Project: Raceseat CBR

als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik die nieuwe kont echt een stuk minder mooi als die oude.

Daarbij vielen de bovenste pijpjes mooi in de kont, en de onderste liepen er mooi strak langs.


Bij die nieuwe race-kont, zit er eerlijk gezegd geen knappe lijn in tussen die kont en uitlaten.

ter vergelijking:

33569485_700_700_Ib07.jpeg

cbrsideaz12copyuf9.jpg


tegen:

kontje005fd1.jpg

kontje003aa1.jpg


nee, oude kont weer terug!
 
Laatst bewerkt:
als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik die nieuwe kont echt een stuk minder mooi als die oude.

Daarbij vielen de bovenste pijpjes mooi in de kont, en de onderste liepen er mooi strak langs.


Bij die nieuwe race-kont, zit er eerlijk gezegd geen knappe lijn in tussen die kont en uitlaten.

ter vergelijking:

[afbeelding]
[afbeelding]

tegen:

[afbeelding]
[afbeelding]

nee, oude kont weer terug!

hmz ben wel redelijk met je eens tot de stand van de uitlaten niet meer helemaal klopt tov de kont. maar ik vindt deze achterkant er wel 4x beterz uitzien :9~ *D
 
Het klopt inderdaad niet, maar het is wel aparter dan een standaard kontje / (zij) uitlaatje. :P
 
Ik zou gewoon de uitlaten van positie aanpassen aan de kont.

2 middenste pijpen hoger en de achterkant van de kont aanpassen en de 2 buitenste meer naar achter en mooi in lijn met het kontje. Zal proberen een soepje te maken.

Greetz

EDIT: geen photoshop voor handen op dit moment dus maar even met Paint :r

--> uitlaaten omhoog
--> stukje uit de kont
--> nummerplaat omhoog
--> R1 achterlicht dat er beetje tussen valt
--> platte knippers ingebouwd (zie ook bij mijn project)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon de uitlaten van positie aanpassen aan de kont.

2 middenste pijpen hoger en de achterkant van de kont aanpassen en de 2 buitenste meer naar achter en mooi in lijn met het kontje. Zal proberen een soepje te maken.

Greetz

EDIT: geen photoshop voor handen op dit moment dus maar even met Paint :r

--> uitlaaten omhoog
--> stukje uit de kont
--> nummerplaat omhoog
--> R1 achterlicht dat er beetje tussen valt
--> platte knippers ingebouwd (zie ook bij mijn project)
Voel je vrij om alsnog een soepje te maken *D

Als er nog andere ideeen zijn, hoor ik het natuurlijk erg graag.
De uitlaten wijzigen gaat niet zomaar, ik kan nl niet rvs lassen... -O-
 
ziet er al stukken beter uit. een grote demper in het midden is ook vet:9 hm jmmr tot je vanaf mij gezien aan de andere kant van nl woont anders kon een klasgenoot van me je wel helpen bij rvs lassen.
edit/ op school geen mogelijkheid? (geen idee wat voor opleiding je doen)
 
Laatst bewerkt:
ziet er al stukken beter uit. een grote demper in het midden is ook vet:9 hm jmmr tot je vanaf mij gezien aan de andere kant van nl woont anders kon een klasgenoot van me je wel helpen bij rvs lassen.
edit/ op school geen mogelijkheid? (geen idee wat voor opleiding je doen)

Ach, wat heet, tis 'slechts' 290 km.....

Misschien toch maar iets dichterbij proberen. *D

Toch bedankt voor het aanbod. *O*
 
Hmm, das balen zeg......


Vandaag weer ff bezig geweest. Ik heb de 2 uitlaten onder het kontje er ff afgehaald, om te kijken hoe dat zou staan, en ik had dat beter niet kunnen doen |(
Ik vind dit eigenlijk veel mooier dan de 4 uilaten, maar dit is wel zoals meer het hebben, dus weer minder uniek. Iemand een suggestie???
afbeelding037zj0.jpg

afbeelding038bw2.jpg

afbeelding039dw2.jpg


Ben ook nog ff met het nieuwe achterlicht aan het klooien geweest.
Nu is het zo dat er maar 2 draadjes uit komen, en er 3 aan het stekkertje zitten van de originele aansluiting :? Licht doet het wel, maar remlicht niet... :?
afbeelding043dm0.jpg

afbeelding046nu1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmm, das balen zeg......


Vandaag weer ff bezig geweest. Ik heb de 2 uitlaten onder het kontje er ff afgehaald, om te kijken hoe dat zou staan, en ik had dat beter niet kunnen doen |(
Ik vind dit eigenlijk veel mooier dan de 4 uilaten, maar dit is wel zoals meer het hebben, dus weer minder uniek. Iemand een suggestie???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben ook nog ff met het nieuwe achterlicht aan het klooien geweest.
Nu is het zo dat er maar 2 draadjes uit komen, en er 3 aan het stekkertje zitten van de originele aansluiting :? Licht doet het wel, maar remlicht niet... :?
[afbeelding]
[afbeelding]

als ik jou was, zou ik die bovenste 2 pijpjes gewoon ff laten verlassen bij een RVS constructie bedrijf, kost je misschien 50 euro ofzow, dan zit t meteen goed, en vallen ze mooi in de kont

vond die 4 pijpen nou net een onwijs gaaf detail van je fiets, echt doodzonde als je die eraf haalt
 
Hey Jorn,
ik denk laat ik ook 's gaan kijken waar je mee bezig bent. ziet er allemaal strak uit en ben benieuwd naar het eindresultaat.

succes in ieder geval he!

arjan
 
De uitlaten gaan nog wel veranderen, alleen (ws) niet nu (of ik moet iemand tegen komen op MF die erg goed kan lassen O-) )

JerryT of Suz RGV 800, dat zijn naar mijn weten 2 MF-ers die het lassen toch wel vrij goed onder de knie hebben :9 moet je maaar eens opzoeken of ze bij je in de buuurt zitten
 
so! dat ziet er goed uit 8-) . begint aardig op te schieten!
zit je achterkuip niet goed vast? hij sluit wat slecht aan bij je tank..

suc6 verder :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan