R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
631.jpg
630.jpg
627.jpg


Op bezoek bij Sloop
 
Bij de FZR-club was ook een Die-Hard-Lid, Ronnie, van voor mijn tijd. Gangmaker, organisator, grapjas, volksmener, middelpunt van de club. Die jongen overleed op vrij jonge leeftijd maar was zo'n instituut van/op de club dat er sowieso een katern op het FZR forum aan hem geweid is en dat er een Jaarlijkse Ronnierit georganiseerd wordt, waar uiteraard de laatste jaren de klad in is gekomen.
Ik ga enkele Die-Hard nachttopiccers om me heen verzamelen voor een jaarlijkse Sloopkogel-Rit met een PITT biertje op het einde te regelen. Het woord organiseren laat ik even nog rusten. Mocht er geen animo voor het op poten zetten zijn doe ik het alleen, maar die Sloopkogelrit komt er

Ik wil aan de mods vragen om dit topic sticky te maken @Deputy Duc @MeanBlueMan en @Martell ???
 
Ik heb @Adriano even een privéberichtje gestuurd voor meer info.

Ik wil best een kleine inzameling starten en een goede bloemist in de buurt zoeken in namens MF / het NT een mooie krans te sturen.

Ik zal hier en in het NT even een tikkie plaatsen waarin je zelf een bedrag kan invullen.
Voor de mensen die geen tikkie willen, stuur een privébericht voor mijn rekeningnummer
Done.. Tenminste... Via dat Tikkie. Ik vond de link in een citaat en had er al gebruik van gemaakt voordat ik doorhad dat je hem in deze post verwijderd had. Sorry, maar Ik neem aan dat het zo ook nog wel goed zal komen... 🤔
 







Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van @Sloopkogel.

Sloopkogel was een oud gediende en was de 1ste die nieuwe leden welkom heette.



Toen ik dit bericht las, ben ik even heel stil geworden... 😢


@K1100LTse had een mooie ode voor @Sloopkogel gemaakt.


Sloop/Bart, je zal gemist worden!

Heel veel sterkte aan zijn familie, vrienden en een ieder die hem liefhad.
Bha, zag dit nu met toeval.

Gecondoleerd aan alle mensen om hem heen.'(
 
Wat is de leeftijd en gedrag?
Medicatie?
Voedings richtlijnen?
(berichten van dochters:)De poesjes.. Harald heeft ze binnen gekregen.
De kleine zwarte met wit is 14 en de zwarte die is 10 en mega verlegen.
Misschien kunnen we ook nog proberen een vast plekje te vinden op FB?
Als ze een tussenstop hebben, hebben ze mogelijk nog meer stress..
O ook nog ter info, ze hoeven niet bij elkaar te blijven. Ze kijken elkaar niet op of aan! Dus een plekje voor 1 zou ook al helpen!
 
Laatst bewerkt:
(berichten van dochters:)De poesjes.. Harald heeft ze binnen gekregen.
De kleine zwarte met wit is 14 en de zwarte die is 10 en mega verlegen.
Misschien kunnen we ook nog proberen een vast plekje te vinden op FB?
Als ze een tussenstop hebben, hebben ze nog neer stress..
O ook nog ter info, ze hoeven niet bij elkaar te blijven. Ze kijken elkaar niet op of aan! Dus een plekje voor 1 zou ook al helpen!

Zolang mensen maar niet uit lockdown verveling de held gaan uithangen, kom we nemen een katje, we zijn nu toch veel thuis. En daarna dat beest geen aandacht meer geven want lockdown is voorbij.

Kijk maar wat jullie goed dunkt.
Als het niet lukt hou ik me aanbevolen voor the Shy Guy (of girl).
Wie wilt er nou niet een miniatuur black panther in huis?
 
Terug
Bovenaan Onderaan