Praktische vragen inzake circuit rijden op Zolder, nivo 1

't is dat ze er nog geen hebben ontwikkeld specifiek voor motoGP. Anders zou ik zeggen Leatt Brace!
Heb verder de ballen verstand van circuit rijden, staat overigens wel op mijn verlanglijstje.
 
Ik rij inderdaad niveau 1. Ik ga sowieso even een DB-killer regelen.

@Phyllis: Ik ga ook op 6 augustus. Leuk, wellicht zie ik je daar (moet haast wel lukken gezien jouw opvallende bike :9 )

@MartinQ: Dank voor de tip. Zou me een lief ding zijn als ik niet aan de spiegels hoef te rommelen. Ik zal wat tape meenemen, dan zie ik daar wel wat ze willen.

@denuff: Dank voor de tips!

@indewegrijer: Ja ik heb me al ingeschreven. Betaling is gedaan, sindsdien nog niets weer gehoord van de organisatie. As. dinsdag komen er sowieso al nieuwe remblokken op.

@blue falco: Ik zal die dag wel vroeg uit bed moeten, dus ook vroeg op bed en alcohol-loos

De voorpret is al begonnen :')
 
spiegels inklappen en af tapen is zat , vergeet niet je kentekenplaat eraf te halen
die dingen zijn scheermessen als je valt .

weet niet of je de verlichting makkelijk uit kunt zetten maar zou het wel doen als je
de koplamp af plakt en je licht brand gewoon wordt het wel heel erg warm en kan je
barsten krijgen in je koplamp.
 
@Phyllis: Gezellig, tot dan :W

@blue falcon: dat komt goed, mijn motor heeft nog gewoon een aan/uit knop voor de verlichting ;)
 
Dag OMA!

Nog even een kleine update van mijn kant. Inmiddels is deze circuitsessie geweest. Leuke dag gehad, ik heb me goed geamuseerd. :)

Vooraf heb ik nog even de standaard uitlaat erop gezet om evt. problemen te voorkomen qua geluidsoverschrijding. Achteraf gezien waarschijnlijk niet eens nodig, er waren er zat die aanzienlijk meer geluid produceerden.

Bij vrij rijden snel gingen er diverse onder de 2:00 rond. Uiteindelijk heb ik zelf tijdens de laatste sessie achter de voorrijder aan een lage 2:15 gereden.

Ik ga dit zeker nog 's vaker doen! Waarschijnlijk later dit jaar nog 's op Assen?

PS. bedankt voor alle tips
 
En mij heb je niet gespot, helaas niet aanwezig geweest vanwege ongeluk van m'n vriend :/

Als je nog naar Assen wilt: 25 september racecracks :)
 
Tip. Plak je nummer niet op je lamp, tenzij je lamp volledig kan uitschakelen ;)
Ik zou je display ook aftapen. Dus geen km teller en gear indicator. Heel verleidelijk om te kijken hoe hard je gaat, maar o zo gevaarlijk als beginner :p. Volledig concentreren op je houding en bochten doorkijken

edit:
bla, oud topic
 
Laatst bewerkt:
En mij heb je niet gespot, helaas niet aanwezig geweest vanwege ongeluk van m'n vriend :/

Als je nog naar Assen wilt: 25 september racecracks :)

Nee idd, ik heb nog rondgekeken maar je niet kunnen vinden :/ Hoe is 't nu met je vriend?

Dit jaar nog op Assen wordt inderdaad via racecracks of CRT; even kijken welke dag mij het beste uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan