[PPP / A4] blauwe Volkswagen Golf in burger!

Op zondag 01 september 2002 19:50 schreef Maximum het volgende:
we gaan kijke of die wheely genoeg is om je rbw in beslag te neme...
Was dus nie het geval
Stakkers snappen 't nog niet...das nou een voorbeeld van goede voertuig beheersing!
Rbw innemen :j
 
Hahah, Max als vertegenwoordiger })

Dat wordt straks in 3 delig pak naar vergaderingen in Den Haag jongen! :P })
 
'k vind het niet mooi van hun... 3 boetes op 1 dag is wat overdreven, niet?
Wat voor een zwak iemand moet je al niet zijn als je iemand een boete geeft omdat hij niet snel genoeg wegrijdt als je het hem vraagt :j

Mja, ze hebben je goed zitten Max, weely's tellen als 'roekeloos rijgedrag' en daar zijn ze meestal niet mals mee. Zeker niet als het je 3e bon voor die dag is... 'k hoop met je mee dat het allemaal nog meevalt!

In nederland staan jullie er niet zo bij stil als je een boete krijgt he? Jullie vertellen zo: "ik ben weer eens gepakt, 65 euro" enzo. In België ligt dat iets anders :) Hier is het: "GVD!!! Ben geflitst! 25 te hard, 350 euro." Iets minder leuk :(
 
In nederland staan jullie er niet zo bij stil als je een boete krijgt he? Jullie vertellen zo: "ik ben weer eens gepakt, 65 euro" enzo. In België ligt dat iets anders :) Hier is het: "GVD!!! Ben geflitst! 25 te hard, 350 euro." Iets minder leuk :(
Hehe grapjas.. :) Moet nog 800 euro betalen ;(
 
Weer goed voor elkaar jochie !
Hopelijk kun je in het "overleg" wel nog iets nuttigs bereiken :?
Maar iig :( dat ze je wéér moeten hebben zeg |(
Kunt je € toch wel nuttiger besteden :P
 
hm kom net terug van ppp & A4 stond rond 20:00 een bussie onder 't viaduct en er reed er eentje stelkens over 't viaduct maar zijn niet gesommeerd om weg te gaan. ze kwamen wel vrage wat we van 't geluid vonden..... :9~ dus..
 
Ik heb al 2 1/2 jaar last van mijn buren :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( voornamelijk ernstig geluidoverlast,die sturen ze niet weg.Ik moet er maar aan wennen werd mij gezegd...... :j :j :j ...een gezinnetje met o.a 5 kinderen.....kutholland :j ...ik ga hier steeds meer baaaaaaalllllen.Ook bij het winkelcentrum bij mij verderop staan(zelfde soort) ze de godssamme dag te ouwehoeren op het parkeerterrijn lekker staan te geilen naar blonde moppies handelen in auto's...praten over hun geloof ..hoe ze de sociale dienst kunnen oplichten...en maar zielig doen...de politie etc: doet hier godverdomme niets aan....jullie mogen raden wat voor mensen dit zijn........... fuck the police ..en een paar motorrijders die lekker kletsen over hun hobby worden godverdomme weggestuurd op een plek waar men anderen geen last brengt :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ..ik word hier strontziek van....
 
Ik dus ook...en heb ook daarom anderhalf uur op ut buro gezete...vrijwillig, onze belangen achterna zitten *D Pleiten voor een legale hangplek, eventueel de PPP zelf weer...

Ik blijf er toch bij dat het een zoethoudertje is ... "We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen" ... denk je nou echt dat ze een hangplek gaan aanwijzen ??? Eerst zien.. dan geloven.
 
Ik dus ook...en heb ook daarom anderhalf uur op ut buro gezete...vrijwillig, onze belangen achterna zitten *D Pleiten voor een legale hangplek, eventueel de PPP zelf weer...
Ik had je graag willen steunen vriend :) ,dat jullie weggestuurd worden is te gek voor woorden....dit kan eigenlijk niet.
 
kan je beter een housparty organiseren.
mag je een heel weekend staan in een stiltegebied.
maarja jij hebt een bike en een baan dus kunnen ze je aan.
motor in beslag nemen flinke boete en evt beslag op je loon.
 
Ik blijf er toch bij dat het een zoethoudertje is ... "We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen" ... denk je nou echt dat ze een hangplek gaan aanwijzen ??? Eerst zien.. dan geloven.
Kan...maar zolang wij dr nie om zeure krijge we het nooit...beter je stem late hore, en nix krijge, als nix zegge en nix krijge...gewoon je bek ope trekke :)
 
Kan...maar zolang wij dr nie om zeure krijge we het nooit...beter je stem late hore, en nix krijge, als nix zegge en nix krijge...gewoon je bek ope trekke :)

Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben ???? Denk alleen niet dat je bij de politie moet zijn....
 
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben ???? Denk alleen niet dat je bij de politie moet zijn....
Wij/ik kennen een bekende politicus een fervent motorrijder(o.a R1)..die bereid is iets voor ons te doen althans dat waren zijn woorden,ik heb hem al enige tijd niet gesproken ....komt wel weer ;) nu men zijn plaatsje heeft verworfen in Den haag.
 
Wij/ik kennen een bekende politicus een fervent motorrijder(o.a R1)..die bereid is iets voor ons te doen althans dat waren zijn woorden,ik heb hem al enige tijd niet gesproken ....komt wel weer ;) nu men zijn plaatsje heeft verworfen in Den haag.

[off-topic]
En is zeker van de LPF :r dan kan je der op bouwen :(
[/off-topic]
 
Er zielig wat er allemaal weer is gebeurd |( Boetes voor jan l*l en een hoop gezeik. Snap niet dat de politie zich bezig houdt met een groep mensen die plezier hebben met elkaar en die niemand overlast bezorgen.
Die 'vrienden van de wet' kunnen zich beter met andere zaken bezig houden, bv: waarom worden allochtone/autochtone mensen die in groepen staan en een buurt terroriseren niet aan gepakt :? => Die zijn te gevaarlijk en hebben een grote bek, daar durft de gemiddelde agent niet naar toe. :(
Ze pakken liever die 'aso'-motorrijders aan, want een bekeuring schrijven kunnen ze wel.... :j
Wat zou zo'n agent nu thuis vertellen; zo ik heb weer eens flink mensen genaaid die plezier hebben.....?? Wat een eikels...... :r
Kan nog wel ff doorgaan met :r op dit zulk acties.......
 
Tering maaien zijn het die vrienden van de wet :r . Ik vind het ziek als je kijkt hoeveel uren aan tijd van politie en overheid in dit zogenaamde probleem is gestoken. Net of dit nu ineens het grootste probleem is die er bestaat. Laat ze godverdomme ff echte problemen gaan oplossen, en niet lopen mieren neuken... |(
Maar nee dat is weer te moeilijk voor de politie.nl ze pakken alleen de mensen die zich het minst verzetten. Of het makkelijkst te pakken zijn. Ik ben voor een grote demonstratie :j :j :j bij de gemeente en de politie van Delft en Rijswijk!!!
Wie doet er mee!!
 
R-1 beest, Heb jij het e-mailadres van Wim van het CDA (R-1 + MV Agusta)
misschien nodig? Kun je 'm een meeltje sturen. Kan ik je wel aan helpen!

}) })
 
Tering maaien zijn het die vrienden van de wet :r . Ik vind het ziek als je kijkt hoeveel uren aan tijd van politie en overheid in dit zogenaamde probleem is gestoken. Net of dit nu ineens het grootste probleem is die er bestaat. Laat ze godverdomme ff echte problemen gaan oplossen, en niet lopen mieren neuken... |(
Maar nee dat is weer te moeilijk voor de politie.nl ze pakken alleen de mensen die zich het minst verzetten. Of het makkelijkst te pakken zijn. Ik ben voor een grote demonstratie :j :j :j bij de gemeente en de politie van Delft en Rijswijk!!!
Wie doet er mee!!

Ik rij wel een rondje mee. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan