Quote: Op dinsdag 31 oktober 2006 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

MZintruder

MF veteraan
23 jun 2006
1.365
0
NH
wat is een richtprijs voor zoiets, is er techn. verschil met de burgervariant en wat is naast gekra(geen contact mee te krijgen en wat ze hebben staat zo lang stil dat het wrschlk vast zit, en de prijzen die ze ervoor willen hebben)en af en toe een particulier een andere manier om er aan te komen?
past een etz blok(volgasbestendig, 5bak) makkelijk in een ts?
zo en nu reacties afwachten...
Orgineel zijn ze er niet....
En geen kwaad woord over Gekra. Als je geen contact met hem kan krijgen wil hij waarschijnlijk geen contact (meer) met jou hebben :( :X Vorige week bestelling doorgefaxt, dag later binnen. Als je zoveel van MZ zou afweten als je zelf beweert, zou je die laatste vraag wel zelf kunnen beantwoorden.
Ik wordt een beetje moe van je :( |(
 
Orgineel zijn ze er niet....
En geen kwaad woord over Gekra. Als je geen contact met hem kan krijgen wil hij waarschijnlijk geen contact (meer) met jou hebben :( :X Vorige week bestelling doorgefaxt, dag later binnen. Als je zoveel van MZ zou afweten als je zelf beweert, zou je die laatste vraag wel zelf kunnen beantwoorden.
Ik wordt een beetje moe van je :( |(

_O- _O- _O- _O-

wat zijn die legerdingen met die twee zweefzadels? ts?
 
_O- _O- _O- _O-

wat zijn die legerdingen met die twee zweefzadels? ts?
http://www.ostmotorrad.de/mz/sonder/sonderueb_nva.htm
Hiero staan de armee modellen van MZ. Zijn geen zweefzadels, maar gewoon solozadels (zitten stukken beter dan de burgerzittingen!)
De zweefzadels bij MZ voor zover ik weet zitten alleen op de BK en RT en die is er niet in armee-uitvoering geweest zover als ik weet.
2a.gif

BK 350 (boxer 2takt!)
http://www.ostmotorrad.de/mz/rt/rt_ueb.html
Overzicht RT's
 
http://www.ostmotorrad.de/mz/sonder/sonderueb_nva.htm
Hiero staan de armee modellen van MZ. Zijn geen zweefzadels, maar gewoon solozadels (zitten stukken beter dan de burgerzittingen!)
De zweefzadels bij MZ voor zover ik weet zitten alleen op de BK en RT en die is er niet in armee-uitvoering geweest zover als ik weet.
(Afbeelding)
BK 350 (boxer 2takt!)
http://www.ostmotorrad.de/mz/rt/rt_ueb.html
Overzicht RT's

ik weet zeker dat er begin jaren zeventig een militaire of politieuitvoering is geweest met twee zweefzadels, dus later als de es-jes.
volgens mij waren die zweefzadels wit dus het zal hoogstwaarschijnlijk een politieuitvoering geweest zijn, gekra zal dat nog wel weten.
 
ik weet zeker dat er begin jaren zeventig een militaire of politieuitvoering is geweest met twee zweefzadels, dus later als de es-jes.
volgens mij waren die zweefzadels wit dus het zal hoogstwaarschijnlijk een politieuitvoering geweest zijn, gekra zal dat nog wel weten.
Ik zou het echt niet weten ?????? :? :? Als je er plaatjes van hebt/kan vinden, laat het weten!!
 
ja komop, wanneer beweerde ik dat ik alles van mz afweet?
van jou mag ik kennelijk geen vragen stellen over MZ, maar wees niet bang, jij bent hier de echte mz-goeroe
:W
Leer eerst eens lezen, dan kunnen we misschien een discussie aangaan... |(
 
Heej jongens, doe is normaal...
straks word er een ban ofzo uitgedeeld en daar zitten jullie beiden niet op te wachten denk ik..


Sammie stelt gewoon een vraag en daar kan gewoon op worden geantwoord
MZ weet veel van mzjes en kan antwoord geven

Gekra zal wel net zoiets zijn als Gossie.. de één loopt er mee weg en de ander loopt ervan weg.

ieder z'n/haar meug.

ga is als volwassenen een discussie aan en val elkaar niet zo af...
 
Heej jongens, doe is normaal...
straks word er een ban ofzo uitgedeeld en daar zitten jullie beiden niet op te wachten denk ik..


Sammie stelt gewoon een vraag en daar kan gewoon op worden geantwoord
MZ weet veel van mzjes en kan antwoord geven

Gekra zal wel net zoiets zijn als Gossie.. de één loopt er mee weg en de ander loopt ervan weg.

ieder z'n/haar meug.

ga is als volwassenen een discussie aan en val elkaar niet zo af...
mr Q, u heeft (weer eens :+ ) volkomen gelijk. Ik hou erover op hier op het forum. Zal de vragen waar ik een antwoord op weet beantwoorden.
 
past een etz blok(volgasbestendig, 5bak) makkelijk in een ts?
zo en nu reacties afwachten...
Yep, is zo over te zetten. Maarre, TS blokken zijn ook wel bestendig hoor. Zolang je carb op orde is (en je 2takt olie (meng of pomp)) natuurlijk!
De nieuwe ETZ blokken hebben natuurlijk een oliepomp, kan je afsluiten of een vaatje aan het TS frame hangen. Persoonlijk doe ik ze allemaal met mengsmering (keertje met 80 km/u vierkant bigend opgelopen...)
 
Orgineel zijn ze er niet....
En geen kwaad woord over Gekra. Als je geen contact met hem kan krijgen wil hij waarschijnlijk geen contact (meer) met jou hebben :( :X Vorige week bestelling doorgefaxt, dag later binnen. Als je zoveel van MZ zou afweten als je zelf beweert, zou je die laatste vraag wel zelf kunnen beantwoorden.
Ik wordt een beetje moe van je :( |(


Wel een mooi ding zo'n 2takt MZ. :Y
 
Voor een mooie 2-takt altijd _O- ( of heb je te lang in de 2-taktwalm achter me gehangen vandaag :+ )


heheheheh. Viel me wel op dat als je wat langer voor een stoplicht oid stil moest staan dat de brommer harder ging walmen. :Y Maar na een of twee bochten was het ook weer over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan