mooie tijd met de oude Ruskenhoek neem ik aan, scheelt het veel de pvm velgen ik heb toch nog moete om hem snel door de gt-bocht te douwen, kan hem niet snel genoeg om leggen waardoor ik in de 2e bocht niet snel genoeg op het gas kan. Ik heb de vork iets (5mm) doorsteek gegeven in de hoop dat iets scherper gaat sturen maar daar merk ik niet veel van. Ik rij met SBS dual carbon blokken op Braking wave schijven, remmen ook fantastisch gaan circa 4 dagen mee.
en dan
Als goed is heb ik over 2 weken een Superduke 1290.
Haha misschien ben je wel gekrompen
Zit er toch geen 190/55 achterband op en op je vorige een 190/50?
Of ze hebben de vering anders afgesteld en de schokdemper iets langer gezet?
en dan
gefeliciteerd ermee mateHey, lieverd.
Zoals hier boven al vermeld een KTM SD 1290.
Naar 23 jaar sport motoren (Thunderace/FZR1000/RZ500 enz.) waar van 15 jaar alle modellen R1 gereden te hebben gereden word het tijd voor iets anders.
Misschien als Yamaha eerder met de nieuwe R1 was gekomen dat ik weer daar voor gekozen heb.
Maar zoals ik nu een motor gebruik heeft een supersport totaal geen zin meer.
Op vakantie gaan we met 8 man, waar van 2 naked en de rest supersport, die 2 mannen hou je dus echt niet bij in de bergen, zeker als het berg af gaat.
Maar uhh, zo gauw hij ingereden staat word ie weer eens uit laten op de NS.