Hey,
Onlangs een powercommander5 aangeschaft voor een MV agusta 1078f4, na installatie starte de motor nietmeer ( gaat wel rond, niet starten )
Dacht ik van hmm.. de boel ergens verneukt.
Benzine toevoer op de inj rail gecontroleerd en die is nog goed ( losgekoppeld, primen = squirt benzine ) dus dat zit goed.
Elektrische aansluitingen zijn ook goed ( heb zelf voor installatie netjes de kabels gelabeled voor cilinder nummer zodat ik tijdens installatie niet de mist in ga, is bijna onmogelijk door de lengte van de kabels die net gepast zijn voor elke injector te bereiken maar doe het toch maar )
ik kan verbinding maken met de PC5 in de software, er zit een map in voor standaard uitlaat & luchtfilter maar dat zou de boel niet mogen verhinderen om te starten.
Ik kan ook de TPS zien in de software als ik aan de gashendel draai, ik kan mappen uploaden in de PC5 en eraf halen, dus comm's zitten goed.
dus even de stekkers van de powercommander losgehaald van de injectors en terug de ori stekkers erop en motor slaat direct aan. geen probleem.
Sluit ik die van de PC5 terug aan de stopt die ermee.
dus zonder powercommander werkt alles naar behoren, eenmaal die ertussen zit dan kapt die ermee.
Is er iets dat ik over het hoofd zie ?
Iets wat ik nog kan testen ?
Onlangs een powercommander5 aangeschaft voor een MV agusta 1078f4, na installatie starte de motor nietmeer ( gaat wel rond, niet starten )
Dacht ik van hmm.. de boel ergens verneukt.
Benzine toevoer op de inj rail gecontroleerd en die is nog goed ( losgekoppeld, primen = squirt benzine ) dus dat zit goed.
Elektrische aansluitingen zijn ook goed ( heb zelf voor installatie netjes de kabels gelabeled voor cilinder nummer zodat ik tijdens installatie niet de mist in ga, is bijna onmogelijk door de lengte van de kabels die net gepast zijn voor elke injector te bereiken maar doe het toch maar )
ik kan verbinding maken met de PC5 in de software, er zit een map in voor standaard uitlaat & luchtfilter maar dat zou de boel niet mogen verhinderen om te starten.
Ik kan ook de TPS zien in de software als ik aan de gashendel draai, ik kan mappen uploaden in de PC5 en eraf halen, dus comm's zitten goed.
dus even de stekkers van de powercommander losgehaald van de injectors en terug de ori stekkers erop en motor slaat direct aan. geen probleem.
Sluit ik die van de PC5 terug aan de stopt die ermee.
dus zonder powercommander werkt alles naar behoren, eenmaal die ertussen zit dan kapt die ermee.
Is er iets dat ik over het hoofd zie ?
Iets wat ik nog kan testen ?