Poll - wie wordt dit jaar kampioen in de MotoGP?

Wie kampioen?

  • Hayden

    Stemmen: 22 15,2%
  • Pedrosa

    Stemmen: 12 8,3%
  • Capirossi

    Stemmen: 13 9,0%
  • Melandri

    Stemmen: 6 4,1%
  • Rossi

    Stemmen: 92 63,4%

  • Totaal aantal stemmers
    145
Ik denk THE DOCTOR :] :}



Ik denk de verpleegster :Y :P




full



:+
 
laat capi-t-rex lekker kampioen worden.begint aan zijn 18-e jaar, dus. kan dat kleine " italjaanse fabriekkie" die japenese ingenieurtjes harikiri laten plegen. hoogste tijd dat dit eindelijk eens gebeurt. krijgen we alleen maar mooiere wedstrijden van. nee, ik droom niet, maar ik hoop het wel. banzai, BY-BY DOEI-DOEI
 
Wat is daar mis mee :?

Vermeulen is zeker zo getalenteerd als Stoner !
En de nieuwe Suzuki schijnt echt super competatief te zijn als ik alle verhalen mag geloven

Hij zal vast net zo getalenteerd zijn. Maar een Duc blijft beter dan een Suzuki. Die testen zeggen (nog) niets... Ik geloof absoluut niet dat Vermeulen op de Suzuki het beter gaat doen dan Stoner op de Duc...
 
Hij zal vast net zo getalenteerd zijn. Maar een Duc blijft beter dan een Suzuki. Die testen zeggen (nog) niets... Ik geloof absoluut niet dat Vermeulen op de Suzuki het beter gaat doen dan Stoner op de Duc...

Vermeulen is al wk SS en 2 keer zeer hog geeindigd in de eindstand SBK. Stoner heb ik nog geen titels zien pakken. En Vermeulen is ook niet zo'n crash piloot. Als de Suzuki zijn prestaties van de test waar maakt zie ik hem zelfs nog wel boven Capirossi eindigen.

Want zo goed vind ik Loris ook weer niet, alleen de circuits waar de Bridgestones het stukken beter doen dan de Michelins is ie goed. In de 125 en 250 is ie ook door een aantal befaamde acites WK geworden
 
En Loris is ook alleen maar goed op een circuit met weinig ( minder scherpe ) bochten. Zie Laguna, Estoril etc. Dat was dus 3 keer niks.
 
Laatst bewerkt:
Loris drie keer niks :? hij was soms onnavolgbaar, en finishte op grote afstand. 8-)
 
Vermeulen is al wk SS en 2 keer zeer hog geeindigd in de eindstand SBK. Stoner heb ik nog geen titels zien pakken. En Vermeulen is ook niet zo'n crash piloot. Als de Suzuki zijn prestaties van de test waar maakt zie ik hem zelfs nog wel boven Capirossi eindigen.

Want zo goed vind ik Loris ook weer niet, alleen de circuits waar de Bridgestones het stukken beter doen dan de Michelins is ie goed. In de 125 en 250 is ie ook door een aantal befaamde acites WK geworden

:^ zeker weten

zoals ik al zei: alleen jij onderbouwt het feit dat Vermeulen echt zeker zo getalenteerd is als de Duc mannen beter
Wat is daar mis mee :?

Vermeulen is zeker zo getalenteerd als Stoner !
En de nieuwe Suzuki schijnt echt super competatief te zijn als ik alle verhalen mag geloven
 
Laatst bewerkt:
En Loris is ook alleen maar goed op een circuit met weinig ( minder scherpe ) bochten. Zie Laguna, Estoril etc. Dat was dus 3 keer niks.
_O- GP van motegi gekeken ???

Is zo ongeveer een stop en go circuit man !
met je capirossi is alleen goed op snelle bochten circuits

EDIT: ff voor de zekerheid nagetrokken, maar zoals ik al bijna zeker dacht te weten is Capirossi naast 2006 ook in 2005 1e geworden op het circuit Twin ring Motegi :Y
Beetje onzin dus om te zeggen dat Capirossi dus alleen op de snellere circuits goed rijd...
 
Laatst bewerkt:
Hij zal vast net zo getalenteerd zijn. Maar een Duc blijft beter dan een Suzuki. Die testen zeggen (nog) niets... Ik geloof absoluut niet dat Vermeulen op de Suzuki het beter gaat doen dan Stoner op de Duc...
Je weet niet hoe het dit seizoen uitpakt en als ik de verhalen die ik gelezen heb van insiders mag geloven is de 800CC soes echt supercompetatief...
 
_O- GP van motegi gekeken ???

Is zo ongeveer een stop en go circuit man !
met je capirossi is alleen goed op snelle bochten circuits

EDIT: ff voor de zekerheid nagetrokken, maar zoals ik al bijna zeker dacht te weten is Capirossi naast 2006 ook in 2005 1e geworden op het circuit Twin ring Motegi :Y
Beetje onzin dus om te zeggen dat Capirossi dus alleen op de snellere circuits goed rijd...

Motegi is test circuit van Bridgetone, 2004 was het Tamada, 2005 en 2006 Capirossi ;)
 
Dat zeg ik toch, op circuits met weinig of minder scherpe bochten.

BRNO bijvoorbeeld, heeft maar 1 echt scherpe bocht.
Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen. Als de rest niet kan volgens is dat natuurlijk wel een topprestatie van Loris. Op makkelijke circuits zelfs. :+
 
Laatst bewerkt:
Je weet niet hoe het dit seizoen uitpakt en als ik de verhalen die ik gelezen heb van insiders mag geloven is de 800CC soes echt supercompetatief...
insiders? _O-
Nou, ik kan je verzekeren dat die Suzuki komend jaar niet gaat winnen..
nu krijg ik waarschijnlijk fikse kritiek over me heen maar toch blijf ik bij m'n standpunt.. :+
 
ik heb geen idee hoe ik de suzuki's in moet schatten, misschien dat er komende week tijdens de testen meer duidelijkheid in komt, maar ik hoop wel dat ze constant voorin kunnen zitten.
 
insiders? _O-
Nou, ik kan je verzekeren dat die Suzuki komend jaar niet gaat winnen..
nu krijg ik waarschijnlijk fikse kritiek over me heen maar toch blijf ik bij m'n standpunt.. :+
Hou weet je dat nou :z

Ze zijn allemaal overgestapt op 800CC en het schijnt dat Suzuki de ontwikkeling van de nieuwe 800CC goed op de rails heeft en dat laten ze zien in de tests :Y

Kritiek krijg je niet, snap alleen niet waarom je zegt dat je kan verzekeren dat suzuki niet gaat winnen, terwijl ze allemaal een nieuwe machine hebben moeten ontwikkelen en Suzuki de ontwikkeling erg goed heeft gedaan, zie bijv. de testijden maar als voorbeeld. ja nu komt er het punt dat testtijden niks zeggen, nou met nieuwe machines die in de ontwikkeling zijn wel :z
 
Laatst bewerkt:
Hij zal vast net zo getalenteerd zijn. Maar een Duc blijft beter dan een Suzuki. Die testen zeggen (nog) niets... Ik geloof absoluut niet dat Vermeulen op de Suzuki het beter gaat doen dan Stoner op de Duc...

vandaar dat afgelopen jaar stoner maar 3 punten meer had dan Hopkins en 21 meer dan Vermeulen trewijl hij op de oppermachtige Honda reed. Tja 7 dnf's helpt natuurlijk ook niet echt mee, maar das nou eenmaal stoner

502324.jpg
 
Motegi is test circuit van Bridgetone, 2004 was het Tamada, 2005 en 2006 Capirossi ;)

Klopt, maar Capirossi wint er wel, terwijl het volgens Dionnor een man is voor de snelle circuits...

Nou als je zo goed rijd op een onderhand stop en go circuit betekent dat, dat je niet alleen op snelle circuits goed ben... en dat wilde ik er mee zeggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan