Problemen Quickshifter module met Powercommander 3USB

schwantz340

MF veteraan
30 apr 2012
1.127
218
Baarn
Ik heb het volgende probleem op mijn CBR600RR Circuit motor.
Als ik de motor start zonder de Quickshift module aangesloten, dan reageert de powercommander gewoon en kan ik de motor starten.
Als ik de quickshift module aansluit als de motor uit staat, en dan het contact aanzet, dan reageert de Powercommander niet meer. hij gaat wel aan, maar net alsof hijgeen verbinding meer heeft. ik kan nu dus niet starten ivm geen brandstof.
Als ik nu de motor start zonder de Quickshift module aangesloten, en de aansluit als de motor al draait. dan werkt alles normaal naar behoren.
Als ik de motor even laat lopen, dan uit zet, en na een paar minuten weer het contact aanzet, dan reageert alles wel gewoon.

Ik kom er niet uit wat hier het probleem is.
ben nu al aan het denken om een tuimelschakelaar tussen de + draad van de quickshift module naar de powercommander te zetten, zodat ik op het circuit de motor kan starten met de tuimelaar op de uit stand, en als de motor dan eenmaal aan is, ik deze op Aan kan zetten zodat de quickshift module erbij aangaat.

Maar voor dat ik dit doe is er misschien iemand die wel weet wat hier het probleem is.
Powercommander is volledig ge-update met de laatste versie, en quickshifter is enabled via de software.

Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan