Post hier uw complimenten aan Developer Pierre

youriVLD

MF veteraan
17 mrt 2006
30.068
0
Vlaardingen
Als ik topics aan me favorieten toevoegd komen ze er dubbel of meer erin te staan.

Als ik dan bijvoorbeeld zo'n dubbel topic verwijder die ik net heb toegevoegd dan zijn ze allemaal weg die dubbel er in stonden en staat dat topic niet meer in mijn favorieten

Hoop dat het een beetje duidelijk is ;)

hopelijk is dit te maken

Alvast bedankt :}

Hier het plaatje
2002431757430935861_rs.jpg


Edit: en nu heb ik helemaal niks meer -O-

2006133371384578936_rs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het topic 'BMW R 1200 R' in de afdeling 'Naked bikes' niet goed, kan het zijn dat hier iets scheef zit? Als ik in dit topic wil reageren loopt de boel nagenoeg of volledig vast, terwijl ik hier bij andere topics geen last van heb.

Groet,

Prinsje
 
'Favorieten werken niet meer naar behoren' > 'Post hier uw complimenten aan Developer Pierre'


Pierre heeft een van de baantjes bij M-F die nooit in het oog springen, altijd op de achtergrond en zelden word zichtbaar wat hij allemaal doet voor M-F.


Dus..... O-) :} !!
 
Laatst bewerkt:
Pierre heeft een van de baantjes bij M-F die nooit in het oog springen, altijd op de achtergrond en zelden word zichtbaar wat hij allemaal doet voor M-F.

Typisch een baantje wat vrijwel nooit opvalt als het goed gebeurt, maar meteen opvalt als het niet goed gebeurt. Hulde dus :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan