Schoolreisje najaar 2012

Zie grotendeels in deel 2 :Y

En jij vertrok bij het tankstation toch al?
Dan zal er inderdaad helaas weinig te zien zijn van je mooie tweewielert

Zoveel lijken wij nu ook niet opelkaar dacht ik :P

Maakt maar een grapje hoor, iedereen moet een kans krijgen om in het filmpje naar voren te komen 8-)


Toen ik om 5 uur naar huis reed was het nog licht. Alleen vanochtend om 7 uur was het een ander verhaal. Rijd bij ons de rivier over, plots een mistbank waar je U tegen zegt.
Vizier vol vocht, spiegels nat, alles glinstert door de lichten. Was niet echt prettig rijden.
 
Laatst bewerkt:
moet je niet zo vroeg op de motor zitten :P ik stapte pas om 09:00 op en nergens last van, ik wou alleen dat ik me winterhandschoenen thuis had gelaten en me zomerhandschoenen mee had :P want handjes begonnen aardig warm te worden hehe
 
Ik zit toch ook meestal rond 07:00 op de motor, is het wel nog aardig rustig.
Mist kan best vervelend zijn, maar het zijn dan eerder de lampen van tegenliggers die het vervelend maken xD
 
moet je niet zo vroeg op de motor zitten :P ik stapte pas om 09:00 op en nergens last van, ik wou alleen dat ik me winterhandschoenen thuis had gelaten en me zomerhandschoenen mee had :P want handjes begonnen aardig warm te worden hehe


Denk niet dat de baas het leuk vind als ik rond de pauze kom binnen wandelen :+
 
Btw simon en deagon als je deze zaterdag iets te doen hebt dan kunnen we een stukkie rijden. Laat ik je ook die swissvax spul zien.
 
Vrijdag? Andere dag? Heb het dit weekend vrij druk. Spreken we ergens halverwege af ofzo.
 
Om uur of 2 breekt de hel los volgens buienradar...

Ik heb d'r geen haast mee, kom ik liever keer als 't lekker weer is :P (lees: geen kans op regen)
 
Laatst bewerkt:
hehe, rijden is toch veel leuker zonder regen, of niet? :P Ik heb gister overigens gewoon nog gereden hoor :] Wou ik vandaag ook doen, maar nu ik buienradar zie, meh :P
 
Ach rijden in de regen of op nat wegdek valt ook wel mee vind ik...alleen oppassen met blaadjes, olievlekken, modder etc...zijn bij ons aarde aan het verplaatsen :( vet glad!!
 
Over regen gesproken.
Vind ik meestal totaal niet erg, wat regen.

maar vandaag reed ik een file in en op dat moment begon het ook met regenen.
En als da 6 auto's tegelijkerteit hun remlicht laten schijnen, wat weerkaatst in de druppels op je helm zie je ineens verrekte weinig kan ik je vertellen :O
 
Trouwens vandaan voor wel VIER euro een setje steeksleutels en imbussleutels gekocht, zodat ik ook wat gereedschap mee heb... Dus als mijn spiegel ofzo nog is loskomt, ik hem zelf vast kan zetten :P Lag bij de supermarkt, 2 euro per setje, dus denk, voor dat geld leg ik het wel in het vakje op de motor, mocht het dan kapot gaan of gejat worden, maakt het ook niet uit :P
 
Trouwens vandaan voor wel VIER euro een setje steeksleutels en imbussleutels gekocht, zodat ik ook wat gereedschap mee heb... Dus als mijn spiegel ofzo nog is loskomt, ik hem zelf vast kan zetten :P Lag bij de supermarkt, 2 euro per setje, dus denk, voor dat geld leg ik het wel in het vakje op de motor, mocht het dan kapot gaan of gejat worden, maakt het ook niet uit :P

Nu alleen nog een busje loctite er bij? ;)
 
Ja, daar dacht ik van de week ook al aan.. Dan gaat 'ie ook niet meer los, want ik kan hem ook weer niet te vast draaien, want dan kan ik mijn spiegel niet meer inklappen... :')

(Dat moet, anders kan hij niet onder de hoes..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan