Pruus: Heel veel beterschap!

Jasa-GSXR

Die hard MF'er
26 dec 2003
599
1
Oss
Vandaag heeft Hans Meuser tijdens het crossen een gecompliceerde enkelbreuk opgelopen. Hij ligt in het ziekenhuis in Roermond, en krijgt morgen te horen of zijn enkel te redden is ?!?!?!!!!
Hans is op het motorforum beter bekend als Pruus, tevens ZAC- en Club MET deelnemer. Ik hoop dat hij morgen goed nieuws krijgt, en ook dat we komend seizoen natuurlijk samen in het team Hells Bells de Club MET races kunnen rijden.
Hans, heel veel sterkte en beterschap!!!!
Groeten Jasa & Maudy
 
Sterkte kerel, komt allemaal goed ( tip, als je iets voelt "dat niet pluis is", beter een foto te veel dan te weinig!!( gouden raad van tante Kaat). :(
 
Toen ik de titel las dacht ik meeteen aan het crossen en helaassssssssss!

Beterschap Hans en hopelijk weer snel op de motor voor de ZAC en club MET
 
He Hans,

Ik hoorde van Jasa what happenened!
Klote man! :(

Ik hoop dat je snel weer op volle sterkte bent!

Het beste iig
 
Ik had net Pruus aan de telefoon en hij zei het volgende:

-Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik lig nog steeds in het ziekenhuis maar ben nog niet geopereerd. :(
Hier heb ik geen internet. Zodra ik thuis ben, zal ik iets van mij op het MF laten horen.
 
Hoi mannen! Ben weer thuis. Bedankt voor alle goede wensen en, iets verlaat, een goed 2005 voor allen.
Voor mij is het ietsje ongunstig begonnen maar dan kan het ook alleen maar beter worden natuurlijk. Zoals de meesten weten kan ik ook in de winter niet van de motor afblijven(eerder van de vrouw) en dus rijd ik al een paar jaartjes van november tot maart offroad. inmiddels lukt het eigenlijk ook best aardig zodat ik ook wel eens deelneem aan de een of andere enduro-wedstrijd. Om nou in deze enduros een redelijke uitslag te kunnen rijden moet je wel een stukje kunnen crossen want op de crossproeven wordt het klassement gemaakt. En daar zit 'm de aap geloogeerd want crossen da's toevallig geen van mijn specialiteiten! Dus dacht ik deze winter wat intensiever te oefenen hierop en het ging zowaar drie keer goed...De zondag na nieuwjaar met een paar jongens afgesproken, eerst wat rondknallen door bos en veld, dan naar een crossbaantje. Het was die dag lekker weer maar spekglad en gezien het tempo wat we reden mag het een wonder heten dat eerder die ochtend niemand zijn nek brak. Eenmaal op dat crossbaantje was het voor mij dan snel bekeken. De eerste sprong van de dag, het jaar, zeldzaam ongeconcentreerd aangereden, denk je bent te langzaam, gas, twee sporen geraakt, in de lucht nog wat proberen te rukken aan dat ding maar voet van de step en bij het neerkomen de motor er overheen. Heb eerder wat gebroken met vallen maar dit is geen lekkere. Herstel zal een tijd duren maar ben van plan een prothese te knutselen zodat ik over een week of twee weer kan werken want anders lauw pieken om te racen!
Groet en tot aan het circuit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan