Oke, antwoord van Dynojet:
There are no hardware differences. The PC5 part numbers are only different because they come with some variations in the installation guide and the preloaded map is specific to only one of the model year ranges.
Let me know if you have any further questions.
Regards,
Chris Kelly
Dynojet Research Inc.
2191 Mendenhall Dr. Suite 105
North Las Vegas, NV 89081
1-800-992-4993
Dus wel zoals ik net omschreef op de vorige pagina!Zoals ik verwachtte, het maakt dus geen reet uit.
GELUL!!! Dat is precies het zelfde, zit niks geen verschil in!!Dus wel zoals ik net omschreef op de vorige pagina!
Weten die lui zelf wel eens wat ze maken of verkopen?
Toen begon de materie……motor op de bank voor een 1e run. Wat we ook deden, we konden niks geen waardes uitlezen. Hoog in de toeren, laag in de toeren alle cijfertjes bleven op nul staan. Hé dit kan niet zei Michel. Ik moet wat meten.
Alle bedrading/massa en connectors gecontroleerd, was allemaal in orde.
hoi
ik zal me even voorstellen
Ik ben Roel 26 jaar woon in grashoek en heb een r1 SP van 2012.
Nu zit ik met het volgende ik wil met de motor op vakantie.
Maar ik heb geen goede manier om mijn bagage mee te nemen afgelopen jaar heb ik een sport tas achterop gebonden maar dit was niet ideaal.
Hoe nemen jullie je bagage mee?
Gr Roel
[afbeeldin
g]
bedankt voor de tips
heb besloten dat ik ook mijn duo zitje ga aanpassen zodat ik daar mijn cargo bag op kan bevestiggen
heb mijn duo voetsteunen inmiddels al verwijdert dus er kan toch niemand meer achterop
Op pagina 17 en 18 van dit topic heb ik beschreven hoe ik het opgelost heb.
Misschien dat je hier iets aan hebt?
Leegkloppen zal niet gaan, je kunt namelijk niet de bocht om aan beide kanten.