Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sleutel normaal aan huizen is iets heel anders! Maar ga het morge gelijk proberen! Alvast bedanktwat een vraag van iemand van een technische dienst.
koppel je zijstandaard schakelaar eens los en kijk dan wat er gebeurt.
En als ik hem eraf hem moet ik die draden doorverbinden of ook op me frame houdenwat een vraag van iemand van een technische dienst.
koppel je zijstandaard schakelaar eens los en kijk dan wat er gebeurt.
oke want die van me koppeling moest ik wel tegen me frame houden daarom vroeg ik het! Als ik die van me koppeling op me frame houd doet hij wel alles behalve die standaard beveiliging! Daarom vroeg ik het! Was nog niet bij me standaard geweest! Maar nu dat u dit zeg ga ik gelijk kijken morge Alvast Bedankt!!! Groetjes Braydnereerst alleen loskoppelen.
als dat niet werkt, de draden op de stekker doorverbinden.
niet op je frame houden als je geen kortsluiting wil.
ja maar dat komt omdat als je die baby blaywe draad van je neutraal schakelaar ook tegen de massa moest houden dan kan je rijden maar blijft je neutraal altijd branden! En had ze eerst los gemaakt van me koppeling gebeurde niks toen doorverbonden gebeurde ook niks toen tegen de massa bingo!! Toen deed hij het maar de beveiliging van de standaard doet het niet dan! nu ben ik bij die standaard aangekomen!!! Nu die proberen!! Daarom vraag ik hulp omdat dit me eerste keer sleutelen is aan de motor misschien weten de mensen om me heen meer te vertellen of ervaringen te delen? Groetjes Braydnerrare manier van testen om de draad tegen de massa te houden.
als het toevallig geen massadraad is, dan heb je grote kans op kortsluiting.
kijk voortaan eerst in het electrisch schema voordat je zoiets doet.
het kan wel, maar dan moet je wel weten wat je doet.
Ik heb dat ook gehad met de kawa. Flinke trap tegen het standaard loste het op.
nee al me zekeringen zijn goed! En me alarm werkt ook goed! Denk toch die koppelings schakelaar!! morge even eraf halen en die schakelaar controleren is nu te donker in me schuur! en maak die kleine wakker als ik hem start nu! denk dat als die schakelaar werkt hij juist massa door geefT aan beide draden!! of een relaid kapot kan ook nog enigste mogelijk heid denk ik maar eerst weer testen morge!!! Moest vandaag eerst me auto raam maken me elektrische raam bleef open staan!! Ook dat nog eens maarja dat heb ik al opgelost nu weer me motor!!!!Is er door het draadje tegen massa te houden niet ergens een zekering gesprongen?