Pre90 topic III - Let the games begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Snorro

MF veteraan
19 jun 2007
24.455
0
Een week voor de 1e wedstrijd van het pre90 seizoen 2012 kan deel 3 open! :)

De vraag is, krijgt iedereen zijn machine op tijd klaar??? *O* *O* *O*

PRE90.jpg


Mede mogelijk gemaakt door motor-forum.nl!

TEAM 2012:

Het pre90 team 2012:

Christiaan

Wouter

Thijs

Jasper

Sander

Mario

Henri

Ed

Ferry

Jeffrey

Jeffrey H


20120316114550.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil je geen Pre 90 kalender in OP vermelden Thijs?
Datums en lokaties graag om die mysterieuze 2 takt gladiatoren te zien.
En wellicht wat interessante linkjes erbij zoals deze..
http://pre90mx.nl/
 
Laatst bewerkt:
's ff kijken hoor..
Ja, typisch jaren 80.
 
Laatst bewerkt:
Neem hem nou maar gewoon zaterdag mee, zondag heb je toch geen spieren meer over.

Pre90 = stoer!

[afbeelding]

Nee haha ik heb niet voor niks KTM spullen besteld. CR vering is pas vanavond om 21u klaar, en moet nog kijken of die CRF busjes een beetje passend zijn (voorwiel ;) )
Dus KTM komt mee zaterdag :)

Wil je geen Pre 90 kalender in OP vermelden Thijs?
Datums en lokaties graag om die mysterieuze 2 takt gladiatoren te zien.
En wellicht wat interessante linkjes erbij zoals deze..
http://pre90mx.nl/

Kalender staat op onze site ;) :)
Er komen vast nog wel meer (tussentijdse) pre90 meetings, naast de wedstrijden als het aan mij ligt *O* :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik had me een weekeind vergist, dacht dat ik nog een vrij weekeind had voor de 1e wedstrijd. Valt een beetje tegen en twijfel serieus of ik t af ga krijgen. Maar mn best doen zal ik!
 
Ik had me een weekeind vergist, dacht dat ik nog een vrij weekeind had voor de 1e wedstrijd. Valt een beetje tegen en twijfel serieus of ik t af ga krijgen. Maar mn best doen zal ik!

Opschieten jij. Sleutelen
 
[quote
Kalender staat op onze site ;) :)
Er komen vast nog wel meer (tussentijdse) pre90 meetings, naast de wedstrijden als het aan mij ligt *O* :Y~[/quote]

Dat moet je doen, kan ik ook een keer komen met mijn CR125 1989 :Y
Kan het helaas nu niet meer redden :N
 
Wat moet je nog doen, Sander?
Uhhh,

eigenlijk allemaal kleine dingetjes, behalve t blok in elkaar. Als ik het blokkie in elkaar heb heb ik t ding in een flinke avond in elkaar. Denk als de bigend en de lagerpassing vd krukas van Thijs goed is/voelt ik die er gewoon eerst in gooi. Dan na de wedstrijd 1 april heb ik een maand de tijd om mn eigen kruk te laten repareren, of de bigend over te laten persen.

Als die lagerpassing niet goed is ga ik wat beunen met en voelermaatje aan mijn krukas.
 
Die van mij moet de achtershock nog gereviverfd worden en zwaardere veer erin.cvg was de onderdelen bij elkaar aan het zoeken.
Blok ligt nog uitelkaar voor bak en waterpompseal.
Vork zit er weer in , nieuwe beschermers erop , voorremhandle aangepast en nu remt ie wel denk( is iig hard)
Dus hoop echt dat ie van de week inelkaar staat en hem nog even kan testen.
 
Hoodie heb ik nog liggen Driek!

Net even de achterkap aan de kettingkant vast geplakt, goeie kwaliteit stickers zeg! Zit er mooi op. Alleen nog even het rondje netjes uitsnijden. Vanavond doe ik de andere kant. Die word moeilijker ben ik bang met die ronding in de kap.
 
Hoodie heb ik nog liggen Driek!

Net even de achterkap aan de kettingkant vast geplakt, goeie kwaliteit stickers zeg! Zit er mooi op. Alleen nog even het rondje netjes uitsnijden. Vanavond doe ik de andere kant. Die word moeilijker ben ik bang met die ronding in de kap.

Het papier van de sticker aan de achterkant een reepje wegsnijden. Dan kun je hem makkelijk centreren en weer los trekken. Zit hij op zijn plaats dan het overige papier wegtrekken en van binnen naar buiten wrijven. Als de randen een beetje bobbelen dan kun je dat met een fohn redelijk goed weg krijgen. Luchtbellen even doorprikken met een naald en de fohn er op. Niet te heet maken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan