Project Yamaha XS1100 78' "Caferacer"

Jezus is dat per stuk???? EDIT: oh nee, per twee... nog steeds duur.
Dan beter zo

Leuk project :)
Ben benieuwd :Y

Die goedkope moet je vanaf blijven, dat is echte troep. ASR is het beste maar bijna niet meer te krijgen. Trouwens die scheurtjes maken niets uit, die gaan niet door en door. Kun je proberen met remmenreiniger als ie een keer loopt. Ik heb er voor het oog vulcaniserende tape omgedraaid.
 
Die goedkope moet je vanaf blijven, dat is echte troep. ASR is het beste maar bijna niet meer te krijgen. Trouwens die scheurtjes maken niets uit, die gaan niet door en door. Kun je proberen met remmenreiniger als ie een keer loopt. Ik heb er voor het oog vulcaniserende tape omgedraaid.


Zijn vaak inderdaad niet zo diep, en er zijn ook nog altijd motorsloperijen , als nieuw te duur is . :)
Dicht is dicht , en zo lang hij perfect loopt is er niks aan de hand . ;) .
 
Laatst bewerkt:
oke, geen probleem. denk gewoon dat ik dat geminimaliseerde schema ga gebruiken en er een zelf ga maken (met heeeeel veel hulp) haha. Meteen goed doen natuurlijk, dus met fatsoenlijke stekkertjes end.

zo staat er het nu voor voor:
 
Laatst bewerkt:
Ook ben ik op zoek naar nieuwe schokbrekers, er zaten nu rode veren op van Marzocchi. Mij is verteld dat het fatsoenlijke veren zijn, maar het past niet bij de stijl van de motor. Wil het liefst zwarte met een wat klassieker uiterlijk. heb er verschillende gevonden maar twijfel aan de kwaliteit. misschien aanraders? of mensen met ervaring?

Marzocchi veren:
 
Hoe lang zijn die Marzocchi's en wil je ze eventueel verkopen ? Of ruilen tegen deze :

62d5e749eb1a50b8bab58805d368de0f_zps6ccbf7d6.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb ze even snel opgemeten en ik kwam uit op 353mm, ze zijn niet meer nieuw maar ze zien er zeker ook niet slecht uit. ruilen ben ik niet in geïnteresseerd aangezien ik nieuwe wil haha. ik wil ze best verkopen. Wil je er wat meer foto's van zien dan kan ik die wel naar je sturen per mail of whatsapp!
 
Ook ben ik op zoek naar nieuwe schokbrekers, er zaten nu rode veren op van Marzocchi. Mij is verteld dat het fatsoenlijke veren zijn, maar het past niet bij de stijl van de motor. Wil het liefst zwarte met een wat klassieker uiterlijk. heb er verschillende gevonden maar twijfel aan de kwaliteit. misschien aanraders? of mensen met ervaring?

mischien uit elkaar halen en zwart spuiten?
En anders heb ik ze nog in het zwart hier liggen ;) _O-
 
ik heb ze even snel opgemeten en ik kwam uit op 353mm, ze zijn niet meer nieuw maar ze zien er zeker ook niet slecht uit. ruilen ben ik niet in geïnteresseerd aangezien ik nieuwe wil haha. ik wil ze best verkopen. Wil je er wat meer foto's van zien dan kan ik die wel naar je sturen per mail of whatsapp!
Is dat de hart op hart maat ? Die er bij mij op zitten zijn h.o.h. 325 mm. Iets langer is denk ik niet erg, vind 'm nu toch wat achterover hangen. Hoewel de voorvork die er in komt ook een paar cm. korter is dan de standaard vork.
Zou je me per pb wat meer foto's kunnen sturen en de vraagprijs ?
 
Meest betaalbaar zijn gebruikte koni's. Of gebruikte van een XJR, hoeven niet de Öhlins te zijn. Marzocchi is eigenlijk ook niet je van het, die lekten al in de doos....
 
Als ze lek zijn dan hoef ik ze niet.... Maar ik neem aan dat ze in goede staat zijn ?
Edit: zie net dat ze van het oog/oog type zijn en ik heb oog/vork nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat ziet er inderdaad niet uit!

zwarte clip-ons en zwarte koplamp-steunen zijn besteld.
Verwacht binnen enkele dagen het aangepaste voorspatbord terug uit Hilversum, heb deze wat korter laten maken.

foto's komen zodra het afgeleverd is!
 
Hier een foto van de wielen. Een aantal maandjes geleden al laten doen, maar nog steeds heel mooi gelukt. kleur: Black Chrome.

Ook meteen nieuwe bandjes erop laten doen; Bridgestone Battlewing

 
Zojuist mijn nieuwe schokbrekers ontvangen!!!

Zien er goed uit!
Heb ze besteld voor mijn type motor, met de vraag of iets langer ook kan. Ze zijn dus (ongeveer) 2cm langer dan de Mazocchi's die er al op zaten. Aangezien de veren langer zijn, gaat dit problemen opleveren met het monteren ? heb geen ervaring met andere schokbrekers of andere projecten.
Bij Hagon zelf zeiden ze dat het geen probleem was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan