Qmusic cadeau inzamelactie 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ZO, nu ga ik eens van mijn luie hol afkomen en de bende hier opruimen.


Iemand er bezwaar tegen als ik aan het einde van deze dag een slotje aanvraag?
 
Apart topic aanmaken dannnnn???

Edit:

Ring Nederlands Topic deel 1! :9
Of Nederland en Omgeving ..

Tja..

Bij ons @ the Newbies is altijd plek voor leuke nieuwe mensen :)
Enige is dat er wel een verplicht voorstelrondje is en je moet tegen een flinke dosis sarcasme kunnen.
Er zijn redelijk wat ritjes per jaar, etentjes, feestjes BBQ's etc. En genoeg slap gezever :)
 
etentjes, feestjes bbqs en een hoop slap gezever?? waar wachten we nog op ? :+
Ohw ja, je kloeg daarstraks van (weeral) honger te krijgen door de berichten hier?

Als het dat is wat je wil, dan moet je echt in het Newbie's topic komen, eender waarover het gaat, het draait altijd uit op eten _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ohw ja, je kloeg daarstraks van (weeral) honger te krijgen door de berichten hier?

Als het dat is wat je wil, dan moet je echt in het Newbie's topic komen, eender waarover het gaat, het draait altijd uit op eten _O-


och ja ben er toch al een goede gewoonte van aant maken jou overal te stalken, zal ik daar morgen mss toch ook ma es men intrede doen, op zoek naar paar cullinaire adviezen :+
 
Ohw ja, je kloeg daarstraks van (weeral) honger te krijgen door de berichten hier?

Als het dat is wat je wil, dan moet je echt in het Newbie's topic komen, eender waarover het gaat, het draait altijd uit op eten _O-

Ja nogal logisch.. twee prof koks en minstens 4 hobby koks
En verder zijn het gewoon vreetzakken :P
 
Ja hallo.. wij hebben Ivo daar al.
Onzinniger lullen dan hem is niet mogelijk, dus alles wat je zegt zal al zinnig klinken.
Heeft Ivo eindelijk iemand waarmee ie zich kan meten :P

@Mr Fudd: dan moet je wel een nieuwe taal bijleren, en 't is geen gemakkelijke, zelfs een Neanderthaler zou Ivo niet kunnen verstaan _O-
 
Heeft Ivo eindelijk iemand waarmee ie zich kan meten :P

@Mr Fudd: dan moet je wel een nieuwe taal bijleren, en 't is geen gemakkelijke, zelfs een Neanderthaler zou Ivo niet kunnen verstaan _O-

Maar de jongen is verder een gouden gast!
Je kunt niet met hem, maar zeker ook niet zonder. Al doet hij daar soms erg zijn best voor.
 
Oh moest er nog iemand de bewijslasten zien van de aankopen?
Anders gooi ik 't bonnetje weg.

Of zeg maar gerust BON.. want dat ding is 1,5 meter lang :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan