project KTM 620 LC4 Supermotard

ondertussen staat de KTM al een tijde in de hoek :(

Mijn hoofdremcilinder is stuk.... dus ik moet wat anders hebben!
Wie o wie heeft er een mooie 16MM pomp??? het liefst en radiale natuurlijk!
 
heb ondertussen een remcilinder geregeld, een radiale 16mm pomp van een GSX-R K5 af! Hopen dat het een beetje gaat passen! 8-)

Word tijd dat er weer eens mee gereden gaat worden!
 
Hi Noriyuki,

Ik heb je topic met belangstelling gelezen, ik ben gisteren hierin gedoken:

Niet óf Supersport óf SuperMotard maar èn èn!

Er zal een hoop gewijzigd worden waarbij de veranderingen behoorlijk synhroon met jouw ombouw zal lopen. Ik ga wel voor spaken. De combi zwart-chroom zit nu in m'n hoofd. Hangt wel af wat ik allemaal tegen kom hier op het net. Zijn die kroonplaten te bestellen of te kopieren in je familiebedrijf? Want ik loop toch wel te :9~ :9~

Heeft je voorvork een technoflex wijziging ondergaan?

Gr,

B.
 
Hi Noriyuki,

Ik heb je topic met belangstelling gelezen, ik ben gisteren hierin gedoken:

Niet óf Supersport óf SuperMotard maar èn èn!

Er zal een hoop gewijzigd worden waarbij de veranderingen behoorlijk synhroon met jouw ombouw zal lopen. Ik ga wel voor spaken. De combi zwart-chroom zit nu in m'n hoofd. Hangt wel af wat ik allemaal tegen kom hier op het net. Zijn die kroonplaten te bestellen of te kopieren in je familiebedrijf? Want ik loop toch wel te :9~ :9~

Heeft je voorvork een technoflex wijziging ondergaan?

Gr,

B.
heb je gemaild hierover!
 
Berichten ontvangen en gelezen. Ik zal eens een lijstje maken met must haves en andere speeksel oproepende onderdelen. Ik dacht door de Extremevork dat het een kwestie van kopiëren was. Niet dus. Het opbouwen is geen haastklus, motorrijden kan sowieso. Ik zal komend weekend eens gaan demonteren om wat maten te kunnen noteren...

Ik blijf je volgen, :]

Gr,

B.
 
Heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens met de KTM gereden :]
De radiale hoofdremcilnder remt echt perfect! 8-)

Ik zal eerdaags eens wat actiefotos proberen te maken *D
 
wheelytje.jpg


:]
 
echt super mooi, vooral vet dat je je eigen kroonplaten gebouwd hebt :) welk programma heb je dat getekend want ik ben ook beetje bezig met cnc'en, of heeft je pa/broer dat getekend???

echt heel mooi _O-

ik ga binnenkort beginnen aan me pa's yamaha yz450f ombouwen voor op de weg *D

ALLEEN hij wil er geen sm van maken B| dus ik zal wel sparen voor een setje velgen voor hem :9

ltr
 
Terug
Bovenaan Onderaan