Mag je niet proefrijden dan?
Kijk nu weet ik het zeker dat ik 'm ga kopenHallo Kokkie,
Ik ben in het bezit van een WR450F SM uitgevoerd.
Op het achterwiel is makkelijk te doen in 2e en 3e versnelling (eerste kan je beter overslaan) zonder aan de koppeling te klooien. Het vermogens verschil tussen een 450 en een 400 zal toch niet zo heel groot zijn denk ik.
Het lijkt mij dat het makkelijk te doen is met een 400 in de 2e versnelling.
Bij mijn 450 rijd ik ongeveer 30 km/h in de 2e versnelling en dan gewoon gas geven. Vanuit de 3e versnelling lukt het alleen als ik wat naar achter ga zitten. Is ook wel afhankelijk van je tandwiel verhouding. Ik rij nu met 14 voor en 46 achter en 17 inch wielen natuurlijk. Top ligt nu ongeveer op 150, wat ik hard zat vind. Rijd er toch alleen op straat mee.
He Kokkie klopt dat e-mail adres van jouw? dan mail ik ze daar wel ff heen.
zet ze op het forum, kunnen we allemaal meegenieten
ik denk dat je best kunt proefrijden hoor, gewoon rustig op het gas gaan, je merkt snel genoeg wat zo'n motor doet. In de 2 zal hij denk ik wel loskomen, tenminste als de tandwielverhoudingen een beetje gunstig zijn, in de 3 kun je een beetje proberen, dan komt hij als het goed is al wat rustiger los en merk je snel genoeg of de motor wil wheelien of niet
succes!
Nu heb ik een mooie Yami wr400 uit jaar 2000 gezien,