prospeed assen filmpje

Mooie beelden!

Ik wil ook nog eens op Assen rijden. Misschien eens kijken om deel te nemen aan een circuittrainging, kan eindelijk die knie eens aan de grond zonder het idee in de vangrail te hangen.
 
kick ! :)


ik heb ook op assen gereden net met MotoGP4 op de PS2 whaha :P ..

mss dak ooit nog eens de echte baan op zoek, mjah maaslvakte is dichterbij en daar heb je ook nog wel een aantal mooie (minder snelle) bochten..
 
Gister ff wezen kijken ! wat gaaf zeg ! :]

Gister was er in een sesie ( de snelste die ik gezien heb van de 4 a 5 ) een zwarte 2 takt motor met een gele tank, T*ERING wat ging dat ding rap zeg !...Reed veel 1000cc'ers het snot voor de ogen :} :} :}

Iemand die er gister ook was een idee wat voor motor dit was ?!... Iig groot respect voor diegene ;)
 
Gister ff wezen kijken ! wat gaaf zeg ! :]

Gister was er in een sesie ( de snelste die ik gezien heb van de 4 a 5 ) een zwarte 2 takt motor met een gele tank, T*ERING wat ging dat ding rap zeg !...Reed veel 1000cc'ers het snot voor de ogen :} :} :}

Iemand die er gister ook was een idee wat voor motor dit was ?!... Iig groot respect voor diegene ;)
Dat was een Honda 125cc, reed vrijdag ook al te testen.
Man!, wat een gaaf geluid, en dan die heerlijke geur :)
 
kick ! :)


ik heb ook op assen gereden net met MotoGP4 op de PS2 whaha :P ..

mss dak ooit nog eens de echte baan op zoek, mjah maaslvakte is dichterbij en daar heb je ook nog wel een aantal mooie (minder snelle) bochten..

Waar liggen die dan nog ? Weet allen nog die vanaf de europaweg links af richting slufter, alleen veel vangrail, op dat zelfde kruispunt rechts af ook nog wel een aardige combi.

Op weg daarnaartoe langs de brielse maas nog een paar mooie snelle zwijers waar zaterdag ochtend leuk te rijden is. (ook nog wel eens leuk sporten met een vlotte golfer).
 
Dat was een Honda 125cc, reed vrijdag ook al te testen.
Man!, wat een gaaf geluid, en dan die heerlijke geur :)


Daar zat idd een aardig geluid in !... Maar die man kon aardig sturen zeg !

Hij zat cker bij de top 3 van die sessie !...stuurde alle 1000 cc'ers er uit ! GEWELDIG om te zien ! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan