Promo video Playinitdutch

Yo jeremy...

Na 4 uur downlaoden, heb ik hem eidenlijk binnen :P

Opzich erg leuk beeldmaeriaal en een leuke montage! maar naar mijn onbescheiden mening is de manier waarop het afgewekt is bagger :P

Volgens mij is de codec (het formaat van het bestand) een kale AVI. als je film niet inpakt krijg je dus idd dat 3 minuten beeld op erg slechte kwaliteit al gauw 200mb wordt, waarvan het hosten weer erg moeilijk wordt... Als je hem als bijv een WMV codec had gemaakt had hij hooguit 5 a 10MB gebruikt voor dezelfde kwalteid, en 20-25 voor een echt goede kwaliteit. Ik weet niet welk programma je gebruikt. Ikzelf gebruik adobe premiere Pro 7 waarbij ik als ik dvd's wil maken opsla als MPEG2, of gewoon WMV voor internet. Voordeel van dat is ook nog eens dat je niet eerst helemaal hoeft te doenloaden, maar al downloadend direct kunt kijken.

Ook zou ik het persoonlijk net ff iets anders met het geluid doen, das bamenlijk op 1 burnoutje na helemaal gedempt, en daardoor wordt het filmpje net ff wat saaier. Meestal hoor je toch alleen maar windruis op hoge snelheid, maar tis beter om die dan ver te dempen zodat je het alleen maar heel licht op de achtergrond hoord dan het helemaal uit te zetten. geeft gewoon net ff wat meer beleving aan het filmpje... in adobe premiere pro 7 kan je je geluid constand bijregelen.

Buiten dat verder erg leuk filmpje hoor :)

Als je nog eens gaat stunten binenkort laat het mij even weten... Heb nu naast mn tankcam ook een superklein bulledcam achtig dingetje die ik nogsteeds moet testen :P
 
Yo jeremy...

Na 4 uur downlaoden, heb ik hem eidenlijk binnen :P

Opzich erg leuk beeldmaeriaal en een leuke montage! maar naar mijn onbescheiden mening is de manier waarop het afgewekt is bagger :P

Volgens mij is de codec (het formaat van het bestand) een kale AVI. als je film niet inpakt krijg je dus idd dat 3 minuten beeld op erg slechte kwaliteit al gauw 200mb wordt, waarvan het hosten weer erg moeilijk wordt... Als je hem als bijv een WMV codec had gemaakt had hij hooguit 5 a 10MB gebruikt voor dezelfde kwalteid, en 20-25 voor een echt goede kwaliteit. Ik weet niet welk programma je gebruikt. Ikzelf gebruik adobe premiere Pro 7 waarbij ik als ik dvd's wil maken opsla als MPEG2, of gewoon WMV voor internet. Voordeel van dat is ook nog eens dat je niet eerst helemaal hoeft te doenloaden, maar al downloadend direct kunt kijken.

Ook zou ik het persoonlijk net ff iets anders met het geluid doen, das bamenlijk op 1 burnoutje na helemaal gedempt, en daardoor wordt het filmpje net ff wat saaier. Meestal hoor je toch alleen maar windruis op hoge snelheid, maar tis beter om die dan ver te dempen zodat je het alleen maar heel licht op de achtergrond hoord dan het helemaal uit te zetten. geeft gewoon net ff wat meer beleving aan het filmpje... in adobe premiere pro 7 kan je je geluid constand bijregelen.

Buiten dat verder erg leuk filmpje hoor :)

Als je nog eens gaat stunten binenkort laat het mij even weten... Heb nu naast mn tankcam ook een superklein bulledcam achtig dingetje die ik nogsteeds moet testen :P

Ik heb er echt helemaal geen verstand.. Maar wegpiraat zal dit ook lezen en hij zal het wel begrijpen..
En die adope premier heb k besteld en is van de week binnen :)
Dit hebben we gedaan met pinnacle 9.?
Waar kan je dat programma downloaden met waar je dat kan omzetten?
Dat je goede kwalitei hebt voor maar 25 mb?

Help dan kris :P
 
Ik heb er echt helemaal geen verstand.. Maar wegpiraat zal dit ook lezen en hij zal het wel begrijpen..
En die adope premier heb k besteld en is van de week binnen :)
Dit hebben we gedaan met pinnacle 9.?
Waar kan je dat programma downloaden met waar je dat kan omzetten?
Dat je goede kwalitei hebt voor maar 25 mb?

Help dan kris :P

Ik kan die avi wel omzetten in WMV met premiere pro 7, maar dan wordt de kwaliteit nog net ff wat slechter dan het nu is... Zou dan eerst even een avi of een mpg in een normale resolutie moeten hebben, maar ik weet zeker dat dat met pinacle je ook wel een normale wmv kan maken...
 
OKe ga dat vanavond proberen als ik thuis ben.

Thanks..

en mensen Vertel wat jullie ervan vinden.

en wat jullie graag zouden willen zien in de dvd.

zoals bv: shows, straat, terrein, buitenland,...,...

vertel vertel zodat we een goede DVD kunnen maken *O*
 
Hey, ik probeer hem ff wat kleiner te maken ;)

FF afwachten hoe de kwaliteit wordr, en dan zet ik hem wel
on-line.
 
OKe ga dat vanavond proberen als ik thuis ben.

Thanks..

en mensen Vertel wat jullie ervan vinden.

en wat jullie graag zouden willen zien in de dvd.

zoals bv: shows, straat, terrein, buitenland,...,...

vertel vertel zodat we een goede DVD kunnen maken *O*


Wat dacht je van alles wat je net opnoemde ;)

Het is voor nu gewoon moeilijk om iets boeiends te maken,
dat komt omdat er al tig filmpjes te vinden zijn op het net.

Al moet ik zeggen, dat het er erg gaaf uit zag 8-)

Oja, het filmpje wordt onder de 20Mb...
Dus met een kleine minuut is die straks te downloaden,
iets sneller dan de 2:26 wat ik er over deed :P
 
Wat dacht je van alles wat je net opnoemde ;)

Het is voor nu gewoon moeilijk om iets boeiends te maken,
dat komt omdat er al tig filmpjes te vinden zijn op het net.

Al moet ik zeggen, dat het er erg gaaf uit zag 8-)

Oja, het filmpje wordt onder de 20Mb...
Dus met een kleine minuut is die straks te downloaden,
iets sneller dan de 2:26 wat ik er over deed :P

Thanks,

Klopt inderdaad dat het moeilijk is iets speciaals te maken.
Wat ik zeker weet is dat er gewoon veel straat scene's in moeten zitten dat is leuk om naar te kijken en dat is Playin it Dutch. We keep it on the streets
*O*

Stunts op een terrein is saai om naar te kijken ja is even leuk bij nieuwe stunts maar niet echt speciaal.

wat wij al hebben is heel mooi beeld materiaal ook van verschillende bekende en herkenbare plaatsen in en voor nederland.

Maar komt goed.. maar tips zijn altijd welkom *O*

en thanks voor de upload.
 
Thanks,

Klopt inderdaad dat het moeilijk is iets speciaals te maken.
Wat ik zeker weet is dat er gewoon veel straat scene's in moeten zitten dat is leuk om naar te kijken en dat is Playin it Dutch. We keep it on the streets
*O*

Stunts op een terrein is saai om naar te kijken ja is even leuk bij nieuwe stunts maar niet echt speciaal.

wat wij al hebben is heel mooi beeld materiaal ook van verschillende bekende en herkenbare plaatsen in en voor nederland.

Maar komt goed.. maar tips zijn altijd welkom *O*

en thanks voor de upload.


Zet anders iets in scene...
Dat je aan het burnen bent, en een of andere automobilist wordt kwaad.

Ooit eens gezien in een filmpje, en dat was wel cool :Y
Zo kun je nog wel meer dingen bedenken ;)

Komt vast wel goed.
 
Thanks,

Klopt inderdaad dat het moeilijk is iets speciaals te maken.
Wat ik zeker weet is dat er gewoon veel straat scene's in moeten zitten dat is leuk om naar te kijken en dat is Playin it Dutch. We keep it on the streets
*O*

Stunts op een terrein is saai om naar te kijken ja is even leuk bij nieuwe stunts maar niet echt speciaal.

wat wij al hebben is heel mooi beeld materiaal ook van verschillende bekende en herkenbare plaatsen in en voor nederland.

Maar komt goed.. maar tips zijn altijd welkom *O*

en thanks voor de upload.

Gooi er ook niet teveel herhalingen in, werkt ook averechts, 1 keer herhalen is goed of je moet meerdere camera-punten hebben en dan herhalen.

Hou het in godsnaam op straat , je zegt het zelf al terrein-filmpjes gaan er onderhand 26 van in het dozijn.

Ook leuk als je wat bloopers erin pleurt. Net als in promo filmpie zoals met die ambulance.

Maak het ook wat spannender door wat in het "wat" drukkerre verkeer te filmen.
(ala fast bikes)

enneh zorg dat je je rijbewijs houdt
;) :P
 
Zet anders iets in scene...
Dat je aan het burnen bent, en een of andere automobilist wordt kwaad.

Ooit eens gezien in een filmpje, en dat was wel cool :Y
Zo kun je nog wel meer dingen bedenken ;)

Komt vast wel goed.

Haha dat hoef je niet in scene te zetten
:X
 
Thanks,

Klopt inderdaad dat het moeilijk is iets speciaals te maken.
Wat ik zeker weet is dat er gewoon veel straat scene's in moeten zitten dat is leuk om naar te kijken en dat is Playin it Dutch. We keep it on the streets
*O*

Stunts op een terrein is saai om naar te kijken ja is even leuk bij nieuwe stunts maar niet echt speciaal.

wat wij al hebben is heel mooi beeld materiaal ook van verschillende bekende en herkenbare plaatsen in en voor nederland.

Maar komt goed.. maar tips zijn altijd welkom *O*

en thanks voor de upload.

Probeer het ook niet alleen bij stunten te houden, maar verzin er ook een lullig verhaaltje omgeen enzo... En die wat wat gekke dingen op paatsen waar je het niet verwacht enzo... Burnout midden in een winkelcenterum ofzo :P

Maar je was al erg goed bezig met dit filmpje! :)
 
Gooi er ook niet teveel herhalingen in, werkt ook averechts, 1 keer herhalen is goed of je moet meerdere camera-punten hebben en dan herhalen.

Hou het in godsnaam op straat , je zegt het zelf al terrein-filmpjes gaan er onderhand 26 van in het dozijn.

Ook leuk als je wat bloopers erin pleurt. Net als in promo filmpie zoals met die ambulance.

Maak het ook wat spannender door wat in het "wat" drukkerre verkeer te filmen.
(ala fast bikes)

enneh zorg dat je je rijbewijs houdt
;) :P

in een file druk genoeg?
;)

maar zal eraan denken..
maar het laatste is het meest belangrijk he.. dat jeje rijbewijs houd..
Dat is rule number one..
Dus ja altijd oppassen dus ook met de drukte.. me eigen leven is ook belangrijk dus als het voor mijzelf onveilig wordt in de zin.. als er iets zou gebeuren ik niet op tijd zou kunnen handelen. Dan doen we dat niet.. of proberen we dat niet te doen. uuhhh ja
:P
 
gaaf filmpje...!!

na 3x proberen en 4 uur downloaden was die binnen. zie nu dat er ook een verkleinde versie online staat :}

heb ook ergesn filmpjes van een paar fransen (rou2ouf of iets dergelijks) die stunten in het drukke verkeer van parijs :Y :} helaas is die website niet meer te vinden |( maar dat soort beeldmateriaal is natuurlijk het mooiste 8-)
 
in een file druk genoeg?
;)

maar zal eraan denken..
maar het laatste is het meest belangrijk he.. dat jeje rijbewijs houd..
Dat is rule number one..
Dus ja altijd oppassen dus ook met de drukte.. me eigen leven is ook belangrijk dus als het voor mijzelf onveilig wordt in de zin.. als er iets zou gebeuren ik niet op tijd zou kunnen handelen. Dan doen we dat niet.. of proberen we dat niet te doen. uuhhh ja
:P

bedoelde ermee maak een wheely op de snelweg met een lege weg voor je of maak een wheely met wat auto's voor je die inhaalt, dat is een heel ander gezicht en oogt wat leuker om te zien.

enne veiligheid voor alles, dus ook je kleding
O-)
 
nog een tip, andere crews 'featuren' O-)

ik meld me aan *D

maar jij stunt niet op de weg? -O-

maar ja da liks.. dat komt goed..

Playin it Dutch

dus gaat over het stunten in NL en daar moet iedereen in.

DVD gaat straks ook buiten Nederland verkocht worden. Dat is al rond dus hij moet echt goed worden.. ook al gaat het nog een jaar duren *O*
 
stunt idd niet in het verkeer. lege weg ok! of weet nog wel een tunnel waar ik s'nachts doorheen wil wheelieën!
 
hahahaha _O- _O-

idd wheelie met 200+ is eigenlijk alleen leuk als het op bijvoorbeeld een 400cctje gebeurt. dus in zn 6 richting toerenbegrenzer en daar houden!!
 
hahahaha _O- _O-

idd wheelie met 200+ is eigenlijk alleen leuk als het op bijvoorbeeld een 400cctje gebeurt. dus in zn 6 richting toerenbegrenzer en daar houden!!

:Z

Er werd ''ons'' gevraagd om iets toe te voegen,
wat misschien leuk zal zijn.

Net alsof een burn-out zo bijzonder is, want dat kan
letterlijk iedereen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan