Een dikke 1 cilinder trilt id, klopt.
Oude modellen hebben idd geen balansas, maar ook met balansas trilt die.
Slinger doet die idd ook op hogere snelheden, iets naar achter zitten maakt alweer een hoop goed.
Dat die niet wist of het een 600 of 620 was?????
Brouwer in Zwartebroek???
Dat was namelijk altijd de KTM importeur, beetje vreemd als die het niet zou weten???????????
Maar ik heb het geprobeerd en het is niet bevallen dus maar weer terug naar de R1
was een R1 dus ik denk dat ik dan te verwend ben om op een 1 cilinder te stappen.
Maar ik heb het geprobeerd en het is niet bevallen dus maar weer terug naar de R1
Heel verhaal
Ga jij met je r1 door het zand?best wel humor, ik heb nu dus een R1 '02, en een KTM 520 SM, als ik moest kiezen ging de KTM eruit, tsja, waarom, blijf de R1 toch wel gaaf speelgoed vinden, de KTM ook hoor, geen twijfel.
Waarom dan????
Bijna alles wat met de KTM kan, kan ook met de R1, andersom is dat niet het geval.
In beide gevallen vind de politie niet leuk wat ik doe, dus dat maakt ook niet uit.
Ga jij met je r1 door het zand?
Rij jij je steunen van je r1 aan de grond bij 20km/h?
Heb jij met je r1 als je onderuit gaat minder dan 100 euro schade?
Word jij met je ktm geflitst met snelheden boven de 150km/h?
Ik noem maar een paar dingen.
Ga jij met je r1 door het zand?
Rij jij je steunen van je r1 aan de grond bij 20km/h?
Heb jij met je r1 als je onderuit gaat minder dan 100 euro schade?
Word jij met je ktm geflitst met snelheden boven de 150km/h?
Ik noem maar een paar dingen.
Ga jij met je r1 door het zand?
Rij jij je steunen van je r1 aan de grond bij 20km/h?
Heb jij met je r1 als je onderuit gaat minder dan 100 euro schade?
Word jij met je ktm geflitst met snelheden boven de 150km/h?
Ik noem maar een paar dingen.
Hoe neem jij met je R1 springschansen?
En wat betaal je voor een setje banden?
En wat betaal je voor een dag circuit rijden?
Kun je met een R1 lol hebben tijdens een rit door de stad of tijdens woon-werk verkeer?
Met al die drukte in ons landje is een racer wat mij betreft een beetje een onzinnig apparaat geworden.
Die van mij gaat ook de deur uit.
Je moet natuurlijk doen waar jij zin in hebt
maar
Ik heb nooit meer betaald dan 50 euro voor een setje banden.
Eerst kocht ik die bij een bandenzaak waar b.v. een spijkertje in had gezeten, later gebruikte slicks.
Ik zie het zeker niet als een voordeel dat je harder dan 150 de bocht om kan.
En waarom geen zand? je weet niet wat je mist.
En dat je nooit bent gevallen met je r1 is waarschijnlijk doordat je minder risico's durft te nemen (en terecht)om dat het dan pas echt onbetaalbaar word
tja... op noppenbanden is dat mischien niet zo vreemd...dat naar achteren zitten had ik ook al geprobeerd, ook naar voren zitten trouwens maar het mocht allebei niet baten.
nee, hij is geen importeur meer.Tja hij is nog steeds(lijkt me) ktm importeur want hij had echt veel van die dingen staan.
hehehe... welkom bij brouwer...Maar hij kwam een beetje over alsof het hem niet veel intresseerde omdat ik al duidelijk had gemaakt dat ik echt nog in de probeer/kijk fase zat.
dan mag jij niet klagen.Wel heeft hij 2 motoren voor me naar buiten gereden zodat ik even kon rijden(en dat na 17.00 uur).
Ik heb ook een fireblade gehad waar ik erg veel plezier mee had.50 euro voor een setje is niet veel, betaal 100.
Om harder dan met 150 een bocht door te gaan, nou, die is er zeker wel, nooit op de Nordschleife geweest??? Dat is mooi man.
Gen zand, heb het laatst eens geprobeerd, tering jantje, dan zie je meteen wie een SS achtergrond heeft, en wie uit de cross komt.
Met zand bedoel ik echt los zand he, gravel oid is geen probleem.
Maar ik zoek nog nafen voor me 520, want de originle velgen heb ik ook bij me 520, eerst maar eens zo proberen.
Minder risico met me R1, yep idd, maar niet zozeer voor het geld, maar meer voor de snelheid, een bocht uitknallen met 200+ is niet echt me ideale wens.
Dit is trouwens ook de reden waarom ik een SM erbij gekocht heb, en geen circuitmotor.
Maar nog steeds gaat me SS niet de deur uit hoor
\\\\maar waarom doe je je SM weg als het allemaal zo mooi is
Moet je helemaal voor naar frankrijk om een half metertje los te komen?
Hier in de straat ligt om de 20 meter een schans
Ik heb ook een fireblade gehad waar ik erg veel plezier mee had.
De reden dat ik hem ingeruild heb op een sm. is omdat het levensgevaarlijke dingen zijn. Ik heb me een keer op een klaverblad met 140km/h helemaal in de prak gereden.
Na een jaar revalideren had ik besloten om het veiliger gaan te doen.
Ik kon echter niet laten om mijn voetsteunen op het wegdek te slijten.
Daarom de aanschaf van een sm
De snelheden liggen veel lager
Je kunt veel meer risceren ( je valt er weinig aan kapot)
Je kan je veel meer uitleven zonder dat het levens gevaarlijk word.
Er zijn veel meer veilige bochten te vinden onder de 50km/h dan er boven.
Ik zit er hard over te denken om mijn sm te houden.
Ik maak er momenteel weinig gebruik van, daarom wide ik hem weg doen.
als ik moest kiezen tussen een sm en een ss dan wordt het zeker de sm
maar dat was dacht ik al duidelijk.
ha... die fireblades toch...Ik heb ook een fireblade gehad waar ik erg veel plezier mee had.
Nou vandaag bij brouwer motoren langs geweest om eens te kijken en een ritje gedaan.
Dit was een model uit 93 en hij wist me niet met zekerheid te vertellen of het een 600 of een 620 was.
Als eerste kreeg ik hem al niet gestart, maar daar was schijnbaar een trucje voor die de verkoper me even voordeed zodat hij snel liep.
Nadat ik de weg ben opgegaan heb ik me niet gek ver(ongeveer 10 minuten) omgedraaid om weer terug te gaan.
Wat een kloteding zeg, zat geen km teller op zodat ik niet wist hoe hard ik reed en als ik vaart maakte begon het voorwiel te schudden.
Ook trilde het stuur zowat uit mijn handen(maar dat komt waarschijnlijk gedeeltelijk doordat er enduro wielen onder lagen en geen super motard)
Toen ik de verkoper dit vertelde, zei hij me dat dit kwam doordat deze modellen nog geen balans as hadden.
Daarna heb ik nog even op de duke gereden, dit was wel 10 keer beter maar nog steeds vond ik het niet ideaal om te gebruiken als "vaste" motor.
Dus mijn keuze tussen een naked(R1 streetfighter) en een enduro is nu gemaakt, en het is niet de enduro geworden
Wel wil er in de toekomst eentje bijkopen om een beetje te crossen(een goedkopie)
ha... die fireblades toch...
... ik dacht aan een klapband oid.
dat naar achteren zitten had ik ook al geprobeerd, ook naar voren zitten trouwens maar het mocht allebei niet baten.
Tja hij is nog steeds(lijkt me) ktm importeur want hij had echt veel van die dingen staan.
Maar hij kwam een beetje over alsof het hem niet veel intresseerde omdat ik al duidelijk had gemaakt dat ik echt nog in de probeer/kijk fase zat.
Wel heeft hij 2 motoren voor me naar buiten gereden zodat ik even kon rijden(en dat na 17.00 uur).
Maar mijn vorige motor was een R1 dus ik denk dat ik dan te verwend ben om op een 1 cilinder te stappen.
Maar ik heb het geprobeerd en het is niet bevallen dus maar weer terug naar de R1
zulke dingen gaan erg snel he?Wellicht had dat SCHRRRRRRRRRKRGGGG... een aanwijzing kunnen zijn dat er wat anders op handen was? Of ben je zo doof?
zeker weten....In ieder geval heb je wel weer mazzel gehad