Project BIG 1 Super four Since 1992. deel XIII summertime

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net een '89er gekocht met 8.000 op de teller.............. O-)

Maar ik weet zàt SC54's voor net €.5.000,-! Pas zelfs nog heel even die 2005 voor €.4.000,- die nu voor €.5.450,- bij Snoek staat..............


Ja die 89er SIX is zelden mee gereden was al uniek toen die uitkwamen.Maar zeg eens eerlijk een CB1300 bj 1998 met die 25000 km's erop :N Dat zijn gebruikt motoren geweest net als een GSX1400.Uitzonderingen daargelaten.
 
zo en weer terug uit het mooie zuiden, heerlijk weer gehad.
en weer 1300 km meer op de teller, weer een super weekend gehad en heerlijk gereden

Hee Mike,heb je 74 km meer gereden dan ikke,kom op 1226 uit.

Hoe was jou heenreis,die van ons zeiknat.Mien handschoenen en broek waren zondag pas droog :? ken je nagaan wat een bak water we op ons kopke hebben gehad.Gelukkig was ik zo wijs om na het Moto Guzzi debakel mijn regenpak aan te trekken want toen kwam het helemaal met bakken uit de lucht.Maar het was weer beregezellig bij uns.kouwe biertjes stonden klaar als we terug kwamen en hotel was prima verzorgd.Alleen mien telefoon was ineens overleden dat was ff minder.Maar goed Vrouw Pek heeft ( had ) dezelfde als ikke. _O-
 
Welkom terug Peter :W

Wel je motor netjes poetsen voor de GSX meeting he :Y Of kwam je niet -O-


Oo mien CB -O- die ziet er niet uit zo goor :Y Enne ga morgen aan de slag om hem weer in concoursstaat te krijgen,wilde eerst wachten tot zaterdag maar dat doet ik toch maar ff nie. :N En nee Willem ik kom dit keer niet heb nog een rondje Texel tegoed. :]
 
Oo mien CB -O- die ziet er niet uit zo goor :Y Enne ga morgen aan de slag om hem weer in concoursstaat te krijgen,wilde eerst wachten tot zaterdag maar dat doet ik toch maar ff nie. :N En nee Willem ik kom dit keer niet heb nog een rondje Texel tegoed. :]


Da's echt jammer Peter -O- Texel is maar saai hoor :Y Het ging er regenen en stormen plus de boot is gezonken _O-

Tot een volgende keer dan he :W .We kunnen ook een keertje samenkomen bij Maarten om die nieuwe SIX van hem eens goed in te rijden O-)
 
Da's echt jammer Peter -O- Texel is maar saai hoor :Y Het ging er regenen en stormen plus de boot is gezonken _O- Tot een volgende keer dan he :W .We kunnen ook een keertje samenkomen bij Maarten om die nieuwe SIX van hem eens goed in te rijden O-)
Verschil is dat wij er met gezellige mensen naar toe gaan............. _O-
 
Laatst bewerkt:
Da's echt jammer Peter -O- Texel is maar saai hoor :Y Het ging er regenen en stormen plus de boot is gezonken _O-

Tot een volgende keer dan he :W .We kunnen ook een keertje samenkomen bij Maarten om die nieuwe SIX van hem eens goed in te rijden O-)


Ach weet je,tis gewoon beter als ik er niet ben :Y .Anders willen jullie zo allemaal zo'n mooie CB en staat iedereen bij mijn mooie te kwijlen _O- _O- _O- :+ :+
 
Slaap ze mannen :W

Truste Willem,
smurfkussen.gif


Ik ga ook :W
 
Moge heren ik ben er ook weer lekker wakker worden en dan weer die schijt regen op de ramen.
Ik sluit me bij Pek aan. Wat een topweekend. Vrijdag was jammer al die regen en het kapot gaan van de Guzzi. de Duc agossie helemaal achterop kwam ook door de onervaren bestuurder. Maar we zijn heerlijk wezen rijden. Ik ga ook zo snel mogelijk me CB poetsen pfff wat ziet ie er uit zeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan