Post hier je versleten sliders e.d

Verslijt je veel sliders?

  • 1 setje per maand

    Stemmen: 7 9,6%
  • 1 setje per kwartaal

    Stemmen: 8 11,0%
  • 1 setje per jaar

    Stemmen: 15 20,5%
  • Ik mag niet zo hard van mamma

    Stemmen: 41 56,2%
  • Ik houd me aan de regels.

    Stemmen: 2 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    73
full


;)
 
Denk dat ik ook maar een paar van die bouten erin ga draaien, lijkt mij iets fijner dan zo'n plaatje, heb meer het gevoel dat die los kunnen schieten.
 
Mijn sliders zijn nog niet ontmaagd... ;( Maar ben dan ook nog niet aan het oefenen geweest op Apeldoorn. Als ik hem eind van de maand terug krijg maar eens heen rijden.
 
Denk dat ik ook maar een paar van die bouten erin ga draaien, lijkt mij iets fijner dan zo'n plaatje, heb meer het gevoel dat die los kunnen schieten.

Bouten zijn veel duurder B| in m'n eigen setjuh sliders had ik 10mm dik titaan gefreest waarvan er 5 mm boven de slider uitstak en nooit problemen gehad dat het er uit dreigde te vallen oid. :9

Blue Valvet's titaan rulez :}
 
Ik heb 4 bout/moer door mijn sliders heen. Zit vast..

Plaatje hapt niet in deasfalt, valt er niet af.. nergens last van.

offtopic: site updated met nieuwe foto;s en plaatjes

Foto's

Filmpjes
O-)
 
Slidertjes van :

Dainese : 8/10 goede glijfactor ,beenhard
Alpinestar : 6/10 voelen lekker aan maar verslijten waanzinnig snel
Suomy : kan ik pas volgende week testen als ik men nieuw pak heb :P
WIZ : 9/10 lekker hard ,gaan lang mee

Heb in de voorbije jaren steeds dezelfde merkjes gebruikt .
 
Je raakt toch nooit met je hele slider de grond? Is altijd één kant afgeschraapt.



Rechts is mijn knee slider totaal versleten maar links is inderdaad de slider voor de helft weggesleten (denk dat je dan te ver met je reet doorhangt, waar ik zelf een hekel aan heb.....maar toch af en toe doe wegens te weinig lekkere kinker bochten)
 
Heb toch maar titianium plaatjes besteld, als het goed is zouden die vandaag binnen moeten zijn, kan ik ze vanavond meteen monteren en uittesten :)

Zit alleen nog te dubben of ik ze vast schroef of dat ik ze vast lijm.
 
*schop*

AAHH!!! Mijn 2de set zelfgemaakt sliders verloren :S

Nu heb ik maar Sliders gemaakt van 100% Titanium besteld... via mijn grote vriend Arnold :)
 
Zit alleen nog te dubben of ik ze vast schroef of dat ik ze vast lijm.

:^

Ja, dat heb ik dus ook. Ik wil titanium platen op mijn sliders maar het moet er echt niet af komen als ik iemand achter mij heb rijden oid. Dus aan de ervaren tit'ers onder ons, hoe maken jullie dat nou vast? en is het wel eens afgebroken/gescheurd of anders??!
 
Yes, ik heb ze binnen. :)

full



Gisteren gelijk een paar bochtjes gepakt. En het was al half duister, ik zag het behoorlijk licht worden achter me. *D
 
Jahaa... ze bevallen goed. Vonken als een gek.

Ben benieuwd hoelang ze meegaan.

Arnold, post jij ook ff een actie foto van je slider :)

EDIT: Het is geen puur titanium. Het klinkt te licht en voelt ook niet al te zwaar, dit komt ook deels doordat er na 3 mm al weer kunstof zit. :X

Met andere woorden, 'k ben verneukt
 
Laatst bewerkt:
EDIT: Het is geen puur titanium. Het klinkt te licht en voelt ook niet al te zwaar, dit komt ook deels doordat er na 3 mm al weer kunstof zit. :X

Met andere woorden, 'k ben verneukt

Hooooooooooooi
M-F Oma

Maare die waren dus maar een laagje tiet??
ik wil opzich deze kopen:
MOTRAX_SLIDERS_teardrop_titanium_SMALL.JPG

of
mtis.jpg


weet iemand of dat wel wat is??? en hoe duur en waar gekocht???
eigenlijk niet veel zin in, maar als dat ook niets is ga ik ze zelf wel maken... :+
 
Hey twin,

Ik dacht dat er bij die jij liet zien. Alleen maar een laagje tiet op zit. En denk dat je zo door dat laagje heen ben :? en ze iid beter zelf kan maken.

Groetjes
 
ja thnx
dat denk ik ook... die dingen zijn fuckin 85 euro !
Dus ik ben bezig met tiet te bestellen :)
 
Die Tiet sliders komen uit Engeland. Wel onwijs leuk natuurlijk dat het er op staat. Maar ze hebben maar een klein laagje tiet. Daarna komt alweer kunstof/plastic. Geen idee hoe het daar onder zit, maar ik heb een vermoeden dat het ook alleen maar plastic zal zijn.

gefucked.JPG



Mijn ervaring blijft: koop een stuk tiet, ramn die op je goedkope slider. En je hebt er meer fun van :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan