R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
Nou, ik was van het stukje Maassluis Capelle aan den IJssel (25 min incl file) tot op m'n onderbroek verzopen maar gek, het interesseert me geen reet als ik besef waarom ik onderweg was. Was bijzonder en indrukwekkend om er bij te zijn, een eervol eerbetoon.

Ah, was jij die dwaas die volgas door de file sneed. :+
Ik heb er ruim een uur over gedaan. B|
 
Met dank aan Vmax pilot Theo. Vriend van Bart.
FB_IMG_1638393980918.jpg
FB_IMG_1638393994197.jpg
FB_IMG_1638394079246.jpg


Lievelings nr van Sloopkogel.
Vondt hij geweldig mooi vooral het klassieke tussenstuk.
 
Laatst bewerkt:
Wat wordt hij aan het begin even lekker zwart gemaakt door die dominee/predikant zeg. Zal aan mij liggen hoor...

Maar goed, Bart had wel een goede muziek smaak 8-)

Een echte bidlip preekt alleen maar hel en verdoemenis.
een echte vent waardeerd al het goede des levens.


Zal wel komen omdat ik orthodox atheïst ben. ;)
Toch moet ik toegeven dat die kerk daar @Nejra en mij een warm welkom bood. Het was namelijk stervenskoud buiten.
 
Moest vroeg naar mijn nest maar de hele video gekeken. Vorig jaar mijn vader verloren. Was ook een moeilijke tijd daarna maar iemand zei me ooit, na de tranen van verlies komt de glimlach van de herinnering. Die kwam al snel. Mooi om te zien dat de glimlach bij Sloop zijn afscheid naast alle verdriet ook al aanwezig was.
 
Een heel mooie uitvaart.
Dapper en oprecht en heel erg liefdevol gesproken.

Ik kan - op eigen verzoek- niet meer in off topic, maar ik schat dat in het nachttopic wel wat biertjes opengetrokken zijn.

Hier nog één Moretti in huis gevonden.

Op Sloop!🍻
 
Laatst bewerkt:
Een heel mooie uitvaart.
Dapper en oprecht en heel erg liefdevol gesproken.

Ik kan - op eigen verzoek- niet meer in off topic, maar ik schat dat in het nachttopic wel wat biertjes opengetrokken zijn.

Hier nog één Moretti in huis gevonden.

Op Sloop!🍻
Er zijn een paar mensen weg uit de minst gezellige topics en het nachttopic is zijn ziel kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan