Project BIG 1 Super four Since 1992. deel XIII summertime

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ff lekker stukkie gebruld met de nieuwe pijp :] :] en natuurlijk stukkie hardgelopen om het lijf in shape te houden want de survivalwedstijden en triatlons zitten er aan te komen. :Y :Y Vanacht naar Turkye voor een weekie *O* *O* in de zon.
Geen survivals of triatlon's in de sneeuw? :? Fijne vakantie! 8-)
 
zo en weer terug uit het mooie zuiden, heerlijk weer gehad.
en weer 1300 km meer op de teller, weer een super weekend gehad en heerlijk gereden
 
Zo, effe snel slapen, was een lange nacht :r

Lejo, zou zomaar kunnen dat we donderdag de grens over gaan! Weet nog niks zeker


Hou me op de hoogte want er zit een kans in dat ik niet hoef te werken......
Dan zouden we dus mee kunnen als dat geen bezwaar is? Komen we jouw kant op met auto en aanhanger, en haken we daar bij jullie aan.

Ik PM je effe.

8-)
 
Hou me op de hoogte want er zit een kans in dat ik niet hoef te werken...... Dan zouden we dus mee kunnen als dat geen bezwaar is? Komen we jouw kant op met auto en aanhanger, en haken we daar bij jullie aan. Ik PM je effe. 8-)
Is dit een afmelding voor zondag Texel? :X
 
Het blijft een gek verschijnsel dat niemand deze motor in de winter wilde kopen a 2500. En na 1 zonnig weekend er zo plots 3700-4100 voor gaat vangen.
Even afwachten of dat gaat lukken hè? :?

En er zitten nu originele knippers èn een nieuwe flyscreen op! _O-

Deze staat er ook al een tijd op (en waarschijnlijk nòg wel een tijdje met deze prijs); http://link.marktplaats.nl/549779804
 
Laatst bewerkt:
Even afwachten of dat gaat lukken hè? :?

En er zitten nu originele knippers èn een nieuwe flyscreen op! _O-

Deze staat er ook al een tijd op (en waarschijnlijk nòg wel een tijdje met deze prijs); http://link.marktplaats.nl/549779804


Dat is zo het geld is tegenwoordig op en 4000-5000 euro heeft niet iedereen zomaar liggen.En de banken houden de geld leen la pot dicht.Zij gokken er gewoon op dat hun advertenties er nog staan bij wekenlang mooi weer en de jongere CB1300's bj 2003-2005 aanbiedingen dun bezaaid zijn.En een 1998 met 25000km op de teller hmmmph tsja het zal wel.
 
Dat is zo het geld is tegenwoordig op en 4000-5000 euro heeft niet iedereen zomaar liggen.En de banken houden de geld leen la pot dicht.Zij gokken er gewoon op dat hun advertenties er nog staan bij wekenlang mooi weer en de jongere CB1300's bj 2003-2005 aanbiedingen dun bezaaid zijn.En een 1998 met 25000km op de teller hmmmph tsja het zal wel.
Ik heb net een '89er gekocht met 8.000 op de teller.............. O-)

Maar ik weet zàt SC54's voor net €.5.000,-! Pas zelfs nog heel even die 2005 voor €.4.000,- die nu voor €.5.450,- bij Snoek staat..............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan