power commander software op apple

ronwindt

MF veteraan
31 mrt 2010
6.702
1
Bad Nieuweschans
ik heb een power commander 3 op mijn cb 1300 maar heb een apple laptop ,heeft iemand een idee hoe ik de software op mijn apple krijg , de software is namelijk alleen voor Windows
 
Als je je laptoppie wilt gebruiken, voor de powercommander heb je weinig keus, het is windows of niets.

Waarom zou je voor dit soort gevallen windows er niet naast zetten, dat breidt je mogelijkheden voor het gebruik van programmatuur alleen maar uit.


En b.v XP kan echt wel draaien zonder officiële licentie (inclusief software updates) O-)


Google is je beste vriend ;)
















vroembert vind 3 officiële licenties wel voldoende, hij kan toch niet op alle computers tegelijk werken :X
 
nee joh, en al loopt windows wat trager als de bedoeling, als je kan doen wat je moet doen is het goed... windows start je namelijk pas op als je het nodig hebt, en niet eerder. dus je mac blijft een mac....
en windows start je op alsof het een normaal programma op je mac is....

tis wat lastig uit te leggen aan iemand die niet precies weet hoe een OS werkt..
maar je mac draait gewoon op macOS en heeft dat VMware om een virtuele windows PC op te starten..

het enigste wat je mac nodig heeft is een gig ofzo aan schijfruimte, om in een speciaal bestandje de windowsinstallatie te zetten...
 
Laatst bewerkt:
tweede moet je inderdaad hebben. x86 = intel processor en ppc = powerPC (G3, G4, G5). maar ik zou het zeker met parallels doen, da's de snelste methode. je hebt daar een gratis demo versie voor 30 dagen van, kun je zo installeren. kijk maar of het iets is!

en het is macbook pro, geen mac pro of pro nootbook of wat dan ook (nootbook, lol) :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb het net even geprobeerd , maar lukt nog niet echt ,iedereen heeft zijn kwaliteiten , die van mij licht zeker niet bij computers.
papa gaat eerst op bedje ,om zes uur gaat de wekker weer ,morgen avond gaan we er wel weer verder mee .
dank jullie allen tot zo ver .

groet Ron
 
Parallels is nu in de aanbieding via de Macupdate Promo bundel voor maar $ 49,95. Verkoop eindigt over 4 uur dus ik ben bang dat je dit niet meer op tijd ziet. Het pakket is de moeite van de aanschaf waard en is een stuk sneller (30%) dan VMWare volgens de laatste tests. Als Windows installatie adviseer ik TinyXP, een compacte XP installatie die zich makkelijk virtueel laat installeren en niet moeilijk doet over activatie e.d. Zowel VMWare als Parallels werken prima met USB hardware, als je serieel moet gaan dan heb je andere leuke uitdagingen.

Anyway begint erg off-topic te worden zo, dit is meer iets voor nl.comp.sys.mac (Usenet). Als je nog vragen hebt drop me maar een pm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan