Post uit Leeuwarden

padde990

Die hard MF'er
1 okt 2009
411
0
Een weekje of 6 terug ingehaald door een rood-wit-blauwe BMW.
Het gebeurde in een 60 km gebied dus dat verklaart het een en ander.
Op het circuit was hem dat nooit gelukt.
Afijn, volgens de diender 23 km te hard gereden.
Hij kon dit meten, door naar me toe te acceleren, zonder meet apparatuur. ( erg knap)
Niet zo knap was het noteren van mijn kenteken.
Kortom er valt vandaag een beschikking van € 132,-- plus € 6,-- administratiekosten
op de mat.
Dit komt jullie allemaal waarschijnlijk wel bekent voor.
Er staat echter een onjuist kenteken op de sanctie vermeld.
Iemand een idee of het loont hier op te reageren ( bezwaar aan te tekenen) of is het bijvoorbaat vergeefse moeite.
Laat maar horen.
 
Een weekje of 6 terug ingehaald door een rood-wit-blauwe BMW.
Het gebeurde in een 60 km gebied dus dat verklaart het een en ander.
Op het circuit was hem dat nooit gelukt.
Afijn, volgens de diender 23 km te hard gereden.
Hij kon dit meten, door naar me toe te acceleren, zonder meet apparatuur. ( erg knap)
Niet zo knap was het noteren van mijn kenteken.
Kortom er valt vandaag een beschikking van € 132,-- plus € 6,-- administratiekosten
op de mat.
Dit komt jullie allemaal waarschijnlijk wel bekent voor.
Er staat echter een onjuist kenteken op de sanctie vermeld.
Iemand een idee of het loont hier op te reageren ( bezwaar aan te tekenen) of is het bijvoorbaat vergeefse moeite.
Laat maar horen.
Altijd bezwaar aantekenen.
Volgens kenteken is het een ander voertuig
 
Ja hoor, voor dit soort foutjes laten ze nog de grootste moordenaars vrij.

Dus als het een beetje tegenzit heb je pech aangezien dit minder belangrijk is en dus een hogere prioriteit om te slagen., maar ik help het je hopen.
 
Wat een gedoe allemaal weer...

Even los van de meetmethode of wat voor vormfouten dan ook, waarom niet gewoon betalen? Je hebt te hard gereden en bent gesnapt, risk of life.
 
Even zoeken en je weet het ;)


Er klopt iets niet in de gegevens op de beschikking
Sommige mensen verkeren in de veronderstelling dat dit ‘vormfouten’ zijn waardoor de beschikking vernietigd moet worden. Kennelijke vergissingen zijn echter geen aanleiding om de sanctie te vernietigen. U kunt beroep instellen, waarna u een nieuwe beschikking krijgt met de gecorrigeerde gegevens. De boete moet uiteindelijk dus wel betaald worden (dat kunt u ook meteen doen, zonder eerst beroep in te stellen).
 
Dit is een mulder gedraging. je kan in bezwaar gaan, dan zal er besloten worden het abusievelijk fout genoteerde kenteken te veranderen in het juiste. dan alsnog moet er betaald worden.
maar aangezien de tip best langs zal komen, kijk eens op flitsservice dan kun je lekker wobben ;)
 
Als je geen bon wilt hebben moet je niet te hard rijden... Niemand vind het leuk, maar als je dan gepakt bent... mja niet huilen maar op de blaren zitten.
 
Wat een gedoe allemaal weer...

Even los van de meetmethode of wat voor vormfouten dan ook, waarom niet gewoon betalen? Je hebt te hard gereden en bent gesnapt, risk of life.

Omdat de grootste criminelen voor een akkefietje worden losgelaten, en de gewone burger de lul is.

Je kunt beter normaal op een gestolen motor rijden dan te hard op je eigen motor..............

Marc
 
Omdat de grootste criminelen voor een akkefietje worden losgelaten, en de gewone burger de lul is.

Je kunt beter normaal op een gestolen motor rijden dan te hard op je eigen motor..............

Marc
Onzinargument. Doet het leuk in de kroeg, maar hier niet :W
 
Even zoeken en je weet het ;)


Er klopt iets niet in de gegevens op de beschikking
Sommige mensen verkeren in de veronderstelling dat dit ‘vormfouten’ zijn waardoor de beschikking vernietigd moet worden. Kennelijke vergissingen zijn echter geen aanleiding om de sanctie te vernietigen. U kunt beroep instellen, waarna u een nieuwe beschikking krijgt met de gecorrigeerde gegevens. De boete moet uiteindelijk dus wel betaald worden (dat kunt u ook meteen doen, zonder eerst beroep in te stellen).

alleen jammer, als je iemand vermoord en ze spellen je naam verkeerd dan is het niet een abusievelijk foutje... |: en wordt de dader vrij gesproken op een vormfout.

maar de normale burger is gewoon de lul.

Let ook op wat de diender in kwestie op je bon schrijft als verklaring: ook als je niet verklaart blijk je ineens wel iets op het papiertje te hebben staan. ( heb dit werkelijk meegemaakt) en ga dat dan nog maar eens ontkennen in een vervolg van deze bekeuring. ******

Verder reed je te hard en waarschijnlijk harder dan waarvoor je de bon hebt gekregen, dus gewoon schuiven

****** = voor iedere agent, brigadier, wachtmeester, rechercheur, of andere politiefunctionaris met een andere rang die zich aangesproken voelt maar niet aan dit soort praktijken deelneemt, neem dan geen aanstoot aan deze opmerking, u doet uw werk dus zoals u het hoort te doen, bravo!. Als u het wel doet, STOP DAAR DAN ONMIDDELIJK MEE en werk volgens de regels, het zal u in aanzien doen stijgen. Kent u een collega die dit wel flikt, vraag hem dan of hij het leuk zou vinden als iemand zulke geintjes met hem uithaalt. Is het antwoord negatief vraag hem dan hiermee te stoppen, als hij het wel lekker vind, plaats zijn naam op het internet en hij merkt meteen hoe leuk dit soort geintjes zijn ( wij helpen dan graag om zijn reputatie om zeep te helpen).
 
Laatst bewerkt:
nja, als het een Trias overtreding was dan zou je wel op een vormfout vrijgesproken kunnen worden, maar met muldertjes gaat dat wat lastiger.
 
alleen jammer, als je iemand vermoord en ze spellen je naam verkeerd dan is het niet een abusievelijk foutje... |: en wordt de dader vrij gesproken op een vormfout.

maar de normale burger is gewoon de lul.

Let ook op wat de diender in kwestie op je bon schrijft als verklaring: ook als je niet verklaart blijk je ineens wel iets op het papiertje te hebben staan. ( heb dit werkelijk meegemaakt) en ga dat dan nog maar eens ontkennen in een vervolg van deze bekeuring. ******
onzin, toon maar aan dan.

Voor watbetreft de verklaring. Als de verdachte/betrokkene niets wenst te verklaren komt dat gewoon op de mini te staan.
Verder reed je te hard en waarschijnlijk harder dan waarvoor je de bon hebt gekregen, dus gewoon schuiven
:Y
 
Hoe ga jij met een geikte meter verekenen hoeveel harder je rijdt dan het voertuig waar je op in loopt?
je hoeft het niet te verrekenen, een agent mag het ook 'gokken'. Zolang deze het maar kan onderbouwen hoe hij tot de 'gok' is gekomen.
ik ga niet weer de aanwijzing opzoeken waar dit in staat overigens, neem maar van me aan dat het klopt of zoek mf even af waar ik het gepost heb.
 
Wat een gedoe allemaal weer...

Even los van de meetmethode of wat voor vormfouten dan ook, waarom niet gewoon betalen? Je hebt te hard gereden en bent gesnapt, risk of life.

Om verschillende redenen zou ik (voorlopig) niet betalen; 1.) Het is leuk om moeilijk te doen. 2.) En zo'n foutje kan je toch een aardig avondje stappen schelen.

Moraalridders :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan