdslozer ,niemand kijkt over twee jaar nog naar de kawa
Bij safe´ :r in rotterdam staat een schitterende X1 tekoop is alles al aan veranderd wat veranderd moet worden (luchtfilter,uitlaat,poelie,enz)
Heeft 1400 km gelopen en vraagprijs was 12750 geloof ik
 
Ik wil de motor wel gebruiken voor woon-werk verkeer (dus flink wat kilometers)
Verder natuurlijk de gebruikelijke op en afritten en het hoeft niet altijd superhard te gaan maar flink doortrekken blijft leuk natuurlijk :)
 
Ik wil de motor wel gebruiken voor woon-werk verkeer (dus flink wat kilometers)
Verder natuurlijk de gebruikelijke op en afritten en het hoeft niet altijd superhard te gaan maar flink doortrekken blijft leuk natuurlijk :)

Woon werk verkeer: BMW
op en afritten + klaverblad : Z1000
niet superhard : buell
FLINK doortrekken : Z1000

Kortom....een BuellMWZ1000

:+
 
Ik wil de motor wel gebruiken voor woon-werk verkeer (dus flink wat kilometers)
Verder natuurlijk de gebruikelijke op en afritten en het hoeft niet altijd superhard te gaan maar flink doortrekken blijft leuk natuurlijk :)



Koop dan een woon werk fiets.........en een van deze als erbij, buell's zijn daar zeker niet geschikt voor......
 
er is maar 1 ding wat je met een Buell absoluut niet moet doen en dat is lang en hard over de snelweg jagen, daar kunnen ze niet tegen.........

maar als je gewoon lekker onnozel wilt rousen kan dat prima met zo'n ding.......
 
Buell XB12S of de 9, ook goed. Lekker aparte motor, V-twin => dus lekker veel en breed uitgesmeerd koppel. Wil je toeren maken => Z1000 en gezien je nick (zxr750) ben jij dat gewend... Maar wil je nu wat anders of wil je hetzelfde type blok?

Gewoon gaan proefrijden, anders weet je niet wat je mist. Enneuh woon-werk? Honda Deauville? (bah, ik weet het...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan