R1 & r1m levertijd

Moto83

MF'er
12 dec 2014
31
0
Assen
Hallo zijn er ook mensen op dit forum die ook een nieuwe r1 willen of besteld hebben , ben benieuwd ernaar dealer kon mij er nog niks over vertellen.
 
Oké heb m besteld namelijk maar krijg alleen bevestigingmail en levering ergens tussen januari en juni te horen
 
Dat weet ik niet , heb vandaag contact met de dealer gehad april komt mijn yamaha binnen
 
Oké heb m besteld namelijk maar krijg alleen bevestigingmail en levering ergens tussen januari en juni te horen

Dus jij koopt een motor van 20k€ en heb je het bos in laten sturen met een leverdatum ergens tussen januari en juni ????
Als ik een grote aankoop doe, auto, motor, verbouwing etc.... leggen we schriftelijk een leverdatum vast met een bandbreedte van x weken. Gaan ze daar overheen dan moeten ze compenseren: vervangende motor/auto/korting etc......

Doe dat volgende keer ook. Je wordt er alleen maar beter van })
 
Omdat het via de importeur nog niet bekend was heb ik een uiterste datum doorgekregen en aangezien ik niet elke dag de tijd heb om te bellen of er al meer bekend is stel ik de vraag of er mede forummers zijn die misschien meer weten dan mij. Maar inmiddels bekent 10april komt ie binnen. Dus ik ben zeer blij .
 
Geen probleem sommige speciale dingen wacht ik wel op heb nog een pekel fiets dus geen probleem
 
Mja zelfde ohlins als eerst, leuke vork en shock om te zien maar het is geen TTX shock en het zijn ook geen NIX of vergelijkbare cartridges in de voorkant. Zo gaat dat met af-fabriek ohlins.
 
Sjiefke hoezo raar verhaal ben liefhebber van motoren en van mooie motoren met goede afwerking dus ik heb een r1m besteld als je t niet geloofd wil ik je wel pb sturen met aankoopcontract en bevestigingsmail van de importeur met uitnodiging naar t circuit toe .maar goed naast dat ik yamaha mooi vind ben ik ook liefhebber van Italiaanse motoren en ik ben benieuwd hoe mede forummers er over denken als zij voor deze keuze stonden. Of had ik eerst dit topic moeten aanmaken en als jij erop gereageerd had dan had ik mijn keuze daarop moeten baseren nee ik maak me eigen keuzes ik vind en vond t een interresante topic als motor liefhebber
 
Terug
Bovenaan Onderaan